Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka vanha on liian vanha perhepetiin?

Vierailija
26.07.2019 |

8 v? 10 v? 13 v?

Säännöllisesti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaiken ikäinen. Perhepeti on kuvottava ja perverssi ilmiö.

Vierailija
2/10 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 3-4 v vielä voi nukkua perhepedissä. Kouluikäisten perhepeteilyä en ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun perhepedissä saa nukkua kaikki yli 20v.

Vierailija
4/10 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 48 ja olisin liian vanha perhepetiin. Haluan nukkua yksin.

Kolmikymppisenä kyllä onnistui vielä.

Vierailija
5/10 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä koko perhepeti-ideaa. Vauvakin nukkuu omassa sängyssään parhaiten, kun hänet heti siihen totutetaan. Vanhempien yöuni on niin arvokas asia koko perheen hyvinvoinnin kannalta, ettei sitä tärväämään tarvita lapsia väliin kierimään ja potkimaan. Kuumakin tulee.

Vierailija
6/10 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset itse "poistuivat" perhepedistä 6-8v.. Sitä ennenkin tosin nukkuivat silloin tällöin omissa sängyissään.

Vierailija
7/10 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse herkkäunisena ja paljon unta tarvitsevana en voisi kuvitellakaan mitään perhepetiä. Mutta en ole koko maailma. Minun puolestani vaikka minkäikäinen lapsi voi olla perhepedissä, jos se on sille perheelle hyvä ratkaisu.

Vierailija
8/10 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan erottu, mutta pääsääntöisesti 10-v. tyttö nukkuu minun vieressä ollessaan minun luona, ja isänsä vieressä isiviikoilla. Ihanaa siinä illalla höpötellä ja silitellä tyttöä uneen, lukea kirjaa yhdessä yms. Tyttö on fiksu ja reipas tapaus <3

Vierailija
9/10 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä koko perhepeti-ideaa. Vauvakin nukkuu omassa sängyssään parhaiten, kun hänet heti siihen totutetaan. Vanhempien yöuni on niin arvokas asia koko perheen hyvinvoinnin kannalta, ettei sitä tärväämään tarvita lapsia väliin kierimään ja potkimaan. Kuumakin tulee.

Ja minkähän takia sinun pitäisi ymmärtää jonkun muun kuin oman perheesi nukkumis järjestelyitä/tapoja?

Vierailija
10/10 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepeti piti minut ja mieheni järjissämme, kun 6 kk vauvamme heräsi alusta alkaen n. 5 kertaa yössä syömään ja kerran yössä itkemään kahdeksi tunniksi. Siirryimme perhepetiin ja jaksaminen parani, kun sai imetettyä samalla kun nukkui.