Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itseään hyviksi sängyssä kutsuvat naiset

Vierailija
21.07.2019 |

Ja miehiä huonoiksi haukkuvat. Olisi kiva kuulla, mikä teistä tekee hyvän sängyssä? Omat kokemukset Suomalaisista naisista on se, että makaavat paikallaan tekemättä yhtään mitään. T. 44-v valkoinen heteromies

Kyllä se mies hoitaa ne sänkyhommatkin, tai niistäkään ei kyllä tulisi yhtään mitään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vaan sanoa että onpa sulle sattunut huonot naiset tai sitten vika on muualla, terv hyvä nainen

Vierailija
2/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy vaan sanoa että onpa sulle sattunut huonot naiset tai sitten vika on muualla, terv hyvä nainen

Haluan tietää mitä hyvä nainen tekee sängyssä? Millä tavalla hän on hyvä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan kuvittele olevani hyvä sängyssä (en ole), mutta en nyt vaan paikallaankaan makaa - tietenkään.

En ole törmännyt mieheen joka olisi ollut erityisen huono sängyssä, vaikka yksi olikin tosi tylsä pidemmän päälle.

Vierailija
4/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan kuvittele olevani hyvä sängyssä (en ole), mutta en nyt vaan paikallaankaan makaa - tietenkään.

En ole törmännyt mieheen joka olisi ollut erityisen huono sängyssä, vaikka yksi olikin tosi tylsä pidemmän päälle.

No okei, pakko myöntää, että sinä olet tosi kiva ihminen ja ihan riittävän hyvä varmasti myös sängyssä. T. 44-v valkoinen heteromies

Vierailija
5/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mikä voi olla miehessä huonoa sängyssä:sillä tulee liian nopeasti.Tai se koittaa painostaa naista johonkin,josta nainen ei pidä.Minua on sanottu hyväksi.Osaan rakastella.Se on hidasta ja aistillista.Liikun ja koskettelen.Katson toista silmiin ja suutelen.Se on vuosien harjottelun tulos,kun on aina harrastanu seksiä vain suhteissa.N.43

Vierailija
6/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kutsuuko eräs P.... itseään hyväksi sängyssä, mutta hän todella on ihana ja paras koskaan tapaamani.  Vähän yli viisikymppinen, hoikka, kaunis, kuntosalilla usein käyvä, pimpistäkin juuri oikean tiukka , posliiniksi ajeltu nainen. Hän on juuri oikealla tavalla positiivisen aktiivinen seksissä, ottaa myös miehen tarpeen todella huomioon, sopivan estoton puheissa ja teoissa, erittäin kiihkeän halukas ja seksuaalinen. Haluaa usein seksiä . Puketuu seksikkäisiin alusasuihin. Masturboi usein ja haluaa tehdä sitä miehen katsellessakin esileikissä joka kiihottaa varmasti, koska hän laukeaa siinäkin jo. Ääntelee juuri sopivan voimakkaasti ja kiihottavasti kun saa suuseksiä ja tietenkin yhdynnässä.Osaa ottaa suuhun ihanasti ja kääntyy silloin monesti pyytämättä 69:ään nuoltavaksi samalla laueten siinäkin helposti. Kaiken lisäksi oikein mukava ja fiksu, vaativaa työtä tekevä, koulutettu yh-nainen valtion hallinnossa. Voi miten kaipaan taas sinua...

Vierailija
7/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan tietää mitä hyvä nainen tekee sängyssä? Millä tavalla hän on hyvä?

No tekee muutakin kuin makaa. Itse otan suihin ( välillä jopa ilman panemista ja nielen), vedän mieheltä käteen niin että spermat lentää pitkin poikin minua, välillä annan kakkoseen, vaihdetaan seksin aikana asentoja, rakastelen ja panen, edestä ja takaa, riippuu tilanteesta. Ratsastan molemmin päin. Haluan panna ulkona, saunassa terassilla, autossa. Liikun seksin aikana, ratsastuksen aikana jalat ei väsy. Takaa pannessa selkä kaarella panen myös miestä eikä toisinpäin eli siinä mies saa olla ihan aloillaankin välillä. Hieron itseäni ja annan miehen katsella. Annan miehen nuolla ja käyttää dildoa. Joskus käytän seksiasuja mutta paras on kesäiltana meidän omakotitalon terassilla. Ja kostun helposti, saan helposti. En tiiä sitte olenko hyvä, mutta näin on menty jo hyvän tovin. Seksiä noin 4 krt/viikko

Vierailija
8/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hyvä. ;)

En sen kummemmin kerro muuta kuin että kokeilunhaluinen, estoton, haluan miehen nauttivan tosi paljon ja teen sen eteen mitä vain.

Aito innostus asiaan auttaa varmaan paljon.

Millanen olisi huono mies sängyssä....no itsekäs, seksi loppuisi siihen kun mies saa, vaikkei nainen olisi vielä saanut. Näitäkin on! Sitten, anteeksi vain, jos on pieni. Tiedän, tiedän, tästä ei saisi sanoa. Hoitamattomat erektiovaikeudet. Jos käyttää niin paljon alkoholia ettei saa. Sellainen, jolta ei saa toivoa mitään ihan tavallista kuten vaikka suutelemista tms. Sellainen, joka ei suostu tekemään sillä tekniikalla mitä nainen tarvisi esim. sormetus, nuoleminen. Sellainen, joka ei suostu käyttämään kumia ja tiedät, että se siis vetelee kaikkia paljaalla. Vielä kurjempi: kumi on kuulemma ok, mutta painostaa kumminkin koko ajan että saisi olla ilman, ja valittaa, että kumi vie tunnon. :( Sellainen, joka saa aivan ääneti ja hievahtamatta - huomaat, että hän sai siitä, että lopettaa naimisen. Sellainen joka hyssyttelee ettei saa kuulua voihkaisuita tai orkkuhuutoa. Kun joutuu keskittymään siihen, ettei pääsisi mitään ääntä, ei pysty keskittyyn nautintoon.

Varovainen hivelijä.

Huh! Sellainen, joka kyselee tulitko jo, saatko kohta, anna tulla, kohta sulta tulee yms jne. Ei, ei varmasti tule jos "painostetaan".

Sellainen, joka ei halua usein ja syyllistää kun nainen haluaa.

Estynyt. Ei halua kokeilla mitään uutta.

Vierailija
9/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies siis olisi samanlainen kuin kuvailen tuossa itseäni niin hän on mielestäni hyvä sängyssä.

Vierailija
10/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Mä oon hyvä. ;)

En sen kummemmin kerro muuta kuin että kokeilunhaluinen, estoton, haluan miehen nauttivan tosi paljon ja teen sen eteen mitä vain.

Aito innostus asiaan auttaa varmaan paljon.

Millanen olisi huono mies sängyssä....no itsekäs, seksi loppuisi siihen kun mies saa, vaikkei nainen olisi vielä saanut. Näitäkin on! Sitten, anteeksi vain, jos on pieni. Tiedän, tiedän, tästä ei saisi sanoa. Hoitamattomat erektiovaikeudet. Jos käyttää niin paljon alkoholia ettei saa. Sellainen, jolta ei saa toivoa mitään ihan tavallista kuten vaikka suutelemista tms. Sellainen, joka ei suostu tekemään sillä tekniikalla mitä nainen tarvisi esim. sormetus, nuoleminen. Sellainen, joka ei suostu käyttämään kumia ja tiedät, että se siis vetelee kaikkia paljaalla. Vielä kurjempi: kumi on kuulemma ok, mutta painostaa kumminkin koko ajan että saisi olla ilman, ja valittaa, että kumi vie tunnon. :( Sellainen, joka saa aivan ääneti ja hievahtamatta - huomaat, että hän sai siitä, että lopettaa naimisen. Sellainen joka hyssyttelee ettei saa kuulua voihkaisuita tai orkkuhuutoa. Kun joutuu keskittymään siihen, ettei pääsisi mitään ääntä, ei pysty keskittyyn nautintoon.

