Hei sinä joka odotat aikuisena vielä että on sama mitä puhut ja muitten on vaan ymmärrettävä
ja hyväksyttävä muka sinut.
Se on lapsen malli elämään suhtautumisesta - aikuisen täytyy valita sanojaan ja ottaa vastuu palautteesta joka sanoistaaan tulee.
Yleensä nämä aikuislapset sitten haluavat vanhempia kumppaneita koska tasavertainen suhde ei onnistu.
Aikuinen toimii tasavertaisella periaatteella, ei lapsen osassa enää.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Teillä palaa vain hermot teidän móráálittomuudesta.
Sekä yritätte uhkailla tälläisille fraaseilla että olette elämän tietäjiä ja että uhka on suuri. Sitä kuin aloitus oikeasti tarkoitti. Menkää sinne mistä tulitte. Olkoon jumala kanssanne.
Mä nimenomaan toimin tasavertaisena. Mikä sut saa olettamaan, että mun pitäis sietää sua, ja olla vaan kiltti ja kohtelias ?
Vierailija kirjoitti:
SANANVAPAUS
Nimen omaan tähän unohdin laittaa että tällä tavoin yritetään heikentää yleistä sananvapautta seuraavanlaisesti,
Sekä yritätte uhkailla tälläisille fraaseilla että olette elämän tietäjiä ja että uhka on suuri. Sitä kuin aloitus oikeasti tarkoitti. Menkää sinne mistä tulitte. Olkoon jumala kanssanne.
Tulevaisuudessa lapset on tasa-arvoisia suhteessa aikuisiin.
Vielä toistaiseksi lapsia alistetaan ja heillä ei ole samoja oikeuksia.
Tulevaisuudessa asiat muuttuvat ja myönnetään myös aikuisille oikeus olla henkisesti lapsia ja seon arvostettava ja hieno asia.
Toistaiseksi lapsiaikuisia vielä halveksutaan ja heitä halutaan lyödä kuten aloituksestakin ilmenee.
Miksi haluatte lyödä ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Mä nimenomaan toimin tasavertaisena. Mikä sut saa olettamaan, että mun pitäis sietää sua, ja olla vaan kiltti ja kohtelias ?
Inhimillisyys.
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudessa lapset on tasa-arvoisia suhteessa aikuisiin.
Vielä toistaiseksi lapsia alistetaan ja heillä ei ole samoja oikeuksia.
Tulevaisuudessa asiat muuttuvat ja myönnetään myös aikuisille oikeus olla henkisesti lapsia ja seon arvostettava ja hieno asia.
Toistaiseksi lapsiaikuisia vielä halveksutaan ja heitä halutaan lyödä kuten aloituksestakin ilmenee.
Miksi haluatte lyödä ihmisiä?
Vastaan heidän puolesta jumalan voimalla seuraavanlaisesti.
Miksi? Koska heillä ei ole ikinä ollut mitään ja kuin jollakinn on jotain mitä heillä ei ole niin he yrittävät varastaa sen koska he ovat kateellisia ja heillä ei ole mitään muuta tekemistä.
Aikuisella on myös vastuu kuulemistaan asioista. Ei kenenkään tarvitse mielistellä ketään kysymällä miten teidän krkeudellenne tulee puhua. Sinä kuuntelijana otat vastuun siitä, että toisen puhetapa on sinusta väärin ja se ärsyttää sinua, mutta sinulla ja minulla on molemmilla puhua siten kuin huvittaa ja olemme tottuneet toisiltamme lupaa kysymättä. Sinähän se narsistinen alistaja olet jos sinulle pitää anomus laittaa siitä mitä sanoja kukakin saa käyttää.
Sinun pitää vaan aikuisena todeta, että olette liian erilaisia ollaksenne ystäviä ja olette tekemisisissä vain työn tai muun pakon kautta. Jos töissä joku haistattelee niin sitten luottamusmiehelle viestiä ja asia etenemään esimiehen kautta.
Kyllä normaalit kohteliaisuus käytännöt pitäisi osata. Eikä mölistä mitä sattuu ja suuttua jos asiasta mainitsee.
Ihmettelen aina näitä kryptisiä aloituksia, jotka on selvästi tehty jollekin tietylle henkilölle ja josta kukaan muu ei ymmärrä yhtään mitään.
Minäainakin puhun miten minua huvittaa, mutta en ajattele, että muiden on vain ymmärrettävä. Vaan muiden pitää ottaa selvää, jos he eivät ymmärrä minua. Sellainen on ap vähintään yhtä lapsellista, että kuvitellaan, että itsellä ei ole velvollisuutta ymmärtää, mitä sinulle sanottiin, vaan voi lapsellisesti kiukutella toiselle koska KUVITTELEE tämän tarkoittaneen jotain minkä itse TULKITSEE väärin ja loukkaantuu sitten OMAN väärintulkintansa takia. Jahleensä näillä ihmisillä on sen verran jäykkä niska, että ei nöyrrytä myöntämään, ettäse omaalkuperäinen tulkinta oli väärä. Vastuu on siis myös kuulijalla. Ei saa olettaa toisista sellaista pahaa, mitä näissä ei ole, vaikka oma pää ja ajattelu täynnäpahansuopuutta olisikin.
Kyllä 30 v pitää jo ymmärtää tasavertaisuuden periaate ettei enää etsi isukkia. Tai terapia on tarpeen.