Aion rysäyttää kallioille tämän avioliiton
Itkettää. Pitkä liitto. Mies paras kaverini. Ulkopuolisten silmissä täydellinen liitto.
Totuus. Olen vankilassa. En halua enkä rakasta miestäni. Kaksi vuotta ollut jo tyhjää. En halua miestäni. Hän tuntuu parhaalta kaverilta. Seksi on konemaisesta pakkopullaa.
Koko suku vastustaa eroa. Sairastuin masennukseen koska olen vankina tässä liitossa. Mies kiristää otettaan. Itkee ja anelee liiton jatkumista. Manipuloi.
Vi***u tätä tuskaa.
Kommentit (18)
Ei ala. Usko huomiseen on kuollut. Miten kauan jaksan elää tässä elämänvalheessa? Seksin jälkeen on hyväksikäytetty olo. Olen ihan loppu.
Kai tiedät, että Suomessa nainen voi ihan yksin hakea eroa? Ei tarvita miehen tai suvun lupaa. Täytät vaan lomakkeen ja muutat pois.
No voi helvetti taas. Suomessa saa avioeron täyttämällä kupongin eikä siihen kenenkään lupia tarvita.
Ihan sinusta itsestä kiinni. Nuo kiinni pitämiset ym on vain päässäsi. Kukaan ei oikeasti pidättele, jos oikeasti haluat erota.
Vierailija kirjoitti:
No voi helvetti taas. Suomessa saa avioeron täyttämällä kupongin eikä siihen kenenkään lupia tarvita.
Täyttämällä kupongin voit myös voittaa rahaa.
Ei ole kenenkään velvollisuus elää onnettomana, vaikka kuinka suku ja mies kiristäisi. Jos tuntuu siltä, että olisit onnellisempi mieluummin vaikka yksin, niin eropaperit vetämään. Marttyyrin elämä ei ole kivaa.
Älä sano enää kasvokkain erosta, et voi kysyä lupaa eroon suvulta, äidiltä tai mieheltä. Kirjoita (sitten kun olet jo muualla) eron syistä lyhyt kirje ja ettet halunnut loukata, mutta joku tilanne johti tähän ja et voi sille mitään. Mies saa yhteyden kyllä johonkin kriisipuhelimeen jos tarvitsee. Sinun pitää vaihtaa numero ja salata uusi osoite jos tilanne on noin paha ja olet manipuloitu. Jos jäät keksien eri tekosyitä ja miehen tunteiden ajattelu pelkästään, omiesi kustannuksella, se ei johda eroon – eli mieluummin hoida asuntoasiat salaa ja muuttoauto tms.
halulla ja rakkaudella ei ole mitään väliä, seksinkin voi lopettaa jos ei kiinnosta.
Jos ei ole lapsia niin koko liitto tietysti on silkkaa lumetta ja turha. Jos on lapsia niin aika kovan rikoksen lapsia kohtaan.
Avioliitto on vain sopimussuhde jolla tarjotaan koti lapsille. Sillä ei ole mitään muuta funktiota.
suku tulee ja kostaa. harkitse nainen seuraava liikkeesi tarkkaan tai se voi jäädä viimeiseksi teoksesi.
Pidemmän päälle myös miehen onni on se, että löytää (ehkä) naisen joka häntä voi rakastaa. Mies on kuitenkin ilmeisesti hyvä tyyppi, jos voit pitää häntä ystävänä?.
Joten kaikille osapuolille on parasta erota kuitenkin. Vaikka se vaikealta tuntuukin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ala. Usko huomiseen on kuollut. Miten kauan jaksan elää tässä elämänvalheessa? Seksin jälkeen on hyväksikäytetty olo. Olen ihan loppu.
Tuosta seksin jälkeisestä hyväksikäytetystä olosta minä tiesin, että liitto oli siinä. Sinäkin varmaan tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Alkaako nimesi E:llä?
Ei se ala. Meillä on tyhjää ollut jo 5 vuotta, eikä seksiä lainkaan.
t. E
Älä rysäytä kallioon vaan eroa ja aloita uusi elämä.
Älä inise. Miksi sun pitää erota? Ei avioliitto ole tunneasia. Sulla on liian hyvin asiat.
Vaimot lähti vuosi sitten. Olihan se alkaa ka järkkyö, vielä yllätävämpää oli että Suomesta löytyy tunnesäätelyyn kykeneviä, tasapainoisia naisia joiden sukukin
Koostuu normaaleista ihmisistä.
Suosittelen ehdottomasti eroa sillä toinen osapuoli kärsii myös, niin monta vuotta meni väärän ja turhan naisen kanssa kun ei paremmasta tiennyt :)
Tiedät hyvin, mitä tehdä.