Ovatko kiltitkin naiset nykyisin seksuaalisesti hyvin kokeneita?
Kommentit (123)
Miten määrittelet kiltin? Entä kokeneen?
Vierailija kirjoitti:
Miten määrittelet kiltin? Entä kokeneen?
No nainenhan muuttuu kokeeneeksi j*nnik-sen kanssa seukanneeksi heti, jos joskus esiteini-iässä on kävellyt käsi kädessä pojan kanssa. Myös julkinen juttelu vastakkaista sukupuolta olevan kanssa tekee tytöstä tai naisesta epä-kelvon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kiltimpi, sitä parempi panemaan. Tosielämässä huomattu trendi.
M38
Näin. Minua iän myötä on alkanut oksettamaan naiset, joilla on muna suussa ennen kuin väliovi on mennyt kiinni. Väkisinkin tulee mieleen monesko olen listalla. Siveydessä on jotain seksikästä.
mies51v
Kuinkas siveä herra itse on?
Alkaa taas riittämään tältä päivältä, on tää niin uskomatonta.
Ei ole olemassa mitään "kilttin seksielämää" tai "tuhmien seksielämää". Kukin on erilainen. Koko homma riippuu omista haluista, miten käyttäydyt, mikä fiilis toisella on, onko yhden yön juttu, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Näin. Minua iän myötä on alkanut oksettamaan naiset, joilla on muna suussa ennen kuin väliovi on mennyt kiinni. Väkisinkin tulee mieleen monesko olen listalla. Siveydessä on jotain seksikästä.
mies51v
En ole kovin siveä ollut ainakaan nuorempana, mutta tuolla ei ole väliä.
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään "kilttin seksielämää" tai "tuhmien seksielämää".
Kuule, kyllä vaan on. Tuhmien naisten seksielämä käydään lähinnä suurien puheiden ja uhoamisen tasolla. Kilttien naisten seksielämä on kiihkeää, aitoa ja monipuolista, eikä heillä ole tarvetta uhota alapääjutuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
mies51v
mies51v
Mutta jonkun siveän naisen tulisi sinut hyväksyä miettimättå, monesko on listalla?
Olin neitsyt 25-vuotiaaksi saakka, sitten löysin nykyisen mieheni. Olemme edelleen yhdessä, ikää minulla nyt 32 vuotta, ja vain hänen kanssaan olen suudellut ja seksiä harrastanut. En siis ollut edes suudellut ennen häntä.
Olen halukas, seksiä voisi olla lähes päivittäin, kaksimielisyys on arkipäivää.
Käytökseni ei kuitenkaan ole päällekäyvää, en omista tatuointeja, harvemmin kiroilen tai olen kovaääninen.
Hymy, ujo katsekontakti, huono aloitteentekijä uudelle ihmiselle, mutta kun päästään asiaan todella kiihkeä.
Mikähän sitten mahdan olla.
Kiltti voi yllättää sängyssä. Varoituksen sana.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen just tällainen kiltti tyttö. Silmälasit ja tukka sievästi kiharrettu. Kauluspaita silitettynä ja vähän ujo.
Kun vaatteet riisutaan minusta kuoriutuu hirveä munahaukka. joka ottaa sen mitä tahtoo. Myös sen munan suuhun. Peppuakin annan, mutta se vaatii jo oikean suhteen.
Uih! Antaisin sinulle kaikkeni!
T: Paksutukkainen pitkäripsinen kiltti mies jonka hiukset myös alkavat kihartumaan kun ovat pitemmät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
mies51v
mies51v
Mutta jonkun siveän naisen tulisi sinut hyväksyä miettimättå, monesko on listalla?
Olin tulossa kysymään samaa, jutut ainakin täällä naisista värikkäitä. Tämmönen kirotun herkkis ei tietäis mihin suuntaan se juoksee ja vollottaa jos ihastuksen kohteesta paljastuisi joku FB/FWB/tiesmitämuuta -litania.
Minä olen tuollainen kiltti ja aika ujo ja monet kuvailevat minua herttaiseksi. Jos työpaikan kahvihuoneessa jutut käyvät levottomiksi, joku nauraa, että olkaa nyt hiljaa, kun "Minnakin" kuuntelee. En ole todellakaan mitenkään erityisen kokenut, mutta kyllä minultakin halut löytyy. Seksiä voisi olla vaikka joka päivä ja monipuolisesti. Ei missään peiton alla pimeässä. Yhden yön juttuihin en ala ja haluan tutustua kunnolla toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
mies51v
mies51v
Olin tulossa kysymään samaa, jutut ainakin täällä naisista värikkäitä. Tämmönen kirotun herkkis ei tietäis mihin suuntaan se juoksee ja vollottaa jos ihastuksen kohteesta paljastuisi joku FB/FWB/tiesmitämuuta -litania.
Aina yhtä hämmästyttävää, kuinka jotkut miehet antavat munaansa about kaikille naisille jotka ottaa, ja sitten kauhistelevat, kuinka ne naiset voi noin vaan lähteä seksihommiin. Melkoista itsereflektion puutetta.
Olen kilttinainen. Neitsyys meni alle kaksikymppisenä. Sitten satunnaisia seksisuhteita, yhdenyön tai viikonlopun välillä 20-30-vuotiaana. Jotain pidempiä muutaman kuukauden myös.
Ensimmäisen poikaystävän löysin 30-vuotiaana.
Erottiin.
Toivottavasti löytäisin pian uuden suhteen.
Olen vähän nörtähtävä, ehkä se on ollut esteenä. 
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
mies51v
mies51v
Aina yhtä hämmästyttävää, kuinka jotkut miehet antavat munaansa about kaikille naisille jotka ottaa, ja sitten kauhistelevat, kuinka ne naiset voi noin vaan lähteä seksihommiin. Melkoista itsereflektion puutetta.
Ei minua haittaisi vaikka tapailemallani miehellä olisi ollut paljon naisia. Tämä kertoo jotain taustasta.
Enemmän häiritsisi, jos miehen menneisyydessä olisi syviä rakkauksia ja sitten mies haikailisi niiden perään. Tulisi sellainen olo, että miksi edes ollaan yhdessä.
Jos kilttinaisen määrite on hiljainen ja ujo joka tilanteessa, niin täytyy alkaa uudelleenmäärittää itseään. Tutussa porukassa (esim työ) nimittäin herja lentää. Kiltteys paistaa kyllä silloinkin. Herkkyys paljastuu siviilissä.
No joo, mulla on vaan puolen tusinaa kumppania, mutta heidän kanssaan ollut varsin vireä ja monipuolinen seksielämä, arviolta 5000 kertaa tähän mennessä ja yksinharrasteluista toinen mokoma:)
Vastaan itseni puolesta: ei.