Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kiltitkin naiset nykyisin seksuaalisesti hyvin kokeneita?

Vierailija
24.07.2019 |

?

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan itseni puolesta: ei.

Vierailija
2/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määrittelet kiltin? Entä kokeneen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten määrittelet kiltin? Entä kokeneen?

No nainenhan muuttuu kokeeneeksi j*nnik-sen kanssa seukanneeksi heti, jos joskus esiteini-iässä on kävellyt käsi kädessä pojan kanssa. Myös julkinen juttelu vastakkaista sukupuolta olevan kanssa tekee tytöstä tai naisesta epä-kelvon.

Vierailija
4/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kiltimpi, sitä parempi panemaan. Tosielämässä huomattu trendi.

M38

Näin. Minua iän myötä on alkanut oksettamaan naiset, joilla on muna suussa ennen kuin väliovi on mennyt kiinni. Väkisinkin tulee mieleen monesko olen listalla. Siveydessä on jotain seksikästä.

mies51v

Kuinkas siveä herra itse on?

Vierailija
5/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa taas riittämään tältä päivältä, on tää niin uskomatonta.

Ei ole olemassa mitään "kilttin seksielämää" tai "tuhmien seksielämää". Kukin on erilainen. Koko homma riippuu omista haluista, miten käyttäydyt, mikä fiilis toisella on, onko yhden yön juttu, jne.

Vierailija
6/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti näin on.

Vierailija
7/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Näin. Minua iän myötä on alkanut oksettamaan naiset, joilla on muna suussa ennen kuin väliovi on mennyt kiinni. Väkisinkin tulee mieleen monesko olen listalla. Siveydessä on jotain seksikästä.

mies51v

En ole kovin siveä ollut ainakaan nuorempana, mutta tuolla ei ole väliä.

mies51v

Vierailija
8/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään "kilttin seksielämää" tai "tuhmien seksielämää".

Kuule, kyllä vaan on. Tuhmien naisten seksielämä käydään lähinnä suurien puheiden ja uhoamisen tasolla. Kilttien naisten seksielämä on kiihkeää, aitoa ja monipuolista, eikä heillä ole tarvetta uhota alapääjutuilla.

Vierailija
9/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

mies51v

mies51v

Mutta jonkun siveän naisen tulisi sinut hyväksyä miettimättå, monesko on listalla?

Vierailija
10/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin neitsyt 25-vuotiaaksi saakka, sitten löysin nykyisen mieheni. Olemme edelleen yhdessä, ikää minulla nyt 32 vuotta, ja vain hänen kanssaan olen suudellut ja seksiä harrastanut. En siis ollut edes suudellut ennen häntä.

Vierailija
11/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen halukas, seksiä voisi olla lähes päivittäin, kaksimielisyys on arkipäivää.

Käytökseni ei kuitenkaan ole päällekäyvää, en omista tatuointeja, harvemmin kiroilen tai olen kovaääninen.

Hymy, ujo katsekontakti, huono aloitteentekijä uudelle ihmiselle, mutta kun päästään asiaan todella kiihkeä.

Mikähän sitten mahdan olla.

Vierailija
12/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti voi yllättää sängyssä. Varoituksen sana.

Vierailija
13/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen just tällainen kiltti tyttö. Silmälasit ja tukka sievästi kiharrettu. Kauluspaita silitettynä ja vähän ujo.

Kun vaatteet riisutaan minusta kuoriutuu hirveä munahaukka. joka ottaa sen mitä tahtoo. Myös sen munan suuhun. Peppuakin annan, mutta se vaatii jo oikean suhteen.

Uih! Antaisin sinulle kaikkeni!

T: Paksutukkainen pitkäripsinen kiltti mies jonka hiukset myös alkavat kihartumaan kun ovat pitemmät

Vierailija
14/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

mies51v

mies51v

Mutta jonkun siveän naisen tulisi sinut hyväksyä miettimättå, monesko on listalla?

Olin tulossa kysymään samaa, jutut ainakin täällä naisista värikkäitä. Tämmönen kirotun herkkis ei tietäis mihin suuntaan se juoksee ja vollottaa jos ihastuksen kohteesta paljastuisi joku FB/FWB/tiesmitämuuta -litania.

Vierailija
15/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen kiltti ja aika ujo ja monet kuvailevat minua herttaiseksi. Jos työpaikan kahvihuoneessa jutut käyvät levottomiksi, joku nauraa, että olkaa nyt hiljaa, kun "Minnakin" kuuntelee. En ole todellakaan mitenkään erityisen kokenut, mutta kyllä minultakin halut löytyy. Seksiä voisi olla vaikka joka päivä ja monipuolisesti. Ei missään peiton alla pimeässä. Yhden yön juttuihin en ala ja haluan tutustua kunnolla toiseen.

Vierailija
16/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

mies51v

mies51v

Olin tulossa kysymään samaa, jutut ainakin täällä naisista värikkäitä. Tämmönen kirotun herkkis ei tietäis mihin suuntaan se juoksee ja vollottaa jos ihastuksen kohteesta paljastuisi joku FB/FWB/tiesmitämuuta -litania.

Aina yhtä hämmästyttävää, kuinka jotkut miehet antavat munaansa about kaikille naisille jotka ottaa, ja sitten kauhistelevat, kuinka ne naiset voi noin vaan lähteä seksihommiin. Melkoista itsereflektion puutetta.

Vierailija
17/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kilttinainen. Neitsyys meni alle kaksikymppisenä. Sitten satunnaisia seksisuhteita, yhdenyön tai viikonlopun välillä 20-30-vuotiaana. Jotain pidempiä muutaman kuukauden myös.

Ensimmäisen poikaystävän löysin 30-vuotiaana.

Erottiin.

Toivottavasti löytäisin pian uuden suhteen.

Olen vähän nörtähtävä, ehkä se on ollut esteenä.

Vierailija
18/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

mies51v

mies51v

Aina yhtä hämmästyttävää, kuinka jotkut miehet antavat munaansa about kaikille naisille jotka ottaa, ja sitten kauhistelevat, kuinka ne naiset voi noin vaan lähteä seksihommiin. Melkoista itsereflektion puutetta.

Ei minua haittaisi vaikka tapailemallani miehellä olisi ollut paljon naisia. Tämä kertoo jotain taustasta.

Enemmän häiritsisi, jos miehen menneisyydessä olisi syviä rakkauksia ja sitten mies haikailisi niiden perään. Tulisi sellainen olo, että miksi edes ollaan yhdessä.

Vierailija
19/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kilttinaisen määrite on hiljainen ja ujo joka tilanteessa, niin täytyy alkaa uudelleenmäärittää itseään. Tutussa porukassa (esim työ) nimittäin herja lentää. Kiltteys paistaa kyllä silloinkin. Herkkyys paljastuu siviilissä.

Vierailija
20/123 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, mulla on vaan puolen tusinaa kumppania, mutta heidän kanssaan ollut varsin vireä ja monipuolinen seksielämä, arviolta 5000 kertaa tähän mennessä ja yksinharrasteluista toinen mokoma:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme