Dokumentti elävässä arkistossa; Pitkät jäähyväiset. Mitä pidit?
Kommentit (6)
Ei kuulu sulle. Muodosta itse oma mielipiteesi, ei tartte tulla mun mielipiteitä kärkkyyn!
Olen katsonut monta kertaa. Koskettava.
Olen nähnyt kerran aiemmin, ja nyt katsoin uudestaan.
Omaishoitajamies Kalevi puhui niin rehellisesti yksin jäämisestä kaksin Mairen kanssa, että siitä tuli surullinen olo. Muut ihmiset, tuttavat ja jopa omat aikuiset lapset ja lapsenlapset kokivat alzheimerin taudin vaikutuksen niin ahdistavaksi, etteivät olleet tekemisissä heidän kanssaan kuin harvakseen. Ihmiset eivät tienneet, miten suhtautua.
Hyvä mieli taas tuli siitä, että Kalevi ei halunnut luopua vaimostaan, ja mukautui Mairen muuttuneeseen persoonallisuuteen siten kuin pystyi, oli tavallaan peilinä loppuun asti. Kaunis kertomus avioliitosta ja rakkaudesta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Oli ehkä vähän liiankin pitkät jäähyväiset. Hyvä dokkari kuitenkin ja tämä Kalevi on fiksu tyyppi.
Mutta huomasi kyllä, että hän ei missään vaiheessa oikein hyväksynyt kuolemaa, eikä suostunut luopumaan vaimostaan.
Olen katsonut dokkarin useasti. Arkistosta löytynee myös edelleen "Neljäs kuolema" . Hyvä sekin ja käsittelee omaishoitajuutta hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Oli ehkä vähän liiankin pitkät jäähyväiset. Hyvä dokkari kuitenkin ja tämä Kalevi on fiksu tyyppi.
Mutta huomasi kyllä, että hän ei missään vaiheessa oikein hyväksynyt kuolemaa, eikä suostunut luopumaan vaimostaan.
Olen katsonut dokkarin useasti. Arkistosta löytynee myös edelleen "Neljäs kuolema" . Hyvä sekin ja käsittelee omaishoitajuutta hienosti.
Kiitos vinkistä
Up