Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet oppinut manipuloivasta ihmisestä?

Vierailija
19.07.2019 |

Onko kenelläkään kokemusta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene ansaan vaikka kuinka lahjoo.

Vierailija
2/10 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kaukana sellaisesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi manipuloivan käytöksen tunnusmerkki minun kirjoissani on, että henkilö pyrkii hoitamaan yhteisiä asioita kahdenvälisissä tilanteissa. Hän saattaa esimerkiksi kärttää erikoiskohtelua itselleen yhteisten rahojen käytössä, pyytää sanomaan jotain tiettyä kolmannelle osapuolelle, ja hyvin usein vaatia, ettei hänen jutuistaan saa mainita mitään muille. Salassapitovaatimukset tosiaan toinen hälytysmerkki.

Vierailija
4/10 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei itse tiedä mitä haluaa, niin joku muu päättää sen puolestasi omista lähtökohdistaan.

Vierailija
5/10 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammu sitä päähän.

Vierailija
6/10 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi manipuloivan käytöksen tunnusmerkki minun kirjoissani on, että henkilö pyrkii hoitamaan yhteisiä asioita kahdenvälisissä tilanteissa. Hän saattaa esimerkiksi kärttää erikoiskohtelua itselleen yhteisten rahojen käytössä, pyytää sanomaan jotain tiettyä kolmannelle osapuolelle, ja hyvin usein vaatia, ettei hänen jutuistaan saa mainita mitään muille. Salassapitovaatimukset tosiaan toinen hälytysmerkki.

Ihan en tajunnut tätä. Minä _oletan_, että ystäväni ovat yksityisasioistani salassapitovelvollisia, ja niin olen minäkin heidän. Ja vaikka ei olisi yksityisasiakaan. Sitä kutsutaan luotettavuudeksi.

Vierailija
7/10 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikottaa sinua ”tärkeänä” ihmisenä elämässään, mutta toisaalla, itselleen merkityksellisempien ihmisten läsnäollessa pyyhkii sinulla lattioita. Olet käyttötavara, kelpaat hetkittäin. Manipuloi mukaystävyydellä.

Vierailija
8/10 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet oppinut manipuloivasta yhteiskunnasta?

Vierailija
9/10 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiltit tytöt", varokaa heitä!

Vierailija
10/10 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa mielistellä sinua, et ala meidän lapselle 'varakummiksi'.

Silti hän vähättelee ja toisinaan piikittelee sinua jopa päin naamaa.

. Saat kuulla muuta kautta, että on puhunut sinusta todella törkeitä paikkaansa pitämättömiä juttuja. Varo tällaisia ja karta!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän