Tyttis laittoi viestiä: "Anna mä elän mun elämän jätä mut rauhaan, älä jätä viestii vastaajaan tai koita tavoittaa"
Kommentit (16)
Valitettavasti sekin kuuluu elämään että tulee jätetyksi. kyllä siitä lopulta selviää. tsemppiä
Sanoiko perään vielä, että "mä näytän hyvältä ja mä tiedän että sä tiedät sen" ?
Ei taida olla enää tyttis. Move on.
Voi sinua. Se kirpaisee aikansa mutta sitten helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko perään vielä, että "mä näytän hyvältä ja mä tiedän että sä tiedät sen" ?
Sitten kiltti mies ap jatkoi näin? "Tytöt tykkää, tytöt tykkää, tytöt tykkää, tytöt tykkää pojista ja pojat tykkää tytöistä vaikk tytöt välill esittää ettei niit muka kiinnosta"
Laita sille Keekin biisi "jos mä oisin sä, mä pysyisin mun vierelläää-äää-äää". No ei.
Ole mielummin Maroon 5:n This Love: "This love has taken its toll on me, we've said goodbye too many times before. Her heart is breaking in front of me but I have no choice cos I won't say goodbye anymore." Eli älä ota takaisin, jos yrittää ruinata.
Ei se ole sun tyttis enää.
Tälläkin hetkellä makaa jonkun karjun alla huumasta voihkien.
Mun tyttis jätti mut heti sydänleikkauksen jälkeen. Multa korjattiin sydän ja sitten se murrettiin...
:(
On tainnu tyttö ottaa mallia tästä Tean kappaleesta: https://www.youtube.com/watch?v=LZgN65kLxWo
Jonnet ei muista.
Viestillä jättävä tyttis joutaakin vaihtoon. Lapsellinen.
Ei noin huonosti kirjoittavalla tyttiksellä olisi tehnytkään mitään.
"Tyttis"? Eikö nykyaikana osata enää Suomea? Minäkin lähtisin kävelemään jos joku sanoisi "tyttis"
Et ole uskonut vähemmällä? Jätti sut jo ajat sitten, mutta oot stalkannut ja ahdistellut viesteillä? Sanot tyttis, vaikka kyseessä on ex?
Vierailija kirjoitti:
"Tyttis"? Eikö nykyaikana osata enää Suomea? Minäkin lähtisin kävelemään jos joku sanoisi "tyttis"
Se on "tyty-yde"
Its over. Uutta matoa koukkuun.