Miksri tavallinen miehenvartalo kelpaa?
Kommentit (20)
Nyt kysyttiin miehen vartslosta. Minullr kelpaa.itseasiassa pidän naisellisista naisista.
Höpö höpö, kyllä kelpaa ! Minä en ainakaan edes halua mitään pullistelija lihaskimppua jolla kusi vaan hölskyy päässä. Kyllä se on tärkeintä mitä pään sisällä on. Herrasmies joka osaa käsitellä naista, on kaikkein paras ja aivan tavallinen vartalo käy oikein hyvin !
Oma kroppa määrittelee jonkin verran sitä miehen vartaloa joka kelpaa. Mulla on esim leveät hartiat. Kapeaharteisen kanssa tuntisin itseni bodariksi.
Lässynlässyn.
Suurimmalla osalla miehistä joilla on nainen on täysin tavallinen mies vartalo.
Katukuvasta päätellen tavallinen mies tavallisella miehenvartalolla varustettuna vaikuttaisi kelpaavan oikein hyvin. Oliko kysymys osoitettu siis vain niille naisille, joille ei se tavallinen vartalo kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Oma kroppa määrittelee jonkin verran sitä miehen vartaloa joka kelpaa. Mulla on esim leveät hartiat. Kapeaharteisen kanssa tuntisin itseni bodariksi.
Kuten 121212 asian ilmaisi hyvin:
"Lähes kaikki naiset haluavat saman miehen. Pitkän, raamikkaan, älykkään, itsevarman, kunnianhimoisen, määrätietoisen, sellaisen joka vie seksissä ja liidaa sosiaalisissa tilanteissa.
Esimerkiksi:
Pitkälle, raamikkaalle, kunnianhimoiselle sosiaaliselle uranaiselle sopii pitkä, raamikas, kunnianhimoinen sosiaalinen uramies koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.
Lyhyelle, sirolle, naiselliselle ja melko hiljaiselle kodin hengettärelle sopii pitkä, raamikas, kunnianhimoinen sosiaalinen uramies koska vastakohdat täydentävät toisiaan."
Vierailija kirjoitti:
Katukuvasta päätellen tavallinen mies tavallisella miehenvartalolla varustettuna vaikuttaisi kelpaavan oikein hyvin. Oliko kysymys osoitettu siis vain niille naisille, joille ei se tavallinen vartalo kelpaa?
Jep, kun pitäis saada se instabeibe tai missi, vaikka itsellä on plösö iskävartalo tai vetelä hipsteripullamössöbodi.
Miehen ei tarvitse olla huippu-urheilija, mutta kevyt sporttisuus / vanhan liiton "normaali" lihaksikkuus on omalla "vaatimuslistallani". Ryhti pitää olla kunnossa (ei köyryniskoja vaan rinta ulos - vatsa sisään), vartalon mittasuhteet sopusoinnussa noin suunnilleen ja paino normaalikäyrällä. Kaljamahoista en perusta, mutten myöskään luuviuluista.
Tavallinen vartalo kelpaa varmaan ihan hyvin naisille, millainen se sitten sattuu kullakin miehellä olemaan. Oman tyttären poikaystävä on melkoinen siimakäsi. Tuulella en sellaista miestä uskaltaisi edes ulos päästää. Vaikuttaa kuitenkin hyvin kelpaavan tytölle. Meinaa ilmeisesti ihan aviomieheksi ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lähes kaikki naiset haluavat saman miehen. Pitkän, raamikkaan, älykkään, itsevarman, kunnianhimoisen, määrätietoisen, sellaisen joka vie seksissä ja liidaa sosiaalisissa tilanteissa.
Esimerkiksi:
Pitkälle, raamikkaalle, kunnianhimoiselle sosiaaliselle uranaiselle sopii pitkä, raamikas, kunnianhimoinen sosiaalinen uramies koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.
Lyhyelle, sirolle, naiselliselle ja melko hiljaiselle kodin hengettärelle sopii pitkä, raamikas, kunnianhimoinen sosiaalinen uramies koska vastakohdat täydentävät toisiaan."
En sovi kummankaan naistyypin kuvaukseen, mutta lähde huomioon ottaen voidaan ilmeisesti olettaa sopivan miehen minulle olevan pitkä, raamikas, kunnianhimoinen sosiaalinen uramies.
En olisi itse tiennyt kaipaavani noita kaikkia piirteitä.
Tuohan on tavallinen miehen vartalo. Eli eipä nyt yritetä tehdä epänormaaleista asioista jotain uutta normaalia. Mies on pitkä ja lihaksikas, näin se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on tavallinen miehen vartalo. Eli eipä nyt yritetä tehdä epänormaaleista asioista jotain uutta normaalia. Mies on pitkä ja lihaksikas, näin se vain on.
Sinäpä sen sanoit! Hear hear!
Esim. oman ikäluokkani nuorilla miehillä oli kaikilla hauikset, näkyvät pakara-, pohje- ja reisilihakset sekä jopa vähintään orastava sixpack, vaikka eivät läheskään kaikki edes urheilleet aktiivisesti. Rasvaprosentti ja ruokavalio olivat vain enemmän kohdillaan männävuosina.
Ap:lle: Ymmärräthän, että vaaditaan muutakin. Eli vika ei ole vartalossasi vaan ylempänä.
Pikkukakkoselle: miten jaksat nähdä vaivaa? Jos olet lyhyt ja laiha, yritä kehittää jotain muita kiinnostavia puolia itsessäsi. Suosittelen sinullekin keskittymistä siihen vartalon yläpuolella keikkuvaan osioon.
Totta kai jos kylmällä järjellä ajattelen, otan mieluummin pitkän ja luontaisesti lihaksikkaan miehen kuin lyhyen rimpulan.
No s*seuraksi käy muunkinlainen jos on muuten hyvä. Kaksi viimeistä kumppaniani:
Nro 1. Minua lyhyempi, jolla on herkät, sirot kasvonpiirteet. Halusi muuten antaa minulle nautintoa. Tapailemme.
Nro 2. Pitkä, lihaksikas, tatuoitu (joo joo ei ollut paha poika vaan ihan hyvä työssäkäyvä, lastensa yh-isä). Minun nautintoni ei muuten kiinnostanut. Silti oli niin hyvä varustus että miksei uudestaankin.
Toisaalta taas kun rakkaus iskee, se ei kysele pituutta eikä lihasptosenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi:
Lyhyelle, sirolle, naiselliselle ja melko hiljaiselle kodin hengettärelle sopii pitkä, raamikas, kunnianhimoinen sosiaalinen uramies koska vastakohdat täydentävät toisiaan."En sovi kummankaan naistyypin kuvaukseen, mutta lähde huomioon ottaen voidaan ilmeisesti olettaa sopivan miehen minulle olevan pitkä, raamikas, kunnianhimoinen sosiaalinen uramies.
En olisi itse tiennyt kaipaavani noita kaikkia piirteitä.
Jos olet jotakin muuta, Pikkari opetuslapsineen ignooraa vastaväitteet - tai kuten minun kohdallani, ilmoittaa, etten ole olemassa tai ainakaan nainen. Kyllä, on kimppu herneitä nokassa edelleen.
Persjalkaisten kyklooppien suuri fani, jonka mielestä maailman kuumin mies on 173 cm ja yksisilmäinen
Kyllä kelpaa tavallinen...Ei kai sitä vartalon perusteella miestä valita.
En halua pelkkää vartaloa parisuhteeseen, haluaisin kokonaisen, ihanan miehen!
Miksei tavallinen naisen vartalo kelpaa.