Miten saa huuhteluaineen löyhkän pois vaatteesta muuten kuin pesemällä sen moneen kertaan?
Liotin jo etikkavedessä ja pesin kertaalleen. Ihan yhtä vahvasti lemuaa. Auttaako pakastaminen?
Kommentit (9)
Miksi käytät huuhteluainetta, etenkin voimakastuoksuista?
Huuhteluaine ei ole pakollinen pyykinpesussa. Ilmankin pärjää ihan hyvin.
Ei auta. Heitä pois. Se haju ei lähde millään.
Pyykkietikkaa koneeseen, ulos kesätuuleen kuivumaan, jos mahdollista. Toista käsittely 2 kertaa.
Mulla sama ongelma anopilta saatujen kierrätysvaatteiden kanssa. Haalii niitä jostain kirppareilta lapsille ja luulee tekevänsä palveluksen, kun käyttää hulluna kammottavan hajuista huuhteluainetta.
Huuhtele vedessä mihin on sekoitettu virtsaa.
Virtsa poistaa hajut.
Vierailija kirjoitti:
En voi luopua mun torstai-illan huveista. Mitä mä muuten tekisin yksin kotoa? Musta on hauska ensin pestä vaatteet puolen pullollisen huuhteluainetta kanssa ja sitten pestä ne moneen kertaan ilman huuhteluainetta, että saan niistä hajuttomia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi luopua mun torstai-illan huveista. Mitä mä muuten tekisin yksin kotoa? Musta on hauska ensin pestä vaatteet puolen pullollisen huuhteluainetta kanssa ja sitten pestä ne moneen kertaan ilman huuhteluainetta, että saan niistä hajuttomia. Ap
Hullulla on hauskat huvit, idiooteilla ilmaiset..
8 jatkaa, piti olla halvat huvit! Ot.
Älä käytä. Ei oo tarpeellista. Ja jos pakko on niitä hajuttomiakin. Pese vaate uudestaan koneessa