Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniit naiset, jotka käyttävät ulkonäköään hyödyksi työelämässä

Vierailija
20.07.2019 |

Olen sivusta seurannut paria tällaista tapausta. Yksi luovii läpi tilanteesta kuin tilanteesta lirkuttelemalla ja flirttailemalla, toinen dominoi ja pompottaa esimiestäänkin. Yhteistä molemmille tuntuu olevan, että odottavat saavansa erityiskohtelua - ja usein siinä onnistuvatkin. Menisikö sama läpi tavalliselta vahvalta persoonalta? Mietin, että jos sitä itsekin alkaisi vaan röyhkeästi vaatimaan enemmän.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo riippuu luonteesta. Unohdat ne kauniit naiset, jotka ovat epävarmoja ja tekevät siksi töitä enemmän kuin muut. Unohdat myös ne vähemmän kauniit naiset, jotka osaavat manipuloida muita, ja pääsevät siksi helpommalla.

Yksin ulkonäkö ei meinaa juuri mitään.

Mutta yhdistelmänä kauneus ja manipuloiva luonne: painajainen.

Vierailija
2/13 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oon ollu kaunis, nii oon saattanut saada erityiskohteluu mut Huom vaan miehiltä.. Mut mitä väliä? Ei sitä tarvi erikseen vaatia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan kokeile, olet sitten ylimielinen ja vaikea akka.

Vierailija
4/13 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo.

Todellisuudessa olet joko kauniit naiset vain seksiobjektina näkevä katkera mies, tai kauniita naisia kateellisesti itseensä vertaava nainen. Molemmissa tapauksissa kauniin naisen ansaitusti hankkimaa menestystä halutaan väheksyä. Jos hän taas ei menestyisi, häntä dissattaisiin tyhmäksi bimboksi.

Kateus on ehtymätön luonnonvara.

Vierailija
5/13 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh.. Miten mun ei oo tarvinnu olin manipuloida saadakseni jotain? Oon ollu oma itteni. Mut en kaipaakkaa erityiskohteluu kaikilta, miks kaipaisin??

Vierailija
6/13 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh.. Miten mun ei oo tarvinnu olin manipuloida saadakseni jotain? Oon ollu oma itteni. Mut en kaipaakkaa erityiskohteluu kaikilta, miks kaipaisin??

Oletko toimittaja?

Vierailija
7/13 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tässä ongelmaa. Jokaisen meistä täytyy ja kuuluu käyttää hyväkseen niitä kortteja, jotka elämä on jakanut. Pöljät ansaitsevat kauniin ihmisen hyväksikäytön ja fiksut taas eivät anna käyttää hyväksi.

Vierailija
8/13 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo mitään hyväkskäyttöö, jos mies itse kiinnostuu naisista? 😁

Vierailija
9/13 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko toimittaja?

Tää oli hyvä.

Vierailija
10/13 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo toimittaja, kui?

Vierailija
11/13 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tisseillä ja perseellä voi hyvin raivata tietä työuralla 👍 Pomon assarina ihan kiva kun saa reissata ja liksa hyvä työn vaativuuteen nähden 😉

Vierailija
12/13 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan kuulua tuohon ap:n mainitsemaan kategoriaan enkä häpeile ollenkaan.

Olen miesvaltaisella alalla ja kyvyiltäni olen yhtä hyvä kuin miehetkin. Miesten kesken vallitsee voimakas hyväveli-kerho ja minut hyväksytään kyllä porukkaan mutta täysmääräinen jäsen en tule ikinä olemaan. Saan osakseni huomiota töissä etenkin vanhemmilta miehiltä; kehuvat kauniiksi ja ihastelevat milloin mitäkin naisellista juttua. Olen ystävällinen, hymyilen, nauran ja tärkeään tilaisuuteen puen ykköset päälle, meikkaan ja laitan hiukset.

Tiedän että naisellisuuteni on avannut minulle joitakin ovia mutta miksi tuntisin syyllisyyttä? Toinen vaihtoehto olisi se, että harmittelisin kotona ohimenneitä mahdollisuuksia ja kiroaisin puuttuvia kiveksiä.

Vierailija
13/13 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taidan kuulua tuohon ap:n mainitsemaan kategoriaan enkä häpeile ollenkaan.

Olen miesvaltaisella alalla ja kyvyiltäni olen yhtä hyvä kuin miehetkin. Miesten kesken vallitsee voimakas hyväveli-kerho ja minut hyväksytään kyllä porukkaan mutta täysmääräinen jäsen en tule ikinä olemaan. Saan osakseni huomiota töissä etenkin vanhemmilta miehiltä; kehuvat kauniiksi ja ihastelevat milloin mitäkin naisellista juttua. Olen ystävällinen, hymyilen, nauran ja tärkeään tilaisuuteen puen ykköset päälle, meikkaan ja laitan hiukset.

Tiedän että naisellisuuteni on avannut minulle joitakin ovia mutta miksi tuntisin syyllisyyttä? Toinen vaihtoehto olisi se, että harmittelisin kotona ohimenneitä mahdollisuuksia ja kiroaisin puuttuvia kiveksiä.

Olet siis halpa periaatteeton opportunisti. Joskus se voi alkaa vaivaamaan, ettei kyennyt parempaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi