Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lainasin mökkiäni ystävälle ja hän valittaa koko ajan

Vierailija
25.07.2019 |

Vituttaa oikeasti.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. No sano että nyt vi-tut-taa joten ei valituksia. Ota tai jätä.

Vierailija
2/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä valittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille *eppurööriä.

Vierailija
4/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi rahalla vuokrata luksusvillan tai ajella takas kaupunkiin.

Lokkeilijalla ei ole valitusoikeutta!

Mulla on loma-asunto ulkomailla.Ei kiinnosta lainata kiittämättömille.En todellakaan pyydä tutuilta ikinä rahaa,mutta valitusta en siedä tippaakaan.

Vierailija
5/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juttele että ymmärtää olevansa tyhmä. Älä lainaa enää ellei käsitä avuliaisuuttasi.

Vierailija
6/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä valittaa?

Ei löydä wifiä, ei osaa käyttää ilmalämpöpumppua, on hiiiiirveän hankalaa kun pitää sulkea ja avata portti, rannan vieressä liikaa kaislaa, on tylsää, liian siistiä.

Jne.

Ap

Vierailija
7/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle, että tulee pois mökiltä, jos se ei kelpaa. Ei hänen pakko ole siellä olla.

Vierailija
8/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No potki pihalle se, itse valitset kuunnella valitusta.

Vierailija
9/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun on kuuma. Mutta kun se ilmalämpöpumppu on liian vaikea. Kun siinä on on ja off ja nuoli ylös eli lämpöä ja nuoli alas eli kylmää. Ei aukea.

Ap

Vierailija
10/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske sen painua vttuun sieltä.

Vierailija
11/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo vain faktat.

Vierailija
12/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kesänä et lainaa. Sano, että olet vuokrannut sen muille niinä viikkoina kun et itse käytä. Ymmärtää sitten, että ilmaiset lounaat loppuivat.

Vierailija
13/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kelpaa niin voi tulla kotiin. Ja pahin on vielä edessä. Kun itse menet sinne mökille seuraavan kerran niin valittaja ei tasan tarkasti ole siivonnut jälkiään, kaikki härvelit mitä ei osaa käyttää on rikki ja portti leväällään ym ym.

Vierailija
14/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi kesänä et lainaa. Sano, että olet vuokrannut sen muille niinä viikkoina kun et itse käytä. Ymmärtää sitten, että ilmaiset lounaat loppuivat.

Joo. En todellakaan. Never again.

Kun kauppakin on liian kaukana (viis kilsaa asfalttitietä).

Ap

Vierailija
15/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja maitokin hapantui kun ei osaa käyttää saunatuvan minijääkaappia eikä viitsi viedä sitä mökin uuteen jöäkaappiin 20 metrin päähän. Varmaan laskuttaa multa sen maidon.

Ap

Vierailija
16/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on kivoja joo. Mulla oli serkkuni perhe viikon kun itse olin töissä, ihan ilmaiseksi sai olla. Ja kehtasi valittaa ihan pirusti. Ei tule kutsua toista kertaa. Kauheita ongelmia mökissämme:

- ei ole WiFiä

- paljuun ei ole portaita, on hengenvaarallista mennä siitä jyrkän reunan yli, kun voi liukastua ja hukkua

- ilmalämpöpumppua ei voi käyttää, koska se pitää välillä kovaa kohinaa (minun korvaan pieni ääni joka ei esim. makuuhuoneisiin kuulu)

- uimapaikka on surkea (joo, mökki on joen rannassa, ei siellä mitään pitkiä hiekkarantoja ole)

- kalaakaan ei tullut kuin jotain roskakalaa pieniä sinttejä

- saunan lattia tulee pesupaikan kohdalta liukkaaksi ja lapset voi kaatua  kuumaa vesipataa päin (joo, jos siinä itseään saippuoi ja kaataa vettä päälle niin on ne lattialaatat joo vähän liukkaita hetken)

- pihagrilli on huono (itse tehty, ei mikään hieno mutta toimii)

- ja vielä on hyttysiäkin iltaisin. 

Onneksi heidän ei tarvitse enää toiste tulla kärsimään :D

Vierailija
17/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on kivoja joo. Mulla oli serkkuni perhe viikon kun itse olin töissä, ihan ilmaiseksi sai olla. Ja kehtasi valittaa ihan pirusti. Ei tule kutsua toista kertaa. Kauheita ongelmia mökissämme:

- ei ole WiFiä

- paljuun ei ole portaita, on hengenvaarallista mennä siitä jyrkän reunan yli, kun voi liukastua ja hukkua

- ilmalämpöpumppua ei voi käyttää, koska se pitää välillä kovaa kohinaa (minun korvaan pieni ääni joka ei esim. makuuhuoneisiin kuulu)

- uimapaikka on surkea (joo, mökki on joen rannassa, ei siellä mitään pitkiä hiekkarantoja ole)

- kalaakaan ei tullut kuin jotain roskakalaa pieniä sinttejä

- saunan lattia tulee pesupaikan kohdalta liukkaaksi ja lapset voi kaatua  kuumaa vesipataa päin (joo, jos siinä itseään saippuoi ja kaataa vettä päälle niin on ne lattialaatat joo vähän liukkaita hetken)

- pihagrilli on huono (itse tehty, ei mikään hieno mutta toimii)

- ja vielä on hyttysiäkin iltaisin. 

Onneksi heidän ei tarvitse enää toiste tulla kärsimään :D

Meillä on hyvin toimiva Wifi. Ei vaan ”löytänyt”. Mitä nyt on suunnilleen naaman edessä kun sinne menee.

Ao

Vierailija
18/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkien kastelua ei voi vaatia. Siellä on tasan kaks ruukkua ja valmiiksi täytetyt kannut vieressä.

Takuulla ei kastele.

Ap

Vierailija
19/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä valittaa?

Ei löydä wifiä, ei osaa käyttää ilmalämpöpumppua, on hiiiiirveän hankalaa kun pitää sulkea ja avata portti, rannan vieressä liikaa kaislaa, on tylsää, liian siistiä.

Jne.

Ap

Käske pois se sieltä jos ei kelpaa!

Vierailija
20/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa kiittämätön frendi. Itse olisin ihan onnessani jos joku lainaisi mökkiä, enkä kehtaisi olla tollanenn. :)