Alkaako ketään hirvittään Marin kaltaiset päättäjät yhteiskunnassamme?
Minua ei jaksa enää kiinnostaa. Peli tuntuu menetetyltä.
Kommentit (24)
Olen niin innoissani, kun hallituksessa on monta nuorta naista, innolla odotan, mitä he saavat aikaan.
Vihdoinkin hallituksesta puuttuu kaikki vanhat ukot, joilla ei ole mitään näkemystä tulevaisuuden Suomesta.
Marin ei marise vaan toimii. On niin kauniskin, että heikottaa.
Ainahan se on pelottavaa kun annetaan valta päättää jollekin sellaiselle, joka ei edes itse ymmärrä ettei hahmota kokonaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin innoissani, kun hallituksessa on monta nuorta naista, innolla odotan, mitä he saavat aikaan.
Vihdoinkin hallituksesta puuttuu kaikki vanhat ukot, joilla ei ole mitään näkemystä tulevaisuuden Suomesta.
Oksettavaa puhetta. Miksi haluat olla osa sukupuoli- ja ikärasismia?
Otsikossa on virhe. Lukee Marin, p.o. Marinin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin hallituksesta puuttuu kaikki vanhat ukot, joilla ei ole mitään näkemystä tulevaisuuden Suomesta.Oksettavaa puhetta. Miksi haluat olla osa sukupuoli- ja ikärasismia?
Mitä rotuja ovat sukupuoli tai ikä?
Minä en äänestänyt viime vaaleissa, koska en halua kannattaa sitä pellesysteemiä millään muotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin hallituksesta puuttuu kaikki vanhat ukot, joilla ei ole mitään näkemystä tulevaisuuden Suomesta.Oksettavaa puhetta. Miksi haluat olla osa sukupuoli- ja ikärasismia?
Googlaa rasismi ja tule informoiduksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolirasismi ja ikärasismi ovat joidenkin femakkotoimittajien lanseeraamia termejä, koska termit sukupuolisyrjintä ja ikäsyrjintä olivat jo kokeneet inflaation samaisten toimittajien niitä runsaasti viljeleminä. Syyttämällä vastapuolta rasistiksi saa keskustelun yleensä loppumaan ennekuin se alkaakaan (ns. rasismikortti).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolirasismi ja ikärasismi ovat joidenkin femakkotoimittajien lanseeraamia termejä, koska termit sukupuolisyrjintä ja ikäsyrjintä olivat jo kokeneet inflaation samaisten toimittajien niitä runsaasti viljeleminä. Syyttämällä vastapuolta rasistiksi saa keskustelun yleensä loppumaan ennekuin se alkaakaan (ns. rasismikortti).
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Minä en äänestänyt viime vaaleissa, koska en halua kannattaa sitä pellesysteemiä millään muotoa.
En minäkään. Olen 56 mies.
Demokratia jo on täys pasca uskonto.
En äänestä enää ikinä.
Demokratiasta pyrin kaikin keinoin eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä. Termejä sukupuolirasismi ja ikärasismi viljelee vain riittävän tyhmät (ÄO alle 80), koska eivät osaa käyttää oikeita termejä sukupuolisyrjintä ja ikäsyrjintä.
Siis mikä pelottaisi? Marin sanoo suoraa, että ehdotetut liikennejärjestelyt junaratoineen tuhoaa ympäristöä ja on ilmastolle suorastaan vaarallisia. Jos haluaa nopeasti töihin, muuttaa lähelle työpaikkaa.
Tunnin junien arvioitu hinta oli 4 kk sitten noin 8 mrd euroa, nyt puhutaan jo reilusti yli 10 mrd:sta ja kun ryhdytään rakentamaan, hintalappu lienee 24 mrd euroa. Onko meillä siihen varaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eivät ole. Hyvä määritelmä mielestäni on "Rasismia ovat sellaiset uskomukset ja toiminnot, jotka pohjautuvat ajatukseen ihmisryhmien perustavanlaatuisesta kulttuurisesta ja/tai biologisesta erilaisuudesta, ja jotka oikeuttavat ihmisryhmien negatiivisen kohtelun tällä perusteella."
Aikoinaan rasismi oli ainoastaan rotusortoa, nykyään määritelmä on siis monipuolisempi.
Vierailija kirjoitti:
Olet intellikentti.
Vierailija kirjoitti:
Miten mistään voi muka päätellä että AP tarkoitti Marinia eikä Maria? Eihän tuosta sekoilusta ota selvää Erkkikään.
Onkohan söpöisellä ulkonäöllä paljonkin tekemistä hänen valituksi tulemiseen?
Ei pelota, mutta Teuvo vähän hirvittää.
No, eihän se vielä ole ehtinyt paljon mitään tehdä.
Vasta aloitti.