Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahdessa vuodessa miehen todellinen minä on paljastunut

Vierailija
19.07.2019 |

En siedä häntä enää yhtään. Hänellä ei ole muuta, kuin huonoja ja ällöttäviä tapoja.

Tuntuu että hänen koko elämä pyörii vain juomisen ympärillä. Aina miettii millon ja missä kaikkialla voi taas ryypätä kun on vapaata. Juuri olimme kaksi viikkoa lomareissussa ja oli kaksi päivää ilman alkoholia. Tölkki aukesi jo hyvissä ajoin aamulla.

Juomisen seurauksena häneltä tulee paljon minua väheksyviä kommentteja ja ihmeellistä naaman vääntelyä. Hän on olevinaan maapallon viisain ihminen ja pitää minua tyhmänä ihan avoimesti.

Hänen kanssaan ei voi tapailla sukulaisia ja ystäviä ja jos niin tapahtuu että näemme minun sukulaisia, hän on tuppisuuna hiljaa... Paitsi kännissä. Silloin kyllä uskaltaa nähdä minun tuttavia. Muuten on hyvinkin äänekäs öykkäri. Hän ei ole ollut kertaakaan kylässä vanhemmillani ja minä olen tavannut hänen äitinsä kerran.

Minne ikinä menemme, mies ei ikinä aja autoa. Minä ajan ja hän viihdyttää itseään kuulokkeiden ja puhelimen avulla. Viimeinen matka kesti 5h/ suunta ja oli todella mukavaa ajaa tuo matka periaatteessa yksin, kun toinen oli kuin pieni lapsi ja katseli videoita koko matkan.

Illat minun luona menee niin että koko asunto täytyy olla pimeänä ja herra katsoo telkkaa pimeässä. Jos laitan itselleni valoa hän käskee heti laittaa pois. Kaikki, siis ihan kaikki pyörii hänen navan ympärillä.

Mies on kova "tarjoamaan" kaikkea. Hän ostaa esim juoman minulle ja itselleen pyytämättä ja kun ne on juotu hän käskee minun hakea välittömästi itselleen uuden samanlaisen, kun olen sen velkaa hänelle.

Kaupassa kaikki maksetaan puoliksi, ravintolassa maksetaan omat ruokamme, bensat puoliksi vain pitkillä reissuilla, pienet matkat menee minun pussista kun auto on minun. Asumme erillään ja hän kyllä käyttää monta kertaa päivässä suihkua ja kaikkia muita laitteita, mutta sitähän hän ei huomioi.

Mies ei ikinä halaa tai vastaa halaukseen ikinä, hän ei pussaile ikinä, jos otan kädestä kiinni hän saattaa hetken pitää ja sitten puristaa yhtäkkiä niin että tekee kipeää. Jouluna viimeksi halasin häntä ja sieltä tuli ihan järkyttävää läimäystä takapuoleen että kipeää teki.

Hän ei ymmärrä hyvästä ruuasta ja ruoan laitosta mitään. Joka päivä hän käy jossain syömässä ja parhaimpina päivinä kaksikin kertaa. Hampurilaiset, pizza, kebab ja grilliruoka kuuluvat hänen päivittäiseen ruokavalioon. Minä taas osaan ja tykkään kokata. Hän ei esim ymmärrä mitään edes kunnon pihvin päälle. Hän söisi vain jauhelihaa... Mitään kasviksia hän ei syö, eikä maista mitään uusia makuja. Hän jättää uudet hyvin pestyt perukatkin syömättä, kun niitä ei ole kuorittu.🤦‍♀️

Ja sitten ällöttävin... Hän röyhtäilee ja piereskelee koko ajan ja tekee siitä aina oikein ohjelmanumeron. Hyi! Ketään tervejärkistä ei kiinnosta toisten pierut yms.

Tätä kirjoittaessani olen aivan raivona. En siedä häntä enää päivääkään. Alkuun hän oli erilainen, mutta enää ei taida jaksaa esittää normaalia. Täytyy päästä eroon tuollaisesta siasta.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että kahdessa vuodessa selvis, että ei menny kahtakymmentä vuotta 🙂

Vierailija
2/32 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi selvisi näinkin pian ja onneksi mies on ollut niin saamaton ettemme koskaan muuttaneet yhteen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/32 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Meinaatko ettei tälläisiä miehiä ole?

Vierailija
5/32 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde!

Vierailija
6/32 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Meinaatko ettei tälläisiä miehiä ole?

Varmasti on, mutta kellä menee kaks vuotta tajuta erota...

Vierailija
7/32 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Joo. Oli aika ala-arvoinen.

Vierailija
8/32 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole vaimomatskua, YÖK.

Vierailija
9/32 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla ei ole vaimoa mut hänellä on/oli?  Tasan ei mene onnenlahjat ei

Vierailija
10/32 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala mies. Sivistymätön juntti. Miksi enää jahkailet?

Vierailija
11/32 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sulla mun exä?

Kuulostaa liian tutulta. Katselin tota menoa liian monta vuotta, kunnes uskalsin erota. Nyt jälkeenpäin en voi kuin ihmetellä itseäni, mitä hittoa mä tein tollasen juntin kanssa?! Aikaakin meni hukkaan monta vuotta.

Lähde niin pian kuin suinkin!

Vierailija
12/32 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuohon muuta kuin juominen asti ja totesin että taas on yksi nainen antautunut jännä miehelle.

Sääliä et multa saa haha.

Vierailija
13/32 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä enää odotat?

Vierailija
14/32 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä AP, että näit sen vaivan, että tutustuit ihmiseen. Otin sen ajan. ONNEA!

Nyt ei sitten tarvii mennä naimisiin ja paukuttaa sen jälkeen tuota tekstiä, kuinka mies on muuttunut ja lapsiakin on jo kolme.

Vierailija
15/32 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies pitää sinua tyhmänä? Tuotanoin... siis hänhän on oikeassa. Kyllä sinä olet tyhmä kun tuollaista menoa katselet.

Vierailija
16/32 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyvää siinä alun alkaen oli? Kai jotain, kun yksissä liikuitte.

Vierailija
17/32 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh! Onko Varsinais-Suomesta? Tälläinen yks sankari oli mun elämässä. HUOM OLI! Mieslapsi. Röyhtäilet ja pieteskelyt. Ei jestas näin jälkikäteen ajateltuna ihan dorka!

Vierailija
18/32 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini varoitti aina miehistä. Mies saattaa odottaa vaikka puoli vuosisataa sitä oikeaa hetkeä, jolloin uskaltaa olla väkivaltainen ja avata pullon. Tiedän useita avioliittoja, jossa mies on alkanut lyödä vaimoa vasta 20-30 vuoden yhdessäolon jälkeen + kuvioihin on tullut viina. Sitä ennen elämä ollut tuiki tavallista ja rakkaudentäyteistä. 

Vierailija
19/32 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seukkaatko kenties temppareitte Iiron kanssa?

Vierailija
20/32 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän ei edes asuttu yhdessä, ja varsinkin lyhyen yhdessäolon aikana monet esittää jotain roolia. Ainakin naiset, jos kyseessä on varakkaampi, julkkis, tai muuten "parempi" yksilö. Vanha vitsihän on: miten saat muutettua kissasta lehmän? Menet sen kanssa naimisiin. :)

Sama toki voi olla molemmilla sukupuolilla yhtälaisesti.

Omassa "lähipiirissä" on kameleonttinainen. Hän tykkää aina samoista asioista, kun uusi mies. Ja elää sen mukaan. Ja nämä asiat on ollut ihan erilaisia eri miesten kanssa. Harrastukset sun muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan