Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Holiday Clubissa mitään järkeä

Vierailija
26.07.2019 |

Vanhemmillani on Holiday Clubin osake, jolla he eivät enää tee mitään - eikä kukaan halua ostaa sitä. Oon kuullut että osakkeiden myyminen on hidasta puuhaa, mutta luulisi jotain kysyntää kuitenkin olevan.

Kenelle tämä Holiday Club on suunnattu? Kaikkihan nykyään osaavat varata hotellin ja matkat netistä. Vai onko tää joku 90-lukulainen juttu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen turhake kuin golf-osakekin. Kerran kuin ostat, et ikinä pääse eroon. Pysykää kaukana!

Vierailija
2/7 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaosakkeita on jo niin paljon, ettei kaikkien jälleenmyynti millään onnistu. En suosittele muille kuin niille, joilla on varaa useita tonneja pitää kiinni jossain pienessä luukussa hiihtokeskuksen tai lomakylän kupeessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen turhake kuin golf-osakekin. Kerran kuin ostat, et ikinä pääse eroon. Pysykää kaukana!

Niinkuin aina, pyramidin huippu rikastuu .

Vierailija
4/7 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ajanut noiden ohi ja eroon pääseminen vaikeaa. Paikathan ovat kyllä siistejä ja ihan kivojakin, joten tietysti halvalla voisi joku ostaa tai ilmaiseksi ottaa. Silloin saa kyllä halpoja lomaviikkoja, mutta perikunnille nämä ovat vähän ikäviä. Itse olen menossa pitkästä aikaa Katinkultaan ja aion nauttia. Mutta myynnissä ovat.

Vierailija
5/7 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän kuin kestotilaus, josta ei pääse eroon kun kuolemalla. Lasku tulee säännöllisesti.

Vierailija
6/7 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme myyntitilaisuudessa ja totesimme, että kalliiksi tulee ja lomia pitäisi suunnitella moneksi vuodeksi eteenpäin, että rahalle saisi jotain vastinetta. Kansainvälisiä kohteita on mukamas paljon, mutta tsekkasimme itsellemme tuttuja kohteita ja totesimme, ettei kannata tämän systeemin kautta. Ehkä jos käy vain kotimaan HC-kohteissa ja aina samoissa.

Vierailija
7/7 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia riippakiviä tuommoiset osakkeet. Toisaalta huvittavaa miten muodissa nuo ennen oli ja niiden omistus oli tavallaan ihailtavaa. Nykyään kukaan ei mainosta omistavansa lomaosakkeita, ainakaan minun tuttavista.

Kyllä niitä osakkeita kovasti yritetään edelleen kaupata ja mainostaa Holiday Clubin kohteissa.