Mieheni nuolee ruokalautasen puhtaaksi
Perustelee toimintaansa sillä, että syljessä on luonnollista "puhdistusainetta". Eikä asia ole juurikin päin vastoin, suu on pahin bakteeripesäke?
Kommentit (16)
kannattaa säästää vettä, rupea itsekin nuolemaan lautasesi
Mies arvostaa selkeästi ruoanlaitto taitojasi.
Ole onnellinen. Minun mieheni lautasella on aterioinnin jälkeen vielä puoli desiä ruokaa levitettynä ympäriinsä. Aina saa kaapia kokkareita ja kökkäreitä erikseen roskikseen ennen tiskaamista. Minut on opetettu (tai olen oppinut ihan itse?!?) kaapimaan lautanen aina ihan puhtaaksi ja vihaan tätä ylimääräistä tiskien putsaamista.
Sano sille tämä vanha sanonta: ”Ken kuppinsa nuolee, se hulluna kuolee.”
Niin minäkin, kun kukaan ei näe, jos on hyvää kastiketta. Laitan toki sitten tiskikoneeseen.
N49
Minun mieheni taas nuolee peppuni puhtaaksi.
Olisin enemmän huolissani, jos hän nuolisi potan käytön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Nuoleeko mitään muuta?
Aterimet suorastaan kiiltävät puhtauttaan miehen ruokailun jälkeen.
Ap
Tämä on kyllä niin täydellinen vastaus, jos jaksaa puolisonsa lautasen nuolemisesta vaivaantua:
"Ken kuppinsa nuolee, se hulluna kuolee!"
- Oliko teillä parisuhteessa vielä jotakin muuta Vauva.fi:ssä operoitavaa..?
Miikka Niskanen
Iäkäs isäni nuolee lautasensa ja syödessään kolistelee haarukkaa/lusikkaansa lautasta vasten niin kovaa, että minulta menee hermot. Ällöttävät tavat.
Vierailija kirjoitti:
Iäkäs isäni nuolee lautasensa ja syödessään kolistelee haarukkaa/lusikkaansa lautasta vasten niin kovaa, että minulta menee hermot. Ällöttävät tavat.
Tuo tyhjän kupin tai lautasen kiluuttaminen lusikalla (muka kaavitaan vielä viimeisiä tippoja, vaikka lautanen on raavittu tyhjäksi jo ajat sitten) on murhanhimoa nostattavaa!! Meillä duunissa yksi kollega harrastaa tätä ja kilinä kuuluu taukohuoneesta suljetun oven takaa myymälän puolelle. AAAAAAAARRRRRRRRRRGH!!!
Ei voi olla olemassa noin tyhmiä ihmisiä!
Siisti mies. Ja syö lautasensa tyhjäksi.