Pidätkö homejuustosta?
Musta se on ihan parasta! En juurikaan syö karkkia tai herkkuja, mutta juustoa en voi vastustaa. Täksikin illaksi ostettu brietä, suolakeksejä ja punaviiniä. Nam.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas paras juustokauppanne (Helsingissä).
Stocka (ainakin vielä) tai Lentävä Lehmä Hakaniemen hallissa. Vanhassa kauppahallissa on yksi juustokauppias, mutta valikoima on pieni.
Kannattaa aina vilkaista tarjontaa. Minä olen löytänyt Stiltonia kerran Prismasta!?
Lidlissä on myös vaihtuvia juustoja. Sieltä löytyi kerran Munsteria (ei kylläkään homejuusto).
Karseinta mitä tiedän, pelkkä haju kuvottaa.
Sehän on tehty homeketun sissarista.🤢
Pidän juuri briestä. Sinihomejuustot menee pastan tai makaronilaatikon tai pitsan kanssa, mutta muuten ne on liian vahvoja. Vihreistä en tykkää ollenkaan.
Pidän sinihomeista. Voi on jonkun suolakeksien kanssa mielestäni melkein parempaa kuin valkohome juustot, vaikka voi tietysti johtua siitäkin, että en ole maistellut tarpeeksi, että olisin löytänyt omat valkohomeeni.
Peltolan blue piparkakun päällä. Kuulostaa ehkä vähän hölmöltä. Kannattaa kuitenkin maistaa. Ei huono kombinaatio.
Hyi. Ennen nuolen vaikka pyllynreikää, joka on juuri pyyhitty puhtaaksi paskareissun jälkeen.
M35
Tykkään homejuustoista ja ylipäätään kaikista juustoista. Mun herkuttelua on myös juustojen syönti, on vain niin lihottavia, että kovin usein ei viitsi.
En pidä ananaksesta pizzassa. Voin kokemuksesta sanoa, että silloin ei toimi myöskään mitkään fiikushillot, kuivatut hedelmät kuten aprikoosi ja piparkakut juustojen kanssa. Jos suolainen ja makea yhdistelmä viehättää, niin sittenhän noita lisukkeita löytyy jo enemmän. Itsellä vaan suolaiset keksit ja leivät, mahdollisesti muita tapaksia ja punkulla känni päälle tietenkin.
Tiesittekö että niissä on homepunkkeja
Oih, pidän! Stilton on suosikkini, mutta sitä ei Suomesta oikein saa kuin joulun aikoihin. Pakko tyytyä Aurajuustoon. Kaikki vahvemmat juustot menee. Mihinkään yksittäispakattuihin "sulatejuustoihin" en koske pitkällä tikullakaan. Kertokaas paras juustokauppanne (Helsingissä).