Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤helminauhojen vkonloppu¤¤

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi tietenkin suuret onnittelut plussanneille! Tarrasukkia mukaan matkaan! Toivottavasti saadaan runsaasti plussia. Säteitä kaikille!

Pahoittelut tädin löytämille. =(

ON: Täällä on nyt tikutettu ovista, jota ei näy eikä kuulu. Jotain limoja tuli tänään, mut testi edelleen negaa. Nyt on kait sit kp 16. Tais olla todella vikatikki mun kohdalla noi testit. Pää on aivan sekasin, eikö sitä ovista tuu ollenkaan vai mitä ihmettä. Muutenkin taitaa olla kroppa aika sekasin. Oon alle viikossa laihtunu kilon ja pari päivää sitten meinasin pyörtyä kaupassa. Alko ihan kauheesti heikottaan. Onneks oli tuoli lähellä ja mies mukana. Kummastuttaa todella. Jos en tietäis paremmin luulisin jo olevani raskaana. Testin mukaan kuitenkaan en ja menkatkin on tullu normaalisti. Ota tästä nyt selvää. Eilen olin suorastaan masentunu tästä kaikesta, tänään on taas onneks parempi päivä. Yleensä tässä vaiheessa kiertoo on kaikki hyvin, kun pupuillaan paljon.

Mites muiden vkonloppu? Onko ketään piinailijoita?

pikku2posti

Vierailija
2/13 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku2posti, älä lannistu vielä, kyllä se ovis sieltä hyökkää sitten nurkan takaa ;) Elä nyt ainakaan stressaa, ettei sen takia myöhästy :) No, ehkä mä en ole kaikkein jäävein neuvomaan stressaamatta olemisesta :D

kp on tällä hetkellä vissiin 26/32 (yritän muka olla laskematta) ja olo on jotenkin jännä... Lämpö on tavallista kiertoa korkeampi, koko päivän 37,2 (aamulla 36,7) ja poskia kuumottaa. Mahassa tuntuu välillä jotain pieniä tuikahduksia mutta mielestäni niitä on ollut muissakin kierroissa, tosin ei näin pitkään. Ensimmäinen yrityskierto on menossa, joten olenpas sen verran pessimistinen, että en usko, että ihan ekalla yrittämällä sisarus saisi alkunsa... Jotenkin ajattelen vain, että jos olisin raskaana, olisi enemmän oireita ja Fertilityfriendin käyttäjänä olisi ollut merkkejä kiinnittymisestä jne mutta eipä se mittään mulle kiinnittymisestä raportoi :I No pitää rauhoittua :)

Martinahan se viettää häitänsä tänään?! Onnea sinne suuntaan :) Ja kaikille meille oikein navakoita plussatuulia, puuh! Nauttikaa viikonlopusta!

;) Onni-Ihme

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys! Minäkin ilmoittaudun helmivauvan kuumeilijaksi. Toinen lapsi olisi siis toiveissa ja " työn alla" . Ensimmäistä yrityskiertoa mennään kp 17/28-33. Oviksen pitäisi tulla näihin aikoihin, mutta enpä ole moista vielä tuntenut (yleensä tunnen sen hyvin). Minäkin täällä mietin, että onkohan se jo tullut vai mistä kiikastaa. Toisaalta tuntuu, että olisi raskaana (eli toiveajattelua kai), mutta järki kyllä sanoo, että vielä en voi olla. Jänniä aikoja eletään täällä ja minulla ainakin on vielä pitkä aika mahdollisen testin tekemiseen.

Vierailija
4/13 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha pino olikin jo hurjan pitkä, luin sen pikaisesti monen päivän palstailutauon jälkeen...

Eilen sitten hätäilin testaamisen kanssa, eli tein apteekista ostetulla testillä, joka näyttää tuloksen jo 10 pv hedelmöittymisen jälkeen, mutta ei minulla ole vielä voinut kulua niin kauan mahd. hedelmöittymisestä. Eli nyt kp 26/30-- ja tulos oli nega. En siitä päätellyt juuta enkä jaata, mut tää kierto on ollu erilainen kuin aiemmat.

