Oletko saanut koskaan Finnairilta korvauksia lennon myöhästymisestä tai peruuntumisesta?
Lentoni peruuntui ja en ehtinyt alunperin suunnitellulle jatkolennolle, vaan vasta seuraavalle lennolle 4h suunniteltua myöhemmin. Nyt korvaushakemus vetämässä. Saakohan näistä ikinä mitään.
Kommentit (15)
Itse en ole saanut, mutta anoppi sai ja työkaveri, molemmat 600€.
neljän tunnin myöhästymisestä ei saa mitään.
onko ihmiset oikeasti näin kuplassa eläviä?
Oliko liput ostettu samalle reititykselle? Jos olet omin päin ostanut eri lennot, et saa mitään
Vierailija kirjoitti:
neljän tunnin myöhästymisestä ei saa mitään.
onko ihmiset oikeasti näin kuplassa eläviä?
https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Matkustaminen-ja-matkan-jarjestami…
Olen saanut, tosin eka väittivät ettei mitään saa kun oli se säästölippu... selvitin sit ebookersin kanssa (josta liput ostettu), heti onnistui. Lento peruuntui koska lentokenttä suljettiin sähkövikojen (tai ehkä oikeesti jonku kyberhyökkäyksen?) takia.
Vierailija kirjoitti:
Oliko liput ostettu samalle reititykselle? Jos olet omin päin ostanut eri lennot, et saa mitään
Oli ostettu samalle reititykselle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
neljän tunnin myöhästymisestä ei saa mitään.
onko ihmiset oikeasti näin kuplassa eläviä?
https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Matkustaminen-ja-matkan-jarjestami…
Tuossa linkissä on niin monta jos kohtaa, että aloittajan parin virkkeen perusteella ap saa mielestäsi korvausta?
Luuleeko ihmiset että lentoyhtiöt myöhästelee huvikseen?
Mites tämä?
Riippuu miksi peruuntui. Itse olen saanut ainakin teknisten vikojen takia myöhästymisistä.
Lentojen Korvaukset - https://compensair.tp.st/hfbDEfYR Nopeasti saimme korvauksen myöhästyneestä lennosta. Hyvä palvelu.
Aina on mukisematta tullut. Taitaa olla 5 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
neljän tunnin myöhästymisestä ei saa mitään.
onko ihmiset oikeasti näin kuplassa eläviä?
Kyllä saa.
Ja kun myöhästyy sen takia, että ei känny/netti toimi eikä saa lippuja kännystä/netistä niin tuskin mitään saa koska myöhästyy "oman vian" takia. No sellasta se on. Odottamattomien vikojen takia pitäisi nähtävästi olla idioottivarma plan b eli printatut liput. Onneksi korvaava lento löytyi halvalla.
Olisi voinut tietenkin maksaa extraa 120 puntaa, niin olisi ukko tiskillä kuulemma selvittänyt liput, mutta koska ei pikku summa, yritettiin odottaa että netti toimisi, jotta liput saa näkyville. Ja kun netti toimi, lippusovellus junnasi, huoh.
Oikein epäonnen tekniikkapäivä.
Ai olisit ladannut liput. Kuules, yritin latailla edellisenä iltana, mutta ihmeellisesti ei sekään toiminut eikä suostunut lataamaan kaikkia lippuja, joten jätin homman siihen. Ajattelin että well sieltä sovelluksesta ne löytyyy kuitenkin.
No mutta opetus, ole superajoissa ja idioottivarmat ratkaisut, jos kännyllä ei pääse lippuihin käsiksi.
Itse olisin maksanut tuon 120 puntaa heti kun tajusin, että on kiire ja nettiä ei saatu 5 min. yrittelyn jälkeen, mutta tuo yksi ei halunnut. Nimittäin netti ja lippu ihmettelyyn meni kokonaisuudessaan ainakin 30 min. Ilman sitä ei oltaisi myöhästyty.
Lisämaksu selvittelystä kuulemma sen takia, että emme olleet tilanneet suorasn lentoyhtiöltä vaan kolmannelta osapuolelta. Että ottakaas opiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun myöhästyy sen takia, että ei känny/netti toimi eikä saa lippuja kännystä/netistä niin tuskin mitään saa koska myöhästyy "oman vian" takia. No sellasta se on. Odottamattomien vikojen takia pitäisi nähtävästi olla idioottivarma plan b eli printatut liput. Onneksi korvaava lento löytyi halvalla.
Olisi voinut tietenkin maksaa extraa 120 puntaa, niin olisi ukko tiskillä kuulemma selvittänyt liput, mutta koska ei pikku summa, yritettiin odottaa että netti toimisi, jotta liput saa näkyville. Ja kun netti toimi, lippusovellus junnasi, huoh.
Oikein epäonnen tekniikkapäivä.
Ai olisit ladannut liput. Kuules, yritin latailla edellisenä iltana, mutta ihmeellisesti ei sekään toiminut eikä suostunut lataamaan kaikkia lippuja, joten jätin homman siihen. Ajattelin että well sieltä sovelluksesta ne löytyyy kuitenkin.
No mutta opetus, ole superajoissa ja idioottivarmat ratkaisut, jos kännyllä ei pääse lippuihin käsiksi.
Itse olisin maksanut tuon 120 puntaa heti kun tajusin, että on kiire ja nettiä ei saatu 5 min. yrittelyn jälkeen, mutta tuo yksi ei halunnut. Nimittäin netti ja lippu ihmettelyyn meni kokonaisuudessaan ainakin 30 min. Ilman sitä ei oltaisi myöhästyty.
Lisämaksu selvittelystä kuulemma sen takia, että emme olleet tilanneet suorasn lentoyhtiöltä vaan kolmannelta osapuolelta. Että ottakaas opiksi.
Täysin oma virhe! Liput on siellä sovelluksessa jo päiväkausia etukäteen ja olisit voinut ottaa kuvakaappauksen lipusta valmiiksi jos tulee netin tai ohjelman kanssa ongelmia.
Tiedän ihmisiä jotka ovat (viime vuosien sisällä) saaneet 500-600e korvauksen Finnairilta, kun koneessa oli tekninen ongelma aasian päässä ja lento peruuntui/myöhästyi korjauksen ajaksi.