Varovainen hivelijä.

Huh! Sellainen, joka kyselee tulitko jo, saatko kohta, anna tulla, kohta sulta tulee yms jne. Ei, ei varmasti tule jos "painostetaan".

Sellainen, joka ei halua usein ja syyllistää kun nainen haluaa.

Estynyt. Ei halua kokeilla mitään uutta.

Niin no, mikä on pieni, mutta kyllä 14,5cm pitää riittää. Sen pidempää ei minulta löydy.

Vierailija
11/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kumin kanssa en pane koskaan, mutta en harrasta irtosuhteitakaan. Eikä ole koskaan ollut tauteja, mutta vahinkolapsia kyllä tullut, mutta se ei ole minun vika.

Vierailija
12/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kumin kanssa en pane koskaan, mutta en harrasta irtosuhteitakaan. Eikä ole koskaan ollut tauteja, mutta vahinkolapsia kyllä tullut, mutta se ei ole minun vika.

Onhan se sinun vika, mitä ihmettä nyt taas😂

Jos ja kun periaatteesi on, ettet pane kumin kanssa koskaan, niin kyllä sinä ihan itse otat tietoisen riskin isäksi tulemisesta.

Toivottavasti olet sentään ollut isä noille lapsille, silloinhan siinä ei sinänsä mitään vikaa olekaan mennä riskillä jos ottaa vastuun tuloksistakin.

Vierailija
13/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se sinun vika, mitä ihmettä nyt taas😂

Jos ja kun periaatteesi on, ettet pane kumin kanssa koskaan, niin kyllä sinä ihan itse otat tietoisen riskin isäksi tulemisesta.

Toivottavasti olet sentään ollut isä noille lapsille, silloinhan siinä ei sinänsä mitään vikaa olekaan mennä riskillä jos ottaa vastuun tuloksistakin.

Kyllä ja upea isä olen ollutkin, paitsi vain yhdelle, kun muut teki abortin ja kysymättä edes minulta. Vieläkin olen katkera varsinkin ensimmäisestä raskaudesta, josta kuulin vasta vuosia myöhemmin. Sen lapsen olisin niin mielelläni halunnut ja häntä olen monesti ajatellut, millainen ihana tyttö/poika olisi ollut.

Vierailija
14/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tekee muutakin kuin makaa. Itse otan suihin ( välillä jopa ilman panemista ja nielen), vedän mieheltä käteen niin että spermat lentää pitkin poikin minua, välillä annan kakkoseen, vaihdetaan seksin aikana asentoja, rakastelen ja panen, edestä ja takaa, riippuu tilanteesta. Ratsastan molemmin päin. Haluan panna ulkona, saunassa terassilla, autossa. Liikun seksin aikana, ratsastuksen aikana jalat ei väsy. Takaa pannessa selkä kaarella panen myös miestä eikä toisinpäin eli siinä mies saa olla ihan aloillaankin välillä. Hieron itseäni ja annan miehen katsella. Annan miehen nuolla ja käyttää dildoa. Joskus käytän seksiasuja mutta paras on kesäiltana meidän omakotitalon terassilla. Ja kostun helposti, saan helposti. En tiiä sitte olenko hyvä, mutta näin on menty jo hyvän tovin. Seksiä noin 4 krt/viikko

Tämä oli AP tarkoitettu heteroille.

Vierailija
15/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen on hyvä, joka tekee miehelle orgasmeja muutenkin kuin suulla ja kädellä.

Vierailija
16/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli AP tarkoitettu heteroille.

Mitä höpötät? Ihan heteroja ollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän