Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Some on vastenmielisintä mitä maailmassa on tapahtunut sitten II maailmansodan jälkeen!

Vierailija
26.07.2019 |

Inhoni someaddikteja kohtaan on suunnaton.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vierailija
2/8 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some on nimenomaan naisten taivas.

Ja helvetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan alkaa nousta vastakkainen trendi - se että on hienoa ettei kukaan tiedä minusta mitään tai ainakin mahdollisimman vähän.

Vierailija
4/8 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta some, kännykät, internet ovat yksi parhaista keksinnöistä. Eihän siellä tarvitse seurata kuin niitä joita haluaa.

Vierailija
5/8 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagram on pilannut monen hyvän naisen, kun feimiä pitää saada keinolla millä tahansa. Modernia hu0r44m1sta.

Vierailija
6/8 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskahan alkaa nousta vastakkainen trendi - se että on hienoa ettei kukaan tiedä minusta mitään tai ainakin mahdollisimman vähän.

Ylilaud. omistaja/perustaja/pyörittäjä "Sopsy" on paasannut jo vuosia tuosta ja on itse eronnut kaikista someista. Toisaalta sillä on oma "somensa" ja seuraajansa, joten tietää tasan minne "tiedot" menee.

Vierailija
7/8 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole profiileita missään, mut silti joudun kärsimään somesta kun kaikki kuvaa ympärillä kokoajan kun hullut :D oikeen vtuttaa, vois mun puolesta kieltää koko kamerapuhelimet!

Vierailija
8/8 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään somessa ja ahdistaa ajatuskin, että kuviani tai tietojani olisi kaikkien katsottavana. Uskon että tämä nykymeno tulee vielä koitumaan ihmisten kohtaloksi. Miettikään nyt millaisen määrän pelkästään Faceoook ja Google omistavat henkilökohtaista tietoa miljardeista ihmisistä.