Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

K-kaupat pitäisi kieltää liian kalliina.

Vierailija
21.07.2019 |

Tupla hinta menee aina muihin verrattuna rahaa.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on mielenkiiintoista että nämä kesän sesonki tuoteet kuten sika ja nauta. Näissä joissain ei olee marinaaadia olleskaan. Miten ne ajattelee etttä joku akais niitä ite marnoimaaan.

Vierailija
2/80 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on mielenkiiintoista että nämä kesän sesonki tuoteet kuten sika ja nauta. Näissä joissain ei olee marinaaadia olleskaan. Miten ne ajattelee etttä joku akais niitä ite marnoimaaan.

En ikinä osta marinoita lihaa enkä marinoi sitä itsekään. Mausteet riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä sitten mene sinne K-kauppaan. Ei sitä tarvitse muilta kieltää vain siksi että sinä et osaa laskea.

Vierailija
4/80 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä osta marinoita lihaa enkä marinoi sitä itsekään. Mausteet riittää.

Joo mutta grillikansa voii olla vähän eri mieltä.

Vierailija
5/80 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaaa normi hintoi ripeästi pääsee ulos joka on ++++ hyvä k kaupat!!!:)

Vierailija
6/80 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin siellä on aina tuoretta leipää kun olen käynyt. S-marketissa vain kuivia käppyröitä.

Vierailija
7/80 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku urpo linjoilla. Ei tarvi kieltää, älä mene sinne ääliö!

Vierailija
8/80 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen kaikki ostokseni cittarissa, muita ei tarvita kuin pitämään köyhät poissa paremmista kaupoista ;)

Vierailija
9/80 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on paras! Huomenna esim. Wilhelm-makkarat 2pkt 3€, 1€ alennus K-kauppoihin verrattuna.

T. Lidl-mies

Vierailija
10/80 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, niin kielletään kaikilta. Mistä teitä idiootteja oikein sikiää? Jos se oikeasti olisi liian kallis, se olisi jo lopettanut asiakkaiden puuttuessa.

Vierailija
11/80 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän K-supermarket on loistava! Fantastinen palvelutiski, Fazerin leipurit leipovat tuoretta leipää jne.

Sieltäkin voi ostaa valikoiden, esim. tarjoukset. Tärkeintä on mennä ostoslistan kanssa kauppaan ja suunnitella ateriat etukäteen. Näin ruokakustannukset pysyvät hallinnassa,

K-ruokakauppiaat ovat itsenäisiä yrittäjiä, jotka työllistävät muita ihmisiä.

Vierailija
12/80 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään neljä isoa tomaattia hintaan 43 senttiä. Olipa hurjaa. Ja maksan mielelläni siitä, ettei tarvitse jonottaa koko kylän halpakaljan perässä juoksijoiden kanssa.

Vierailija
13/80 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarkkana, voi sieltä jokusen täysin saman tuotteen saada jopa edullisemmin kuin s-ryhmän kaupoista.

Vierailija
14/80 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin saa onneksi ihan itse valita, missä kaupassa ostoksensa tekee. Ei tarvita kieltoja. 

Vierailija
15/80 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

K kauppiaiden periaatteisiin kuuluukin asiakkaan palveleminen, eikä kusettaminen kuten S-ryhmällä.

Vierailija
16/80 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan enemmän kuin mielelläni ekstraa siitä, ettei minun tarvitse kävellä puoltapäivää löytääkseni jonkun perustuotteen ja sen jälkeen jonottaa toista puolikasta päästäkseni maksamaan ko. tuotteen. 

Vierailija
17/80 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkiutua edunvalvonnan piiriin, jos ei osaa kontrolloida omaa rahankäyttöään. 

Vierailija
18/80 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä k-kaupat on kaikki ihania; tuoreet tavarat, hyvä esillepano( toisin kuin prismassa ja lidlissä), siisti ympäristö, lähiruokia enemmän jne. Ihan sama mitä maksaa. Tosin teen paljon itse, enkä ostele jatkuvasti eineksiä, limukoita ym niin on varaa kunnon ruokaan.

Vierailija
19/80 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-Supermarketissa on miellyttävä käydä, koska parempi asiakaskunta ja hyvät tuotteet mm. diilit lähileipomoiden kanssa

Vierailija
20/80 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä k-kaupat on kaikki ihania; tuoreet tavarat, hyvä esillepano( toisin kuin prismassa ja lidlissä), siisti ympäristö, lähiruokia enemmän jne. Ihan sama mitä maksaa. Tosin teen paljon itse, enkä ostele jatkuvasti eineksiä, limukoita ym niin on varaa kunnon ruokaan.

Mieli saattaisi muuttua, jos vierailisit tämän alueen K-marketeissa. Niissä ei ole lähiruokaa käytännössä lainkaan, valikoima on todella suppea (mm. hedelminä banaani, omena ja muutama nahistunut mandariini) ja esillepano on luokkaa "lätkäisty hyllyyn". Eipä niiden toki ole tarkoituskaan olla muuta kuin kioskeihin verrattavia täydennysostospaikkoja. K-supermarketit ja Citymarketit ovat sitten jo tuota sinun kuvaamaasi tasoa.