Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amwayn tuotteet, mitä mieltä?

Vierailija
27.05.2006 |

Mulle yritetään myydään (tuttu) raivoisalla innolla Amwayn tuotteita. Oletteko kokeilleet, kannattaako oikeesti ostaa mokoman hintaisia tuotteita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa tuotteissa on hirmuiset hajusteet, jotka aiheuttavat ainakin meidän perheellä raivoisan päänsäryn..

Vierailija
2/10 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pyykinpesuaine löyhkää niin voimakkaalle, että joudun ottamaan Ventolinea nukkumaan mennessäni kun olemme anopilla yötä. Ja kotiinpäästyämme pyjamat pesuun, nekin haisevat pesuaineelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteita on maailmassa LIIKAA

Vierailija
4/10 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä hikoilua hillitsevää pala-saippuaa ja siitä oon tykänny=) eikä haise millekkään

Vierailija
5/10 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen annos taisi olla tee- vai oliko ruokalusikallinen / täysi koneellinen. Oon käyttäny meikkejä ja hiustuotteita ja kaikista oon tykänny. Suunraikaste tehoaa myös valkosipuliin.

Vierailija
6/10 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkipulveri ei pese puhtaaksi, jos laittaa ohjeen mukaisen annostuksen. Tiskiaine ei samaten poistaa rasvaa. Muista ei kokemusta.

Ylihintaista potaskaa.

Vierailija
7/10 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivopestyt myyjät. En osta kotimyynnistä mitään.

Vierailija
8/10 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osta mitään !!

Vierailija
9/10 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, ei nyt niin super-mitään. Käytän ainoastaan heidän hammastahnaansa, kun en kehtaa olla aina ostamatta mitään.

Vierailija
10/10 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintakin on vähän suhteellinen käsite. riippuu mitä olet tähän asti käyttänyt eli mihin sitä vertaat. nuo siivousaineet ei minusta niin kummoisia ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan