Amwayn tuotteet, mitä mieltä?
Mulle yritetään myydään (tuttu) raivoisalla innolla Amwayn tuotteita. Oletteko kokeilleet, kannattaako oikeesti ostaa mokoman hintaisia tuotteita?
Kommentit (10)
Ainakin pyykinpesuaine löyhkää niin voimakkaalle, että joudun ottamaan Ventolinea nukkumaan mennessäni kun olemme anopilla yötä. Ja kotiinpäästyämme pyjamat pesuun, nekin haisevat pesuaineelle.
sitä hikoilua hillitsevää pala-saippuaa ja siitä oon tykänny=) eikä haise millekkään
Sen annos taisi olla tee- vai oliko ruokalusikallinen / täysi koneellinen. Oon käyttäny meikkejä ja hiustuotteita ja kaikista oon tykänny. Suunraikaste tehoaa myös valkosipuliin.
Pyykkipulveri ei pese puhtaaksi, jos laittaa ohjeen mukaisen annostuksen. Tiskiaine ei samaten poistaa rasvaa. Muista ei kokemusta.
Ylihintaista potaskaa.
aivopestyt myyjät. En osta kotimyynnistä mitään.
Eli, ei nyt niin super-mitään. Käytän ainoastaan heidän hammastahnaansa, kun en kehtaa olla aina ostamatta mitään.
hintakin on vähän suhteellinen käsite. riippuu mitä olet tähän asti käyttänyt eli mihin sitä vertaat. nuo siivousaineet ei minusta niin kummoisia ole.
Kaikissa tuotteissa on hirmuiset hajusteet, jotka aiheuttavat ainakin meidän perheellä raivoisan päänsäryn..