Otin hiustenpidennykset ja nyt kaduttaa!
Maksoin itseni kipeäksi näistä ja nyt sitten vituttaa. Tunsin oloni jo oudoksi kun kampaaja oli valmis, en osannut kuvitella itselleni näin pitkiä hiuksia. En pysty pitämään näitä niinkuin haluaisin koska sinetit paistaa päänahassa jos yritän esimerkiksi laittaa ponnarin päälaelle enkä niskaan. Ärsyttää oikeasti ihan sairaasti. Lisäksi tuntuu että olen liian vanha tälläisiin näin pitkiin hiuksiin (30v) ja että näytän naurettavalta. En nyt haluaisi kuitenkaan heti mennä poistattamaankaan näitä kun tosiaan maksoivatkin niin helvetisti, kuukauden nyt olen yrittänyt tottua mutta ei niin ei.. ikävä omia hiuksia :(
Kommentit (5)
Sinettipidennystä pystyy leikkaamaan ja ehkä olisi syytä poistaa osa sineteistä että olo helpottuisi. Itsellä osapidennys ja muokattu tarpeen mukaan
kuukauden oot yrittäny tottua ja vasta nyt raportoit tänne
pliiz..
Clipsit on paremmar😁sinetit on ahdistavat ja huonot ja kasvaa heti liian pitkiksi ja vaikee pitää saada kampauksia, suosittelen clipsejä.
Sinettipidennykset ainakin minulla tuntui heti omilta, eivät erottuneet omien hiusten joukosta. Otan syksyllä taas, nyt ovat kesän ajan poissa.