Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies vastailee mun viesteihin heti mutta antaa rivien välistä sellaisen vaikutelman ettei haluaisi viestitellä, jopa ahdistunut?

Vierailija
21.07.2019 |

Ihmettelen miksi sitten vastaa heti, haluaako vain päästä eroon vastaamisen pakon tunteesta vai mikä on?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kilttis ja tietää että hylkäät sen kohta. :(

Vierailija
2/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kilttis ja tietää että hylkäät sen kohta. :(

Ei kun mä epäilen että se on hylkäämäässä. Sitten tuo heti vastailu sotkee koko kuvion.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä pommitat sitä viesteillä? Sitte kun ootte yhdessä niin et saa sanaa suustasi.

Vierailija
4/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä pommitat sitä viesteillä? Sitte kun ootte yhdessä niin et saa sanaa suustasi.

En pommita, mutta aina kun viestitän, se vastaa heti. Mun vastauksessa voi mennä kauemminkin.

Vierailija
5/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Älä laita viestiä. Jos mies laittaa, niin ainakin haluaa sitte itse viestitellä. Tommonen rivien välistä lukeminen on turhaa. Siinä tulee vaan vääriä tulkintoja.

Vierailija
6/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä ei ahdista sinä vaan yleisesti. Itse menetin ison ihastusrakkauteni, kun ahdisti käytännön järjestelyt eikä ihminen ja pistin liinat kiinni.

Vierailija
7/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. Älä laita viestiä. Jos mies laittaa, niin ainakin haluaa sitte itse viestitellä. Tommonen rivien välistä lukeminen on turhaa. Siinä tulee vaan vääriä tulkintoja.

Kun kyseessä on ennemmin vuoropuhelutyyppinen eikä mikään mitä kuuluu - päivittäinen tarkistelu niin kyllähän sitä keskustelua jatkaa molemmat.

Vierailija
8/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman selkeämpää esimerkkiä vähän vaikea hahmottaa, että miten viestissä voi osoittaa olevansa ahdistunut ja haluton vastaamaan.

Vierailija
9/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sitä ei ahdista sinä vaan yleisesti. Itse menetin ison ihastusrakkauteni, kun ahdisti käytännön järjestelyt eikä ihminen ja pistin liinat kiinni.

Millaista käytöstä olisit toivonut toiselta osapuolelta?

Vierailija
10/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman selkeämpää esimerkkiä vähän vaikea hahmottaa, että miten viestissä voi osoittaa olevansa ahdistunut ja haluton vastaamaan.

Ihan vaikka sillä ettei kysy multa mitään.

Vierailija
11/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vaan on sellasia. Itseäni vähän ihmetyttää miten mun ja mieheni juttu ikinä eteni mihinkään, kun muistan miten raivostuttavaa oli alussa, kun se ei koskaan kysynyt mitään ja välillä tuli tunne että sitä ei kiinnosta yhtään.

Vierailija
12/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vaan on sellasia. Itseäni vähän ihmetyttää miten mun ja mieheni juttu ikinä eteni mihinkään, kun muistan miten raivostuttavaa oli alussa, kun se ei koskaan kysynyt mitään ja välillä tuli tunne että sitä ei kiinnosta yhtään.

Miten teillä sitten homma eteni?

Vierailija
13/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä miehessä kiinnostaa?

Tutustuin joskus nuorena mukavaan mieheen joka oli kaveriporukassa ihan mukava ja tulimme tosi hyvin toimeen ja flirttailtiinkin. Tätä jatkui aikansa ja sitten kokeiltiin tavata kahdestaankin. Silloin selvisi että hän ei vaan osannut olla tekemisissä kaksin, oli ilmeisesti tosi ahdistunut ehkä masentunutkin eikä pystynyt tai halunnut kahden ihmisen väliseen suhteeseen. Hän oli luonteeltaan sosiaalinen ja huumorintajuinen, viihtyi kaverien kanssa mutta itsekseen kärsi oireistaan. Meidän suhteenpoikanen oli lopulta sitä että yritin auttaa häntä löytämään keskusteluapua.

Eli taustalla voi olla mitä vaan, joko häntä ei vain kiinnosta tai sitten hänellä voi olla jotain muuta mikä estää sinun huomioimisen. Ja se ahdistaa, tai sitten ahdistaa joku muu. Ei kuitenkaan kannata alkaa hoivaamaan ihmistä joka ei tahdo tulla hoivatuksi.

Vierailija
14/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä sitten homma eteni?

Tavatessa synkkasi hyvin, mutta mies ei kehotuksista huolimatta oikein oppinut kyseleväisemmäksi, pyrin sitten enemmän ihan soittelemaan ja silloin vain oma-aloitteisesti kertoilin asioistani, mies kyllä kuunteli ja kommentoi.

Vierailija
15/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä miehessä kiinnostaa?

Tutustuin joskus nuorena mukavaan mieheen joka oli kaveriporukassa ihan mukava ja tulimme tosi hyvin toimeen ja flirttailtiinkin. Tätä jatkui aikansa ja sitten kokeiltiin tavata kahdestaankin. Silloin selvisi että hän ei vaan osannut olla tekemisissä kaksin, oli ilmeisesti tosi ahdistunut ehkä masentunutkin eikä pystynyt tai halunnut kahden ihmisen väliseen suhteeseen. Hän oli luonteeltaan sosiaalinen ja huumorintajuinen, viihtyi kaverien kanssa mutta itsekseen kärsi oireistaan. Meidän suhteenpoikanen oli lopulta sitä että yritin auttaa häntä löytämään keskusteluapua.

Eli taustalla voi olla mitä vaan, joko häntä ei vain kiinnosta tai sitten hänellä voi olla jotain muuta mikä estää sinun huomioimisen. Ja se ahdistaa, tai sitten ahdistaa joku muu. Ei kuitenkaan kannata alkaa hoivaamaan ihmistä joka ei tahdo tulla hoivatuksi.

Olen juuri sen takia ottanut etäisyyttä itsekin ettei tulisi tuollaista hoivaus- tai mitään roikkumismielikuvaa kummallekaan. Kiinnostuin hänestä yhteisten kiinnostuksenkohteitten takia, olemme hyvin samanlaisia tiettyjen asioiden suhteen ja siksi vaikutti yhteinen tulevaisuuskin made in heaven ennen kuin tästä tuli näin vaikeaa. Alussa oli helpompaa mutta onko tämä nyt arkipäiväistynyt tai jotain, en tiedä. Olemme siis tavanneetkin ja useamman kuukauden sen jälkeenkin viestitelleet eli ei homma kuitenkaan kaatunut siihen ensimmäiseen näkemiseen. 

Vierailija
16/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas on kohteliasta olla kysymättä deittiviestittelyssä. Kuten ap kertoi, niin kysymyksen esittäjä tavallaan pakottaa toisen vastaamaan heti tai ainakin pikaisesti. Varsinkin suhteen alussa on hyvä antaa toiselle tilaa eikä pitää tätä koko ajan vastausvelassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme