Hävettääkö ketään muuta laittaa deittisivustolle omaa kuvaansa, jos vaikka joku työkaveri näkee?
Jotenkin noloa olisi että joku tunnistaisi... toisaalta miksi pitäisi, kun joku joka kuvani näkee on itsekin kyseisellä sivustolla.
Kommentit (20)
En ainakaan mitään muokattuja herutuskuvia haluaisi laittaa.
Jotain hyvin neutraalia ehkä.
Itse laitan pelkkiä pheeniksen kuvia profiiliin, niin kolleekat ei tunnista :)
Joo, vähän hävetti vaikka laitoin vain yhden, asiallisen kuvan missä näkyy naama ja vähän hartioita. Kannatti kuitenkin, löysin miehen ja tässä ollaan.
Itse en voi työni puolesta laittaa kuvia. En voi ottaa riskiä, että tietoja käytetään väärin. Aina on epärehellistä porukkaa nettipalveluissa. Jos joku kaipaa kuvia niin vasta kun tiedän varmuudella kuka toisella puolella on niin vaikka erillisellä spostilla voi laittaa kuvan.
Juuri siitä syystä en koskaan ole rohjennut käyttää mitään deittisivustoja.. Hölmöä sinänsä, mutta onneksi löysin ihanan miehen muuta kautta.
Onhan se aina se kynnyskysymys, että joku tuttu varmaan nauraa mun kuvalle, "mitä toikin nyt yrittää hahaha".
Vierailija kirjoitti:
Toimiston sihteereistä joku voi tunnistaa. Ei toi auta minua ainakaan.
Hävettää samasta syystä ja siksi en ole laittanut ilmoitusta. Pelkään, että kaikki alkavat puhua, että onkohan se löytänyt ketään.
Mutta toisaalta mitä se kenellekään kuuluu. Kannattaa laittaa sivulle, jossa vain rekisteröityneet voivat selata ilmoituksia. Olen itse löytänyt yhden tutun profiilin enkä ajatellut siitä mitään ihmeellisempää.
Vierailija kirjoitti:
Ai sen linnun? Kivaa, että joku muukin on kiinnostunut taruolennoista.
Ennen ajattelin etten kehtaa kun työkaveri/ treenikaveri jne. voi tunnistaa mutta sitten tulin siihen tulokseen, että mitä sitten vaikka tunnistaisikin. Laitoin kuvat eikä siitä ikinä mitään ongelmia koitunut.
Onhan se noloa että yrittää ettei tarvitsisi olla koko elämää yksin kuten minä
Laitoin deitti-ilmoituksen suomi24:ään opiskellessani. Olipa "kiva" huomata miten professoreillani oli vaikeuksia pysyä pöksyissään edes luennoilla.
Seura kannattaa etsiä IRL!!
Ajattele saatat nähdä myös työkaverin siellä. wow...
tietenkin sitä mietti kun ensimmäisen kerran laittoi kuvan. mutta tosi nopeasti miettimiset jäi taka-alalle.. eikä haittaa yhtään jos joku näkee, sitä varten siellä ollaan että ihmiset tietäisi että olet sinkku ja vapaa suhteeseen.
"Jotenkin noloa olisi että joku tunnistaisi... toisaalta miksi pitäisi, kun joku joka kuvani näkee on itsekin kyseisellä sivustolla."
Ainakin muinoin s24:ssä pystyi olla kuvattomana ja selata profiileja ilman kirjautumista. Näyttävät fiksanneen ainakin jälkimmäisen, mutta ensimmäisestä en tiedä. Olihan se aika epäreilua sinällään, kun kuvallisena oli tavallaan heikommassa asemassa kiusaajiin yms. kyyliin verrattuna.
Netissä deittailu on nykyään niin mielettömän yleistä, et ei siinä ole yhtään mitään noloa. Ei millin vertaa.
Mua jännittää enemmän se, että puoliso tai hänen tuttunsa näkevät ja käräyttävät...
Mutta se riski on otettava!
Laitan varmuuden vuoksi kolleegan kuvan joka näyttää vähän samalta.
Joo, ja mua jotenkin pelottaa, että joku työkaveri, joka ei välttämättä pidä musta niin paljon, tulee muka jonain toisena henkilönä juttelemaan ja sitten nolaan itseni kirjoittamalla jotain mitä en todellakaan kertoisi työkavereilleni.
No eiköhän se olis sit ihan työkaverin oma häpeä, jos on sairaalloinen himo kyylää joka tunkee toisena persoonana toisen elämään. Siin ei tarvii ite kyl nolostella, se kyylään siinä A. Rikkoo lakia B. On sairaan kiinnostunut toisen mielenkiintoselta elämästä. 😂
En ole etsimässä seuraa, mutta olen kyllä miettinyt tuota. Ja sitäkin, että entä jos joku käyttää nyt kuvaani kiusallaan?