Ilmianna ihanat hömppäsarjat, minkä maalaiset vaan käy!
Itse olen katsonut viime päivinä kiinalaista Go Go Squid-sarjaa sellainen hölmö hymy huulilla koko ajan. Söpöä nuorta rakkautta :) Kerro oma suosikkisi tai suosituksesi tästä genrestä?
Kommentit (33)
Minä rakastin Serranon perhettä,tai no onhan se edelleenkin hauska sarja. Oli huvittavaa seurata sen naapuruston kommelluksia, vaikkei joka jaksoa aina katsonutkaan. Aina jäi hyvälle tuulelle ohjelman jälkeen, jo pelkkä espanjan kuuntelu toi hymyn huulille.
joku jo mainitsi yllä eli Rantahotelli. Löytyy areenasta, tanskalainen. Suosittelen :)
Australialainen Offspring perhe”draama”, jonka suomenkielistä nimeä en muista. Tuli Yleltä muutama vuosi sitten. Aurinkoa, kauniita koteja ja viinilasillisia.
Levottomat sydämet, Rantahotelli ja Sairaanhoito-opisto. Kaikki tanskalaisia, Yle Areenasta löytyvät.
Chesapeake Shores, Netflixissä
Younger
Tää on jo vanha, mutta pakko laittaa silti eli Laakson kuningas.
Oho, lähtihän tämä ketju käyntiin, luulin että kuolee alkuunsa. Kiitos suosituksista, laittakaa lisää ihmeessä!
Ap
To All the Boys I've Loved Before on kyllä (teini)leffa, mutta muuten menee tuohon ihanaa höppää kategoriaan. Löytyy Netflixistä.
Vierailija kirjoitti:
To All the Boys I've Loved Before on kyllä (teini)leffa, mutta muuten menee tuohon ihanaa höppää kategoriaan. Löytyy Netflixistä.
Tää oli kiva, katsoin joskus keväällä.
Ap
Jos jostain kumman syystä olet onnistunut missaamaan Skamin, niin aikuisille se on ihanaa nostalgista hömppää. Kausi 2. Noora ja William❤️. Sarja on edelleen Areenassa.
Solsidan
Master of None
Kolme miestä ja tyttö
Welcome to Sweden
Hart of Dixie
Sydämen asialla menee areenassa. Vanhimmat jaksot on jo poistuneet. Ihania Yorkshiren maisemia, hyväntuulista hömppää, joskus jäännäkin. Ihania autoja. Mahtavaa musiikkia.
^