rauhallinen kuhertelupaikka hki:n keskustasta?
suositelkaa jotain pientä rauhallista viihtyisää suojaisaa kuppilaa helsingin keskustasta. kaisaniemen suunnalta mielellään tai jostain kävelymatkan päästä rautatieas. haussa paikka, jossa vois istuskella rauhassa ja drinksutella lasin viiniä tms ja vähän pussaillakin.
Kommentit (8)
en halua vain pussailla, mieluiten jutella ja juoda lasillisen. pusut on vain bonusta.
Jos on pakko pussailla niin ettekö voi mennä hotelliin? Ällöttää kun ihmiset nuoleksii julkisilla paikoilla. Pikku pusut on eri asia.
Mikä on "ytimessä"? Ja miksei Kamppi käy, jos Kaisaniemi käy? Aika yhtä kaukana asemasta :) Kuinka tarkka se sijainti oikein on? Hakaniemessä on Juttutupa, josta itse pidän. Mutta se ei ehkä ole sopiva, jos tykkää hienommasta...
Siellä on kiva terassi kesäilloiksi. :)
ja itse paikan pitäis olla rauhallinen, jossa voi maastoutua jonnekin nurkkaan pussailemaan rauhassa, niin ettei ketään ällötä =). onks juttutupa sellainen? sijainti ihan ok, sais tosin olla vähän lähempänä keskustaa.
On siis Espan puistossa. Ravintolasta ehkä suosittelisin Havista, sekin on siinä lähellä, siellä on romanttinen sisäpiha (vai sekoitainko nyt johonkin toiseen tuon Havis-nimen?).
ja itse paikan pitäis olla rauhallinen, jossa voi maastoutua jonnekin nurkkaan pussailemaan rauhassa, niin ettei ketään ällötä =). onks juttutupa sellainen? sijainti ihan ok, sais tosin olla vähän lähempänä keskustaa.
Ps. onko kyseessä salarakas, kun pitää maastoutua? ;)
ei oo pakko olla ihan siinä aseman lähellä mut ei kampissa eikä missään ytimessä!