Ai kauhee tänään yhdellä naisella loisti tena valkoisten trikoiden läpi, ei ollut kai vanhakaan nainen.
Ihmettelin miksi takamus näytti röpelöiseltä ja sitten huomasin että siellähän oli oikein kunnon vaippa. Olisiko pitänyt sanoa että näkyy läpi?
Kommentit (34)
Kai se vaippa on parempi kuin eritteet?
Tiedoksi av:laisille, myös peppuseksissä voi revetä niin että nuorikin joutuu käyttää vaippaa.
Siis kävitkö ihan käsiksi ja tutkit, etteibollut vain iso side menkkojen ekana päivänä? 0/5
Tena on terassisertifioitu trademark, pitäisihän sinun se tietää.
Joitakin ihmisiä on voitu leikata tuolta alueelta, pakko pitää sidettä leikkauksen jälkeen.
Pidä huoli omista asioistasi, äläkä arvostele ja naureskele muita ihmisiä, kun et tiedä, mitä kaikkea noiden sinun pilkaamiesi ihmiseten taustalla.
Jos noin vaivasi, olisit soittanut poliisit ja kertonut heille, että tuollainen, siteissä oleva ihmineni saa liikkua muiden näkyvillä!
Jotkut sairaudet voi aiheuttaa virtsan karkailua nuorellakin.
Ja sä pystyt erottaamaan ison yösiteen jostain tenasta? Vuodon mukaan niitä käytetään ja yösidettä voi käyttää päivälläkin.
Osaatko edes hävetä, että lähetit tuollaisen viestin, ap?
Etkö tunne edes käytöstapojen ja sivistyksen alkeita?
Mielenterveysongelmiin on saatavilla apua. Hakeudu sinne. Toisten ihmisten housujen sisusten kyttääminen ei ole tervettä.
Olisi syytä miettiä omaa käytöstä, jos tutkii ihmisten takapuolet niin tarkkaan, että erottaa suojien merkitkin.
Mulla oli joskus niin karmea menkkavuoto että oli pakko käyttää tenoja. Sit vasta helpotti ku pääsin kohdunpoistoon.
Synnytyksen jälkeen ei edes Tena meinannut riittää, kun vuoto oli niin runsasta. En toki olisi uskaltanut valkoisia housuja silloin laittaa jalkaan. Ei Tenan, vaan läpivuodonpelon vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli joskus niin karmea menkkavuoto että oli pakko käyttää tenoja. Sit vasta helpotti ku pääsin kohdunpoistoon.
Nää maxi-alapäät, kai sieltä messuhallista vuotaa
Näin varmaan on joillakin. Mulla oli kohtu täynnä kasvaimia eli sitä limakalvoa olikin ihan pirusti. Olin 35v, alipainoinen ja kärsin koko ajan anemiasta. Onneksi vagina oli ihan normaali. En käynyt messuilla enkä halleissa, mistä sinulla varmaan enemmän kokemusta :D
Oliko nyt varmasti juuri Tena-merkkinen suoja, ettei ollut mikään terveysside tai muun merkin pissasuoja? Tarkistitko? Jäi vaivaamaan.
Vaikka olen nainen niin en silti ymmärrä milloin "pitäisi" käyttää mitäkin suojia. Käytän niitä ohuita pikkuhousunsuojia menkkojen viimeisinä päivinä kun vuoto niin vähäistä, voiko näin tehdä vai onko ne tarkoitettu vain virtsankarkailuun? :D
Täällä on vaihdevuosiin liittyvä massiivinen loppuvuoto.
"Itsestään puhdistuva uuni" puskee viimeisetkin munasolujen jämät pois.
Verta suihkuaa kuin härän kurkusta tai Moottorisahamurhaajassa.
No sinähä herkästi kauhistut. Älä vain lisäänny.
Pilkataanko yhdessa ap:tä kun sillä on laastari? Sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen nainen niin en silti ymmärrä milloin "pitäisi" käyttää mitäkin suojia. Käytän niitä ohuita pikkuhousunsuojia menkkojen viimeisinä päivinä kun vuoto niin vähäistä, voiko näin tehdä vai onko ne tarkoitettu vain virtsankarkailuun? :D
Pikkuhousunsuojat ei tod ole tarkoitettu virtsankakailuun vaan ns. valkovuotoon.
Mistä tiedät, että oli Tena eikä muu Pamper tai Allway tai Vuokkonen?