Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskonut neuvoa vaan poltin klemmarinperällä kirsikkaluomen ja näin kävi

Vierailija
27.07.2019 |

Eli otin klemmarin, suoristin siitä sakaran ja kuumensin kynttilässä. Sitten otin kirsikkaluomen vatsalla käsiini ja tuikkasin sen klemmarin siihen suoraan. Ensin pikkaisen räiskähti mustaa ympäriinsä mutta painoin sen klemmarin tiukasti vaan siihen.

Pyyhin kylmällä vedellä nokea pois. Se lähti. Mutta: vähitellen poltettu alue alkoi suurentua ja lopulta tuli tupakantumpin pään kokoinen poltettu alue ihoon. Ja nyt se on päivää myöhemmin mustunut rumaksi. Arpihan tuosta nyt jää. Joten tämä kokeilu oli tässä. Ois pitänyt uskoa lekureja.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pieni kirsikkaluomi oli paremman näköinen kuin tämä tupakantumpinkokoinen läntti ja nyt ketuttaapi.

Vierailija
2/17 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ihme kyllä koskenut ollenkaan eikä kipua ole vieläkään. Suihkuttelin sitä heti poltettuani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nonni ja nyt päikkäreille. kyllä se maailma näyttää toiselta kun kasvat vähän. aikuisia pitää uskoa, senhän jo taisit oppia, vai?

Vierailija
4/17 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu tehnyt itsekirurgiaa ja onnistuiko?

Vierailija
5/17 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ympärileikannut itseni ja pari muuta poikaa.

Vierailija
6/17 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkasin penikseni pois ja tein siitä itselleni kivan vaginan.

Vierailija
7/17 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ehkä sen virheen että hipaisun sijasta painon sitä klemmaria liika kauan ihossa jolloin isompi alue paloi. Olisi pitänyt lopettaa varmaan kun se veri paloi pallukasta ja räiskähti.

Vierailija
8/17 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä plasma-kynällä saa poistettua helposti pieniä vaarattomaksi tiedettyjä ihojälkiä omin käsin. Vähän kerrassaan kun polttaa ja antaa ihon parantua aina välissä niin ihoon ei muodostu suurta arpea. Puhdaudesta on tärkeää pitää huoli.

Vierailija
9/17 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kokeillut itsekirurgiaa, mutta itsesaastutusta useinkin.

Vierailija
10/17 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tekisi mieli yrittää poistaa tuommoinen luomi jääpalalla, onnistuisiko sellainen?

Vierailija
11/17 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienellä plasma-kynällä saa poistettua helposti pieniä vaarattomaksi tiedettyjä ihojälkiä omin käsin. Vähän kerrassaan kun polttaa ja antaa ihon parantua aina välissä niin ihoon ei muodostu suurta arpea. Puhdaudesta on tärkeää pitää huoli.

Mistä saa sellaisen kynän? Onko se eri kynä kuin hampaisiin tarkoitettu valkaisukynä?

Vierailija
12/17 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeestiko? Eikö sattunut?

Vierailija
13/17 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs aika rankan päihdetaustan omaava henkilö ompeli itse haavansa, kun kyllästyi odottelemaan päivystyksessä.

Vierailija
14/17 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran laitoin itse kipsin murtuneeseen käteen, sidoin sen vaan tiukasti kuten ammattilainen ja kun sellainen oli edelliseltä kerralta valmiina ja sitten odottelin että paranee, ja tadaa tuli hyvä. Säästin aikaa ja hermoja ja rahaakin.

Vierailija
15/17 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs aika rankan päihdetaustan omaava henkilö ompeli itse haavansa, kun kyllästyi odottelemaan päivystyksessä.

Tuo vaatii jo luonnetta.

Vierailija
16/17 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pheniksen halkaisee saa siitä pulleat huulet jos vaihtaa sukupuolta, ei kannata heittää roskiin.

Vierailija
17/17 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niistä tulee rapeita chipsejä illanistujaisiin eräs kuningas tilasi niitä muinoin monta sataa kpl vihollisiltaan. Chilikastikkeessa hyviä varmaan. Voittaa heinäsirkatkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi