Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordnet lainoitusarvo omassa salkussasi

26.07.2019 |

Vilkaisin Nordnetin salkkua ja katsoin huvikseni lainoitusarvot. Minulla on muutaman euron yli 18 000.

Minulla on tuon lainoitusarvon suhteen aika äärilaidan osakkeita: Sotkamo Silverin arvostavat näpsäkkään nollaan ja toisessa laidassa on sitten esim. Kone ja Wärtsilä.

En ole edes aikeissa noita käyttää, mutta onko joku sijoittanut tuon välineen avulla? Miten se on toiminut kurssimuutoksissa ja/tai lainoitusarvon tarkistuksissa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän.

2/5 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän.

Ei aukea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa 30k itselläni suurin piirtein. Mitä enemmän sillä ostaa, sitä suuremmaksi se muuttuu. Kurssien mukaan vaihtelee tietysti. Olen pitänyt maksimina 40%, jolloin saa vielä halvan 1% koron lainalle. Sitä voi tietysti käyttää mihin haluaa, todella halpaa kulutusluottoon verrattuna.

4/5 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vajaa 30k itselläni suurin piirtein. Mitä enemmän sillä ostaa, sitä suuremmaksi se muuttuu. Kurssien mukaan vaihtelee tietysti. Olen pitänyt maksimina 40%, jolloin saa vielä halvan 1% koron lainalle. Sitä voi tietysti käyttää mihin haluaa, todella halpaa kulutusluottoon verrattuna.

Kiitos!

Eli jos ottaa sijoituksia vastaan lainaa, sen voi käyttää muuhunkin kuin sijoitukseen Nordnet-salkussa?

Tuo onkin varteenotettava tieto!

Vierailija
5/5 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siis käyttää nordnetissä olevia osakkeita vakuutena, voiko sitä lainaa siis myös nostaa pankkitilille?