Kiva lautapeli aikuisille?
Vinkkaa ona suosikkisi, jos sinulla ei sitä ole, ei tarvitse sitä erikseen kertoa.
Kommentit (52)
On suosikki mutta erikseen en kerro.
Meidän nuorison suosikki on haaste. Nyt siitä on tullut joku uusi versio mitä ei olla vielä kokeiltu.
Cards against humanity. Ei ole teoriassa lautapeli vaan korttipeli.
Cards against humanity, no ei varsinainen lautapeli mutta seurapeli kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Cards against humanity, no ei varsinainen lautapeli mutta seurapeli kuitenkin.
Haha, olin nopeampi.
T. 6
Vierailija kirjoitti:
Cards against humanity. Ei ole teoriassa lautapeli vaan korttipeli.
Tää ehdottamasti!
Yks ääni lisää Cards Against Humanitylle! (Joo joo korttipeli eikä lautapeli).
Carcassonne. Tiedän kyllä enemmän korttipelejä, jotka on kivoja aikuisille.
Smallworld, kiva alueenvalloituspeli jossa on hieman roolipelin ominaisuuksia :) Saatavana mukavasti lisäosia. Toinen, vaativampi suosikkini on Archam Horror kauhuroolipeli mutta se vaatii kunnon perehtymisen. Palkitsee kyllä kaiken vaivannäön, varsinkin jos haluaa useamman tunnin intensiivisen pelisession :)
Carcassone saa meillä ainakin aina riidan aikaan. Mies on kauhea säkäpetteri ja tekee talonpojilla aina mulle kiusaa, punkeaa samoille pelloille enemmän ukkeleita ja jään pisteittä. Vit.ttaa aina pelin jälkeen.
Alaston twister on oma suosikki. Toki Carcassonnea tullu pelattua kanssa.
Kai joku lautapeli ilmastonmuutoksesta on jo tehty? Ellei niin tässä markkinarakoa ennenkuin kupla puhkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Carcassone saa meillä ainakin aina riidan aikaan. Mies on kauhea säkäpetteri ja tekee talonpojilla aina mulle kiusaa, punkeaa samoille pelloille enemmän ukkeleita ja jään pisteittä. Vit.ttaa aina pelin jälkeen.
En tiedä peliä mutta tämä nauratti silti.
trivial pursuit