Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rumien ihmisten Kik-ryhmä

Vierailija
21.07.2019 |

Hei! Olen 27-vuotias ruma nainen ja haluaisin tutustua muihin rumiin ihmisiin.

Perustin Kik-ryhmän, nimeltä "Rumilukset". Tarkoitus on, että voisimme keskustella vapaasti rumuuteen liittyvistä ongelmista (esim. masennus, yksinäisyys) ilman vähättelyä tai trollaamista.

Koodi ryhmään liittymistä varten löytyy täältä:

https://ibb.co/qgC40jb

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en hakua mollata ideaas, ja tarkoitukseni ei ole nyt loukata. En oo nyt liittymäs mihinkää, mut vastaan dilti.

Ensinnäki mä kehottaisin, että ois ollu joku tsemppaavampi juttu kuin tuo minkä keksit. Ei ole kivaa, eikä kohenna yhtään oloa jos tuollainen nimi ryhmällä. Mä kehottaisin heti lähtee siitä, että olisit keksiny tsemppaavamman jutun. Sen jälkeen voisitte vaihtaa teidän sen hrtkisiä olotilojanne, mikä aiheutti, kuin kauan ollu, ja mahdollisesti miten haitte tai tsemppaisitte jostain hakemaan apua. Se että ryvette toistenne asioissa kii, ettekä edes minnekkään suuntaan yritä mennä yhdessä tekee palon silläkin tavalla jo teille hallaa. Järjestäkää välillä jotain hauskaa, ja menkää ulkoilemaan tai huvipuistoon. Tai oli rannalla oloa kesäisin näin, niin sekin jo kohentaa mieltä huomattavasti.

En trollaa tai vähättele, koska mä olen käyny läpi vaikean masennuksen ja muun h*lvetin. Älkää siis loukkaantuko, vaan sanoin mielestäni kyllä ihan asiasta. En tiennyt miten toivoit mun selittävän tän, jut mä yritin mahdollisimman selkeästi, hyvin mutta suotaan sanoa huomioon ottaen mitä sanon.

Siis tsemppiä kaikille kuitenkin! Ootte tärkeitä!

Vierailija
2/2 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis en hakua mollata ideaas, ja tarkoitukseni ei ole nyt loukata. En oo nyt liittymäs mihinkää, mut vastaan dilti.

Ensinnäki mä kehottaisin, että ois ollu joku tsemppaavampi juttu kuin tuo minkä keksit. Ei ole kivaa, eikä kohenna yhtään oloa jos tuollainen nimi ryhmällä. Mä kehottaisin heti lähtee siitä, että olisit keksiny tsemppaavamman jutun. Sen jälkeen voisitte vaihtaa teidän sen hrtkisiä olotilojanne, mikä aiheutti, kuin kauan ollu, ja mahdollisesti miten haitte tai tsemppaisitte jostain hakemaan apua. Se että ryvette toistenne asioissa kii, ettekä edes minnekkään suuntaan yritä mennä yhdessä tekee palon silläkin tavalla jo teille hallaa. Järjestäkää välillä jotain hauskaa, ja menkää ulkoilemaan tai huvipuistoon. Tai oli rannalla oloa kesäisin näin, niin sekin jo kohentaa mieltä huomattavasti.

En trollaa tai vähättele, koska mä olen käyny läpi vaikean masennuksen ja muun h*lvetin. Älkää siis loukkaantuko, vaan sanoin mielestäni kyllä ihan asiasta. En tiennyt miten toivoit mun selittävän tän, jut mä yritin mahdollisimman selkeästi, hyvin mutta suotaan sanoa huomioon ottaen mitä sanon.

Siis tsemppiä kaikille kuitenkin! Ootte tärkeitä!

Mikä olisi parempi nimi ryhmälle, jossa rumat ihmiset keskustelevat rumuudesta? "Jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista" -ryhmä? Vaiko kenties "Rumia ihmisiä ei ole" - ryhmä?

Oikeasti, miksi rumuus on niin kauhea tabu, että siitä puhuminen halutaan kieltää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla