Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni haluttomuus

nainen-85
19.07.2019 |

Miehelläni on viime vuodesta lähtien ollut kummallista haluttomuutta, yleensä nimittäin minä olen se joka jarruttelee. Seksi ei oikein sujunut, mm. Lörpähti ja siemensyöksy oli kivulias. Sain patisteltua sen urologille ja tuloksena eturauhasentulehdus. Lääkkeeksi hän sai xatralia joka ei oikein ole auttanut muuten kuin pissaamiseen.

Mie olen yrittänyt rohkaista,mutta aika pahasti tuntuu ottavan luonnolle ja miehisyydelle. Kyl me koitetaan harrastaa seksiä, mutta useasti mies pettyy aika pahasti ja masentuu. Mie kyllä saan oman hoitoni suulla ja sormin, mutta ei ole kiva katsella kun toisella on paha olla ja ei pysty vaikka kuinka haluaisi. Haluaisin kuulla muilta kuinka tuo tauti on teillä vaikuttanut ja oletteko saanu jostain helpotusta? Lämpöä on kokeiltu ja hieronta ei onnistu kun ottaa niin kipeää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein olen ymmärtänyt, kannattaisi yrittää saada mies laukeamaan päivittäin, tavalla tai toisella, ettei paikat mene uudestaan tukkoon ja tulehdu taas. Toki lääkäri on voinut antaa tähän liittyvää ohjetta ja ellei ole, kandee kysyä. Kyllähän se äkkiä haluja vie jos kipuja on siellä. Toivottavasti lääkitys tehoaa lopulta ja tulehdus paranee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme