Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suht tuore sinkku kaipaa vinkkejä

Vierailija
22.07.2019 |

Viikonloppuna tuli suudeltua erästä tuntematonta miestä baarissa. Olisi kai ollut mahis lähteä tämän kanssa jatkamaan jonnekin muualle mutta tilanne oli sellainen, etten voinut lähteä, joten tiet erkani nopeasti.

Tämän takia rupesinkin miettimään, että ehkä olikin ihan hyvä etten päässyt tämän mukaan, koska mistä sitä tietää mikä sekopää tyyppi oikeastaan on. Eli naiset ihan mielenkiinnosta haluan tietää: mitä merkkejä etsitte miehessä että tämän mukaan uskaltaa lähteä? Vai kannattaako lähteä ollenkaan oli kuinka normaalin oloinen ihminen tahansa? 😄

En ainakaan vielä edes osaisi kuvitella itseäni säätämässä yhden illan jutun kanssa tuota tapahtunutta pidemmälle. Ei tunnu omalta mutta mistä sitä koskaan tietää mihin joku ilta voi viedä. Aika kova luotto saisi olla että menisin. Varmaankin joku edes puolituttu jonkun kautta tuntuisi turvallisemmalta.

Miehetkin voi toki heittää ajatuksia asiasta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaisia pomminvarmoja merkkejä, joista 100% varmuudella tunnistaisi täysjärkiset ja sekopäät.

Vierailija
2/7 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä mikään sinkku ole, vaan enemmän tai vähemmän käytetty ja kiertoon laitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sellaisia pomminvarmoja merkkejä, joista 100% varmuudella tunnistaisi täysjärkiset ja sekopäät.

Joo ei tietenkään. En tiedä mitä mä täällä näitä kyselen. Kai sen nyt huomaa itsekin onko hommassa mitään järkeä vai ei. Mutta ehkä kaipaisin muiden kokemuksia näistä asioista?

Vierailija
4/7 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vinkki on että älä koskaan lähde uppovieraan matkaan baarista. Eri asia jos on kaverin serkku tms. mutta silloinkin pitäs pitää järki päässä. 

Jos löydät hyvältä vaikuttavan tyypin (oli haussa sitten lenkkiseura, seksiseura tai vakava seura), pyydät nimeä ja numeroa ja tapaatte selvinpäin ja päivänvalossa (ei sillä että siellä baarissakaan aina kännissä heiluttaisiin). Voi sitä silti kaikenlaista sattua, mutta riskit on huomattavasti pienemmät. 

Vierailija
5/7 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n30 kirjoitti:

Mun vinkki on että älä koskaan lähde uppovieraan matkaan baarista. Eri asia jos on kaverin serkku tms. mutta silloinkin pitäs pitää järki päässä. 

Jos löydät hyvältä vaikuttavan tyypin (oli haussa sitten lenkkiseura, seksiseura tai vakava seura), pyydät nimeä ja numeroa ja tapaatte selvinpäin ja päivänvalossa (ei sillä että siellä baarissakaan aina kännissä heiluttaisiin). Voi sitä silti kaikenlaista sattua, mutta riskit on huomattavasti pienemmät. 

Ainakin kavereitten pitää nähdä kenen kanssa lähtee

Vierailija
6/7 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin kommentoida vaan omasta puolestani. Muutaman kerran olen lähtenyt baarista naisen mukaan tai nainen mukaani. Olen aina ollut aika humalassa. Käytökseltäni olen harmiton, enkä kai erityisemmin tyrkytä itseäni ja selitän varmaan jotain hölmöä, kun on tullut otettua enemmän. Että semmoset tuntomerkit.

Vierailija
7/7 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n30 kirjoitti:

Kiitos asiallisesta vastauksesta! Itse haaveilen siitä, että löytäisinkin jonkun kivan tyypin aivan jostain muualta, kuin baarista. Nyt kun asiaa alkaa tarkemmin miettiä niin ei tommoset jutut tunnu sopivan mulle. Toki jos mies haluaisi tavata toisten ja selvinpäin niin mikäs siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän