Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli mieleen että miksi naiset saavat ihastua hahmoihin ja julkkiksiin mutta miehet eivät.

Vierailija
20.07.2019 |

Esimerkki: Aragorn ja Legolas! Ihanaa! Mr Darcy! IIK! Näiden hahmojen näyttelijöiden ihailijat ovat rohkeita ja elämännälkäisiä pilkesilmäisiä seikkailijoita.

Ja toisaalta: Pamela Andersonin ja Jessica Alban kuolaajat ovat puolestaan säälittäviä friikkejä, kilttejä miehiä ja peräkammarin poikia.

Haistan kaksoisstandardin tässä asiassa. Miehilläkin on oltava lupa kuolata kauniita naishahmoja...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/15 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoistahan se on. Jos tuot tuon epäloogisuuden esiin, olet "uli"/et osaa käyttäytyä/olet nolo/ole hiljaa ääliö! yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei saa?

Me olemme tyttöystävän kanssa molemmat ihastuneet 60-luvun Pirkko Mannolaan.

Vierailija
4/15 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta. Ehkä se on jotenkin creepyä, koska miehen rooli on ottaja ja mies on vahvempi kuin nainen. Jos nainen fanittaa, niin se koetaan harmittomampana. Ja miesten ihastelu naisia kohtaan nähdään enemmän objektisoivana - mitä se usein onkin. Nainen ihastuu kohteen koko imagoon ja luonteeseen, ei pelkkää kroppaan ja naamaan, oli sitten kyse julkkiksesta tai muusta henkilöstä.

Vierailija
5/15 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas sen kieltää, en minä ainakaan. Bongaan miehelle itsekin kauniita naisia niin tv:stä kuin kadulta.

Hän tosin ei koskaan kerro jos minun miesmakuni mukainen mies olisi jossain. Sitä on mies itsekin, mutta bongataan ja kerrotaan tyyliltään miehelle sopivia naisia,ei ikinä miehiä. Ilmeisesti hyvä itsrtuntoisella miehellä on joku "Akilleen kantapää"...

Vierailija
6/15 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehiin objekteina suhtautuva nainen on vahva, emansipoitunut feministi. Fanittava mies taas on säälittävä uli.

Vierailija
7/15 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuku kieltää ihastumasta. ei minua haittaa vaikka ihastuisit joulupukkiin tai modesty blaiseen.

Vierailija
8/15 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennäänpäs pojat heittämään boksereita lavalle Abreaun konserttiin!

Vierailija
9/15 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää. Sillä lailla sitä hyväksyntää saa että tekee vaan vaikka muut paheksuu. Vaikka itse olen sitä mieltä että pikkareiden heittely lavalle on jäätävän junttia ihan sukupuolesta riippumatta. Kysykää Annalta mitä hän on mieltä ja jos ok, sitten vaan heittelemään.

Vierailija
10/15 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää. Sillä lailla sitä hyväksyntää saa että tekee vaan vaikka muut paheksuu. Vaikka itse olen sitä mieltä että pikkareiden heittely lavalle on jäätävän junttia ihan sukupuolesta riippumatta. Kysykää Annalta mitä hän on mieltä ja jos ok, sitten vaan heittelemään.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/07/05/jenni-vartiainen-sai-kaytetyt-…

Jenni Vartiainen ainaskin tykkää kun heitellään kalsareilla, mielellään puhtailla tosin...

Vierailija
11/15 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suurinosa miehistä jotka ihastuvat fiktiivisiin hahmoihin ihastuvat anime-tyttöihin, jotka ovat 1000-vuotisia lohikäärmeitä 12-vuotiaan tytön kehossa.

Vierailija
12/15 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan yhtä noloa/ hyväksyttävää minusta kumpikin. Oma mieheni kuolaa jonkun huippumallin perään ja se on minulle ihan ok, kun ei sitä mitenkään lapsellisesti hehkuta vaan ihan vain rehellisesti kertoo, että on pirun hyvän näköinen. Samalla tavalla minusta nainen voi sanoa jostain miehestä, että on hyvän näköinen, mutta sellainen iik!enkestä! -lässytys muuten kuin ironiamielessä on noloa. 

Vierailija
13/15 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Pitäisi nyt päättää, onko se maskuliininen ja rationaalisesti käyttäytyvä johtajamies, vai photoshopattujen instapimujen tileihin sydämiä ja virtuaalista kuolaa postaava kitisevä yli-ikäinen pikkupoika.

Vierailija
14/15 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suurinosa miehistä jotka ihastuvat fiktiivisiin hahmoihin ihastuvat anime-tyttöihin, jotka ovat 1000-vuotisia lohikäärmeitä 12-vuotiaan tytön kehossa.

Suurinosa miehistä ei katsele kiinalaisia piirettyjä. Ehkä kannattaisi joskus käydä ulkona ettei tarvitse mammapalstalla katkeroitua.

Vierailija
15/15 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi fiktiivistä hahmoa vs kaksi näyttelijätärtä.