Jouduitteko luopumaan jostain tavasta harrastaa seksiä synnytyksen vuoksi?
Tuliko fyysisiä tai ajallisia rajoitteita? Entä esimerkiksi anaali, onnistuuko enää paljon puhuttujen pukamien kanssa?
Kommentit (8)
Lähäri ei onnistunut loppuaikana, muuten naitiin synnytykseen asti kuin kanit. 4 lasta ja joka kerta sama juttu. Vaimo kävi kuumana.
Mistään en ole joutunut luopumaan, sen sijaan olen esim. alkanut squirttaamaan. Ja fistaaminen onnistuu nyt myös (hellästi). Kokonaisuutena seksielämä paljon parempaa!
Ei ole tarvinnut luopua mistään, mutta emme mitään outouksia harrastakaan.
Seksi on jopa parempaa kuin ennen joskin on hieman harventuneet rakastelukerrat viimevuosina.
Vierailija kirjoitti:
Mistään en ole joutunut luopumaan, sen sijaan olen esim. alkanut squirttaamaan. Ja fistaaminen onnistuu nyt myös (hellästi). Kokonaisuutena seksielämä paljon parempaa!
Et ole "ruvennut squirttaamaan" vaan olet ruvennut kusemaan lattialle vähentyneen lihaskunnon myötä. Kannattaa vähän opiskella asiaa ja ruveta tekemään lihasharjoituksia, muuten voi olla, että joudut vanhuksenakin kulkemaan vaipoissa kusenkarkailun takia.
Todella monet, varsinkin as.ssä kun laittavat squirttivideoita, eivät todellisuudessa tajua kusevansa koko sängyn täydeltä.
Ei vaikutuksia muuten kuin siten, että orgasmit voimakkaampia kuin ennen ja paikat herkemmät eli seksi nautinnollisempaa.
Pitkä imetys vei nänneistä tuntoa, ei ole yhtä herkät kuin ennen lasta.
Alapäästä taas tuli herkempi, molemmista rei’istä.
Sekä emätin- että anaaliyhdynnästä. Lääkäri sanoi mun olevan tiellä.
T. Mies
Ei onnistu anaalia nyt. En tiedä, paraneeko tulevaisuudessa. Eppariarpi saattaa myös kipeytyä toisinaan.