Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoa ettei jaksa

Vierailija
20.07.2019 |

Mies aloittaa ryyppäämään joka ilta ja musta pilvi tulee ahdistamaan n seitsemältä. . Hän puhui räikeästi, puhuu tyhmiä ja käyttöytyy agressiivisesti, jää tuijottamaan.
. Olen varpaillani etten vain ärsytä. Yritän olla syrjässä, en jaksa mennä saunaan ym. mutta siitäkin hän kasaa mustaa tunnelmaa. Olen toivonut alkon vähentämistä onnistumatta. Selkeästi raivostutti, nyt on joka paikka täynnä viinaa. En tiedä, miten otan tämän kunnolla puheeksi, illalla voisi tulla hirveä kohtaus, toki se voi tulla selvinkin päin. En vain jaksa viettää pimeässä makuuhuoneessa esittäen nukkuvaa enää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaat tavarasi ja lähdet? Tarviiko sitä erikseen edes sanoa?

Vierailija
2/8 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole änkyrännissä. Mutta käyttäytymiseen vaikuttaa vaikka kova kestokyky. Juo tauotta kuudesta alkaen ehkä kossun, 4-5 kaljaa ja punkkulasit, ehkä 3 päälle. Vaihtelee, en koskaan oo jaksanut laskea, mutta koko ajan hakemassa uutta keittiöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, puhu.

Jos ei onnistu viinasta ero, niin ota sinä ero.

Mun täti pisti miehen valitsemaan.

Mies erosi viinasta ja valitsi kumppanin.

Anna valita. Sano, että tämä on sinulle mahdollisuus.

Miksi uhrata elämäänsä viinalle?

Nyt tuossa menee kaksi elämää.

Anna sen, joka juo tehdä valintansa.

Tee sinä oma valintasi.

Mitä sinä haluat?

Pelko kuitenkin tuhoaa niin paljon.

Vierailija
4/8 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä ole velvoitettu tuohon. Valitset.

Tee hyviä valintoja.

Ukolle ei sovi viina.

Se viina on nyt myös sinun ongelmasi, koska se vaikuttaa elämääsi noin paljon.

Vierailija
5/8 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tässä muuta alkoholistien entisenä sanomaan kuin se, että uskalla olla heikko. Mulla meni pitkään tajuta, että kaikki mitä pidän vahvuutenani onkin heikkoutta ja päästin irti. Vahvuus sairastuttaa mielen ja lopulta tuhoaa sen mikä sinä olit alkujaan. Luovuta ja lähde, uskalla rakastaa itseäsi. 

Vierailija
6/8 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä suurimpana ongelmana on se, että jos laitan miehen valitsemaan hän sanoi 100 % varmuudella mitä sä siinä vielä teet.

Hän on koko elämänsä ratkaisemassa asiat erolla tai itsensä tappamisella.

Olen ollut sairas. Nyt ollut kunnossa pari vuotta mutta nyt en oo miehelle sanonut mulla elinaikaa ehkä vuosi, pari. Jossain kohtaa en pärjää yksin ja joudun laitokseen jos erotaan. Pystynkö elää laitoksessa loppuelämän hetket. Jospa saisin miehen arvostamaan minua tämän verran. Saisi ryypätä maksan piloille myöhemmin.

Vierailija
7/8 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmettä sinä sitten siellä vielä teet, kun tiedät 100% varmuudella että mies valitsee juomisen eikä sinua, kun tosipaikka tulee eteen?

Pelasta nyt itsesi, kun vielä ehdit. Miestä sinä et pysty pelastamaan, mutta sinulla ehkä menee muutama vuosikymmen ennen kuin uskot sen. 

Jos sinulla oikeasti olisi aikaa elää vain kuukausia tai vuosia, niin miksi ihmeessä tuhlaisit viimeiset aikasi juopon kanssa. Ajattele sitä, laitoksissa on olla kuitenkin enimmäkseen selvin päin. Minä olisin kyllä paljon mieluummin vuoden laitoksessa selväpäisten ihmisten seurassa kuin katsoisin ehkä petipotilaana miehen juopottelua.

Vai haaveiletko sinä hassu siitä, että mies ryhtyisi sinun omaishoitajaksi sitten, kun se aika koittaa? Ei se niin mene, järjestä nyt vaan elämääsi mukavammaksi ilman sitä miestä.

Vierailija
8/8 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskon että ryhtyisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan