Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisitte miehen suhteen?

Vierailija
20.07.2019 |

Tämä ongelma on aivan naurettava omastakin mielestäni.

Olen nähnyt erästä miestä nyt jonkun aikaa, seuraavat treffit on sovittuna huomiselle. Mitään suurempaa välillämme ei ole vielä käynyt suudelmaa ja pieniä kosketuksia lukuunottamatta, fyysistä vetoa kyllä on ja ollaan viihdytty toistemme seurassa. Tässähän tosiaan tutustutaan vielä ja sinkkuja on molemmat. Mies on ollut todella kiinnostunut ja innoissaan, niinkuin minäkin.

Olen tiedostanut, että mies voi tapailla muita niinkuin itsekin voisin jos haluaisin, mutta minulla ei ole siihen tarvetta.

Nyt kävi sitten niin, että näin miehen eilen sattumalta yöelämässä ja oli yhden naisen kanssa aika tiiviisti yhdessä. Nainen oli minulle tuntematon. Mies ei huomannut minua.

Minua harmittaa, että näin tämän, sillä nyt en saa sitä mielestäni. Inhottaa koko juttu, ongelmaa ei olisi jos en olisi todistanut tätä silmieni edessä sillä sinkkujahan tässä ollaan ja tapailumme ei ole niin pitkällä, että kokisin miehen tehneen väärin. Mutta silti suututtaa ja ällöttää ja olen myös mustasukkainen, koen itseni nyt vain yhdeksi useasta jne.

Mitä pitäisi nyt tehdä? Mieshän ei ole tehnyt mitään väärää, mutta samaan aikaan olen kiukkuinen silti. Huono itsetuntoni istuttaa negatiivisia ajatuksia päähän.

Mies ei tiedä, että näin hänet enkä edes halua vetää tästä mitään kohtausta. En kyllä usko, että osaisin huomenna käyttäytyä normaalisti hänen seurassaan.

Takokaa nyt järkeä naisen päähän, miten tässä tilanteessa pitäisi toimia ja olla? Ja tosiaan, tiedän ettei miehellä ole tyttöystävää saati vaimoa vaan on ihan rehellisesti sinkku, olen tuntenut hänet jo pidemmän aikaa ja meillä on myös yhteisiä tuttuja.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet ilmeisesti 15 v :) Hoh hoijaa, jos olet aikuinen nainen, niin lopeta tuollainen asioiden vatkaaminen ja ala elämään elämää!

Vierailija
2/4 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin treffeille ja sanoisin jossain kohtaa ohimennen, että " näin sut muuten eilen viihteellä mutta en viitsinyt tulla moikkaamaan kun sulla oli seuraa" ja hymyilisin päälle.

Katso mitä mies siihen sanoo, saat toivottavasti rehellisen vastauksen ja tiedät onko teillä tulevaisuutta vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olis oikeasti sinusta kiinnostunut, se ei tapailisi muita. Tämä on varma!

Vierailija
4/4 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kIINNOSTUIT VAIN ENEMMÄN KOSKA MIES ON NYT JÄNNÄ SITÄHÄN TÄÄLLÄ MIETIT!