Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen eristäytynyt muista ja masentaa

Vierailija
21.07.2019 |

Olen eritäytynyt somesta lähes täysin. Melkein vuoden ajan en ole oikein selaillut mitään, koska olen ollut tosi masentunut. Moni tietää, että viime vuonna oli aika urakalla rankkoja hetkiä, tosi monta tapahtumaa putkeen, mutta kukaan ei ole kysynyt sen jälkeen, että miten jaksan. Ihmiset ei lähettele viestejä, enkä ole nähnytkään muita pahemmin. Nyt sitten tuli yllättäen yksi kutsu synttäreille ja toinen tanssimaan. Mutta en tiedä jaksanko raahautua toisten ongelmaksi. Mikään ei huvita, koko ajan väsyttää, mitään ei saa aikaiseksi ja kaikki ahdistaa, eikä kenellekään oikein voi puhua. Lisäksi tajusin valokuvia katsoessani, että olen onnistunut hajottamaan välit melkein kaikkien hyvien kavereiden kanssa ja olen ajautunut heidän kanssaan riitoihin. Sitten ei tekisi mieli alkaa kenellekään tutulle valittamaan asioista, kun ei ole ollut yhteyksissä kehenkään, joten kukaan ei ansaitse sellaista puskista, eikä ketään varmaan edes kiinnosta. Paitsi yksi semihyvä kaveri, joka oli aikaisemmin ystävä, mutta sitten tapahtui asioita, joiden takia en ehkä voi luottaa niin avautuu vain omista asioista, muttei ikinä kysy, miten jaksan.

Mikä neuvoksi? Tiedostan kyllä asiat, minkä takia tässä ollaan, muttei suoraan sanottuna kiinnostaisi kenellekään terapeutillekaan mennä itkemään, että elämä on paskaa. Olen yleensä pystynyt ponnistamaan aika hyvin pystyyn, mutta viime vuoden ongelmasuma tuntui olevan vain liikaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy noilla synttäreillä ja tanssimassa ihan vaan sillä mentaliteetilla, että tuleepahan lähdettyä. Tuskin siellä sattuu sen kummempaa ja tuskin hirveästi juttelet kellekään. Kuitenkin on hyvä, että tapahtuu välillä jotain muuta kuin omassa kotona istumista. Katselet ihmisiä, syöt herkkuja, viivyt pari tuntia ja lähdet pois. Vaatteet laitat puhtaat, perussiistit ja mukavat päällä, ei tarvitse tälläytyä.

Vierailija
2/7 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla luuhaaminen ei varmasti ainakaa piristä ja rauhoita mieltäsi. Tee mielummin vaikka sanaristikoita tai leivo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy olemassa auringossa, suomalaiset saavat liian vähän d-vitaminia.

Vierailija
4/7 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan kannattaisi käydä terapeutin tai vastaavan luona purkamassa pussia niin ei tarvitse niitä vähiä tuttuja rasittaa valituksella.

Vierailija
5/7 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy noilla synttäreillä ja tanssimassa ihan vaan sillä mentaliteetilla, että tuleepahan lähdettyä. Tuskin siellä sattuu sen kummempaa ja tuskin hirveästi juttelet kellekään. Kuitenkin on hyvä, että tapahtuu välillä jotain muuta kuin omassa kotona istumista. Katselet ihmisiä, syöt herkkuja, viivyt pari tuntia ja lähdet pois. Vaatteet laitat puhtaat, perussiistit ja mukavat päällä, ei tarvitse tälläytyä.

Ongelma on, että kyseessä on mökkiviikonloppu toisella puolella Suomea, joten parin tunnin piipahtaminen ei tässä tapauksessa oikein onnistu. Tanssimassa en ole ikinä käynyt, enkä osaakaan. Ap

Vierailija
6/7 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä sama linja eikä yhteyttä enää vanhoihin paskoihin. Muuta hiljakseen paikkakuntaa ihan muualle - siitäkään ei tarvitse mainita yhdellekään. Osoite salaiseksi numero vaihtoon ja aloitat uudella paikkakunnalla ns puhtaalta pöydältä. Älä sielläkään kerro yhdellekään kaveriksi luulemallesi asioitasi.

Varsinkin lapsettomana muuttokin pitäisi olla kivuton - vapauttava suorastaan.

Aloita nyt kuitenkin jo jonkinlainen liikunta esim 1-3 h kävelyä päivittäin

Vierailija
7/7 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään pakko ole elämässä nähdä jotain mukamukakavereita tai tekeytyä sosiaaliseksi jos ei kiinnosta lisäksi parisuhteet ovat aivan liian yliarvostettuja - )jotain piereskelevien junttien toistensa pakolla kestämistä - sitä ke on ja riitelyä ja ajan tappamista eli kuluttamista turhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän