Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkaako ketään hirvittään Marin kaltaiset päättäjät yhteiskunnassamme?

Vierailija
25.07.2019 |

Minua ei jaksa enää kiinnostaa. Peli tuntuu menetetyltä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eihän se vielä ole ehtinyt paljon mitään tehdä.

Vasta aloitti.

Vierailija
2/24 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin innoissani, kun hallituksessa on monta nuorta naista, innolla odotan, mitä he saavat aikaan.

Vihdoinkin hallituksesta puuttuu kaikki vanhat ukot, joilla ei ole mitään näkemystä tulevaisuuden Suomesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin ei marise vaan toimii. On niin kauniskin, että heikottaa.

Vierailija
4/24 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se on pelottavaa kun annetaan valta päättää jollekin sellaiselle, joka ei edes itse ymmärrä ettei hahmota kokonaisuuksia.

Vierailija
5/24 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin innoissani, kun hallituksessa on monta nuorta naista, innolla odotan, mitä he saavat aikaan.

Vihdoinkin hallituksesta puuttuu kaikki vanhat ukot, joilla ei ole mitään näkemystä tulevaisuuden Suomesta.

Oksettavaa puhetta. Miksi haluat olla osa sukupuoli- ja ikärasismia?

Vierailija
6/24 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa on virhe. Lukee Marin, p.o. Marinin.

Vierailija
7/24 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä rotuja ovat sukupuoli tai ikä?

Vierailija
8/24 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö.... ei.

Vierailija
9/24 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en äänestänyt viime vaaleissa, koska en halua kannattaa sitä pellesysteemiä millään muotoa.

Vierailija
10/24 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlaa rasismi ja tule informoiduksi.

Vierailija
11/24 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolirasismi ja ikärasismi ovat joidenkin femakkotoimittajien lanseeraamia termejä, koska termit sukupuolisyrjintä ja ikäsyrjintä olivat jo kokeneet inflaation samaisten toimittajien niitä runsaasti viljeleminä. Syyttämällä vastapuolta rasistiksi saa keskustelun yleensä loppumaan ennekuin se alkaakaan (ns. rasismikortti).

Vierailija
12/24 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolirasismi ja ikärasismi ovat joidenkin femakkotoimittajien lanseeraamia termejä, koska termit sukupuolisyrjintä ja ikäsyrjintä olivat jo kokeneet inflaation samaisten toimittajien niitä runsaasti viljeleminä. Syyttämällä vastapuolta rasistiksi saa keskustelun yleensä loppumaan ennekuin se alkaakaan (ns. rasismikortti).

Kiitos.

Vierailija
13/24 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en äänestänyt viime vaaleissa, koska en halua kannattaa sitä pellesysteemiä millään muotoa.

En minäkään. Olen 56 mies.

Demokratia jo on täys pasca uskonto.

En äänestä enää ikinä.

Demokratiasta pyrin kaikin keinoin eroon.

Vierailija
14/24 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä. Termejä sukupuolirasismi ja ikärasismi viljelee vain riittävän tyhmät (ÄO alle 80), koska eivät osaa käyttää oikeita termejä sukupuolisyrjintä ja ikäsyrjintä.

Vierailija
15/24 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä pelottaisi? Marin sanoo suoraa, että ehdotetut liikennejärjestelyt junaratoineen tuhoaa ympäristöä ja on ilmastolle suorastaan vaarallisia. Jos haluaa nopeasti töihin, muuttaa lähelle työpaikkaa.

Tunnin junien arvioitu hinta oli 4 kk sitten noin 8 mrd euroa, nyt puhutaan jo reilusti yli 10 mrd:sta ja kun ryhdytään rakentamaan, hintalappu lienee 24 mrd euroa. Onko meillä siihen varaa?

Vierailija
16/24 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eivät ole. Hyvä määritelmä mielestäni on "Rasismia ovat sellaiset uskomukset ja toiminnot, jotka pohjautuvat ajatukseen ihmisryhmien perustavanlaatuisesta kulttuurisesta ja/tai biologisesta erilaisuudesta, ja jotka oikeuttavat ihmisryhmien negatiivisen kohtelun tällä perusteella."

Aikoinaan rasismi oli ainoastaan rotusortoa, nykyään määritelmä on siis monipuolisempi.

Vierailija
17/24 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet intellikentti.

Vierailija
18/24 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mistään voi muka päätellä että AP tarkoitti Marinia eikä Maria? Eihän tuosta sekoilusta ota selvää Erkkikään.

Vierailija
19/24 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan söpöisellä ulkonäöllä paljonkin tekemistä hänen valituksi tulemiseen?

Vierailija
20/24 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota, mutta Teuvo vähän hirvittää.