Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun ahdistaa joka pienikin juttu?

Vierailija
21.07.2019 |

Kohta vuoden on ahdistanut joka pienikin juttu. Jos esim. jossain kehossa vihlaisee niin sykkeeni pomppaa taivaisiin ja pelkään että mulla on joku vakava sairaus. Tarkkailen kehon tuntemuksia kokoajan. Pelkään kaikkea ja olen ahdistunut melkein kokoajan. Mitä tälle pitäisi tehdä? Lääkkeitä olen joskus syönyt muttei ne auttanut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, ei auta kuin Opamox-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Propral  auttaa sydämmentykytykseen hyvin

Vierailija
4/8 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin lääkkeettömiä vaihtoehtoja. T.AP

5/8 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu terapiaan.

Vierailija
6/8 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kännit auttaa lähes kaikkeen.

Vierailija
7/8 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samaa ja siihen auttaa vaan se, ettei keskity itseensä vaan johonkin muuhun. Lähtee lenkille, siivoaa, menee kavereiden kanssa ulos tai shoppailemaan, lukee kirjaa, katsoo telkusta jotain tai vastaavaa. Opamox kyllä auttaisi, mutta saako sitä helposti lääkäriltä? Joskus oon kaverilta saanut pari ja helpotti oloa. alkoholia ei kannata käyttää juurikaan jos ahdistaa. Se kyllä helpottaa hetkeksi, mutta kahta kauheemmin ahdistaa sitten krapulassa.

8/8 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan myös keskittymisen siirtämistä itsensä ulkopuolelle, johonkin kiinnostavaan tekemiseen. On hyvä jos se on jotain fyysistä. Ja jos ahdistus ja ajatusten pyöriminen jossain ahdistavassa asiassa alkaa yleensä kotona, esim. jos on ollut sisällä pitkän aikaa, kannattaa kokeilla ympäristön vaihtoa, mennä vaikka kävelylle, kirjastoon tai kaupungille.

Siitäkin kannattaa itseään muistuttaa, ettei ahdistus ole vaarallista, vaikka se onkin epämukavaa, ja että se lähtee pois omalla ajallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän