Dannyn Erika-rakas tunnustautuu pikkutuhmaksi – ”Intiimielämämme kuuluu vain meille!”
"Intiimielämämme kuuluu vain meille, hän vastasi kysymykseen parin makuuhuonerutiineista"
Eipä kuulu! Sinäkin olet nyt yhteistä omaisuutta, kansa vaatii saada tietää!
Kommentit (46)
Intiimielämää ei ole. Yli 80 vuotias sydänvikainen mies ei pysty muuhun kuin ja halailuu.
Erikan pitäis lähteä, ennenkuin joutuu omaishoitajaksi.
Pikkutuhma ja isoduhma kimpassa, kivaahan heillä lienee.
Onneksi kuuluukin. Ei yhtään tee mieli ttieää enempää Dannyn intiimiasioista.
Olisipa tuostakin hiljaa mokoma nainen. Hyi hitto, jo ajatuskin kuvottaa.
Hämmentävää oikeastaan. Minä olen aina luullut, että kaikkien intiimielämä kuuluu vain heille itselleen ilman, että sitä tarvitsee missään erikseen kuuluttaa. Pitäisikö minunkin laittaa tällainen ilmoitus johonkin lehteen?
Luojan kiitos näin on! Pitäkää toi!
Onko Susanna ja Erika kavereita, kun Susanna sai roolin, mikä erikalle kelvannu
Hyi, en halua tietää heidän intiimielämästään yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Intiimielämää ei ole. Yli 80 vuotias sydänvikainen mies ei pysty muuhun kuin ja halailuu.
Muuten en tiedä mihin Danny pystyy mutta ei ole vielä yli 80, on 76-vuotias tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää oikeastaan. Minä olen aina luullut, että kaikkien intiimielämä kuuluu vain heille itselleen ilman, että sitä tarvitsee missään erikseen kuuluttaa. Pitäisikö minunkin laittaa tällainen ilmoitus johonkin lehteen?
Sinä et ilmeisesti ole yksi maan seuratuimpia kohu-julkkispareja joilta juorulehdet tulevat erikseen kysymään aiheesta.
Miksi toiset naiset sheimaavat nuorta innokasta naista joka pitää hauskaa hopeaketun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ilmeisesti ole yksi maan seuratuimpia kohu-julkkispareja joilta juorulehdet tulevat erikseen kysymään aiheesta.
Voi olla. Siitä huolimatta olen aina luullut, että jopa tuollaisten julkkisparien intiimielämä kuuluu vain heille. Oikeinko ne asiasta tehden menivät kyselemään? En lukenut juttua, joten en tiedä.
Yyyh, en haluu tietää! Jo ajatuskin oli liikaa. Miksi jaoit tän??
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tästä, mutta onhan nyt vaikka lesboilla seksielämä. Ja transihmisillä. Pointtini, että ilman yhdyntää voi myös olla villi seksielämä, vaikka se palstan miestensä impotenssiin tyytyvien naisten päähän ei mahdukaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko Susanna ja Erika kavereita, kun Susanna sai roolin, mikä erikalle kelvannu
Erika nuorena Katri-Helenana on vain mautonta. Erika Armina olisi ollut järkyttävää ja mautonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan pitäis lähteä, ennenkuin joutuu omaishoitajaksi.En tiedä tästä, mutta onhan nyt vaikka lesboilla seksielämä. Ja transihmisillä. Pointtini, että ilman yhdyntää voi myös olla villi seksielämä, vaikka se palstan miestensä impotenssiin tyytyvien naisten päähän ei mahdukaan.
Voi kai sitä olla villi seksielämä vaikka ruumiin kanssa, mutta vähän yksipuolista villiyttä se siinä vaiheessa on.
Tuli Erikaa vähän sääli taas kun katselin noita vanhoja Iholla-jaksoja. Roskalehdet jauhavat vain seurustelusuhteesta ja instakuvista kun hänen musiikistaankin voisi kertoa... ja asia ei ole siitä muttunut näköjään mihinkään.
Eikö se iso D lähtenyt Erikan kanssa suhteen alussa lomamatkalle etelään ja itselleen osti businessluokan paikan , Erikalle turistilipun.
Aika herrasmies!
Vierailija kirjoitti:
Tuli Erikaa vähän sääli taas kun katselin noita vanhoja Iholla-jaksoja. Roskalehdet jauhavat vain seurustelusuhteesta ja instakuvista kun hänen musiikistaankin voisi kertoa... ja asia ei ole siitä muttunut näköjään mihinkään.
Live-esityksissä ei yllä edes keskinkertaiseen laulusuoritukseen, ei pysy vireessä.
Aivan sama mitä musiikkia tekee, häntä ei muusikkona tulla muistamaan, vaan ikuisesti Dannyn tyttöystävänä.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Dannyn-Erika-rakas-tunnustautuu-pikkutuhm…
Sellaista seiskassa siis