Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plääh miten ankeaa gaggaa tää Handmaids Talen kolmas kausi on

Vierailija
20.07.2019 |

Katselen tätä uusinta jaksoa ja hohhoijaa taas. Kaksi kautta olisi hyvin riittänyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä elokuva olisi riittänyt.

Mun mielenkiinto on koetuksella kun tästä tulikin joku sukupuolten välinen sota. Kun ajatuksen piti olla yhteiskunnasta ja sen arvoista, ekalla kaudella ihan hyvin perusteltiinkin miksi Gilead on perustettu.

Tällä hetkellä June vaikuttaa lähinnä putkinäköiseltä ja itsekkäältä. Ehkä se on tarkoituskin?

Vierailija
2/6 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ole otettu uutta Frediläistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas kausi ei ole huono, mutta luulen tarinan jäävän tähän. Neljännessä ei olisi enää kehitettävää.

Elokuva itse asiassa on tehtykin. Se ei ole huono, mutta tietysti se voisi olla parempikin. Elokuva tarvitsisi pikkasen lisää pituutta. Elokuva kattaa kirjan tarinan eli pitkälti juuri ensimmäisen kauden tapahtumat.

Katsotaan, kuinka kausi päättyy. Toivottavasti kuitenkin viimeinen kausi.

Vierailija
4/6 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin innolla kolmatta kautta, mutta tuntuu että junnaa vain paikoillaan ja jotenkin kamalan epämääräinen. Uusinta jaksoa en ole vielä edes katsonut. Toivoisin enemmän toimintaa ja että saisivat edes jotakin aikaiseksi. Kaikki kamalan irrallista ja tönkköä. Jouduin kyllä pettymään. Toivon myös etteivät kokonaan pilaa tätäkin sarjaa tekemällä lisää kausia. Nykyään kun hyvät sarjat pilataan helposti, kun alussa lähtevät kunnolla liikkelle ja toimivat sen 1-3 kautta, mutta sen jälkeen lässähtää.

Vierailija
5/6 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmas kausi ei ole huono, mutta luulen tarinan jäävän tähän. Neljännessä ei olisi enää kehitettävää.

Elokuva itse asiassa on tehtykin. Se ei ole huono, mutta tietysti se voisi olla parempikin. Elokuva tarvitsisi pikkasen lisää pituutta. Elokuva kattaa kirjan tarinan eli pitkälti juuri ensimmäisen kauden tapahtumat.

Katsotaan, kuinka kausi päättyy. Toivottavasti kuitenkin viimeinen kausi.

Apua, minusta tuo elokuva juuri oli luokattoman huono! Nickin ja Junen (leffassa oli kai Katie?) "rakastuminen" tapahtui niin, että ensin vaihtoivat pari hätäistä katsetta aikaisemmin, Nickin hymyillen pervosti. Sitten jostain syystä June toikkaroi tissit paljaana keskellä yötä ja Nick taas sama pervo ilme naamalla tarrasi vain suoraan kiinni tötteröihin ja se oli siinä. Leffasta jäi kaikki syvyys ja tuntee pois. Minusta sarjan eka tuotantokausi oli hyvin toteutettu, mutta nyt sitä on alettu pitkittää ihan liikaa, ja tuntuu lätsähtävän epäloogisuuksiin.

Vierailija
6/6 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kuinka vasurit taivastelevat miten kamala naisia alistava dystopia, mutta jättävät näköpiiristään joka kerran naisten aseman kunniakulttuurisissa tai islamilaisissa maissa, joissa se on monesti paljon pahempi kuin sarjassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän