Miten sanoa siskolle, että hänellä näkyy alapää sortsien sivusta?
Ei voinut olla huomaamatta, kun venytteli, että häpyhuulet pilkisti sivusta. Miten mainita, että kyseisten housujen kanssa saattaa vilautella?
Kommentit (42)
"Sulla lörpötin lörpöttää tuolta lahkeista."
Ihan vain sanot, että joissain asennoissa shortsis paljastaa liikaa.
Kuinka pitkät häpärit sillä oikein on? Palvikinkut piiloon akka!
otat hänen puhelimellaan kuvan ja annat puhelimen takaisin että voi ihmetellä itseään
"Oletko huomannut että sun pimpsa vilahtaa kun venyttelet noissa housuissa?"
Mulla kävi kerran noin :0 kaveri katsoi oudosti ja myöhemmin tajusin et sortsit paljasti liikaa istuma-asennossa.
Stringisortsitko sillä on vai miten tuo on edes mahdollista?
Ehkä se sisko on mun tapainen äkäpussi joka hermostuu jos sanotaan. Äitini varsinkin huomauttelee usein ihan turhista pikkuasioistakin, joten kerran ärähdin kun äiti sanoi että mulla on hame takaa huonosti ja meinasi alkaa sitä nykimään. Sanoin vihaisesti "näpit irti, ihan hyvin se on!". No, ostoksilla marketissa menin peilin ohi ja tulin katsoneeksi kuvaa. Vessassa käydessä hame oli jotenkin jäänyt toiselta perskannikan puolelta pikkuhousun lahkeen sisään ja sitten pikkuhousu vielä ryttääntynyt persvakoon niin että mulla oli käytännössä persvako ja iso osa toista paljasta pakaraa paljaana.
Minä sanoin ihan suoraan kummitytölle.
Iltalehtityyliin: "Nyt näkyy Sivupi**u!"
No miksi ei saisi näkyä?, se on kuule ihan luonnollista
Mä olen sanonut kahvilassakin vuosien varrella tuntemattomille, että römpsäs vilahti just. Sen verran solidaarista pitää olla, että v*ttu paljaana päästä ketään kuljeskelemaan. Eikä perskannikat paljaana, kun hameen helma on pikkareihin jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet, löyhälahkeiset sortsit. Stringit sopisi sinne alle.
Luultavasti niiden häppärien kuuluukin näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet, löyhälahkeiset sortsit. Stringit sopisi sinne alle.
Nimenommaan oli lyhyet, löyhälahkeiset sortsit. Joku mietti, että ei taideta olla kovin läheisiä, niin meillä on siskon kanssa melko muodolliset välit, hän kun pitää itseään minuun nähden parempana.
Kai nyt siskolle voi sanoa ihan suoraan, että toosa muuten sitten paistaa lahkeesta?