Oviksen ja menkkojen välinen aika on ollu mulla sellaista, että rinnat senku kipeyty menkkojen lähestyessä, mut nyt ei ollenkaan. Ja kuivaa kautta limojen suhteen ei ole ollu ollenkaan täs kierrossa. Mut katsotaan ens viikolla mitä tuleman pitää... =)

En vaan tiedä, kestänkö enää ainaisia pettymyksiä, kun täti kurvaa paikalle... =(

Jospa se nyt tajuis pysyy poissa ihan mun mielenterveyden takia. =)

Mut iloista viikonlopun jatkoa kaikille helminauhoille! ++bd++

KJ25

Vierailija
5/13 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

R_B 18/29

Vierailija
6/13 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkukierto vasta menossa. Kp 9/26-28. Ensi viikon loppupuolella sitten ovis odotettavissa..

M@ndi

Vierailija
7/13 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kp 28/29 menossa, yritystä takana muutama kuukausi, yksi km rv 9+3 . Näläntunne, kylmä olo, aivan kuin ois kipeänä, ja nipistelyä mahassa, *toivoo salaa sitä plussaa* mutta kuvittelenkohan vaan oireet

Vierailija
8/13 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätähousu kun olen en malttanut millään odotella enää ja testasin. Tuloksena puhdas nega! Ei pienintäkään viitteitä edes viivan paikasta. Nyt vaan jään odottelemaan vuodon alkamista....

Plussa onnea muille helmiksille! :)

Vierailija
9/13 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...kp taitaa olla jotakin 15/26 tienoilla ja ei mitään haisuakaan nyt loppupeleissä, että olenko edes ovuloinut vaiko en.

Aconien ovistestit kun silloin ihan alkukierrossa väläytteli plussaa, mutta en nyt tiedä voiko siihen luottaa.

Ostin myös muita ovistestejä (muistaakseni Mammaksin, sellaisia liuskoja missä toinen pää on vihreä?) ja tuon Aconin plussan jälkeen en ole sellaista enään saanut ja alkaahan tuo kiertokin jo olemaan sillä puolella, että jos ei ole ovista ollut niin tuskin tuleekaan enään tässä kierrossa.

Se tiputtelukin onneksi loppui muutama päivä sitten kuin seinään.

Josko alkaisi keskenmenon jälkeen kroppa tasaantumaan, sekin olisi jo eteenpäin. =0

Olen vaan ollut kummissani kun pari pvää sitten iski kamala masukipu, siis sellainen kuin olisi ilmaa vatsa täynnä, mutta ei se sitäkään ollut ja sen jälkeen on ollut sellainen painontunne.

Yleinsä aika hyvin tiedän missä mennään, mutta toki tuo tuulimuna sekoitti sen verran näitä tuntemuksia etten nyt uskalla edes veikkailla. Tietysti kuitenkin toivon parasta. ;))) Lämpöjen puolesta tulkitsisin oviksen tapahtuneen, mutta tiedä häntä.

Niin ja isosti onnea plussan saaneille ja turvallista odotusaikaa!!!! =)

Ja meille muille rutkasti tärppionnea. :)

Vierailija
10/13 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh... Eli se siitä helmivauvasta sitten.

Muille onnea testaamiseen! Minä siirryn tuonne jonnekin muualle.

Vierailija
11/13 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista sunnuntaita!

Mun pitäisi lukea mun lopputenttiin, mutta vauvakuumeen sivutuotteena sain opiskeluallergian ja täällä sitä taas vaan palstaillaan.

Raskautumisen todennäköisyydestä...

Oletteko löytäneet hyviä linkkejä/tutkimuksia koskien raskautumisen todennäköisyyttä per yrityskierto. Olen kai sen verran paatunut tilastoihin tuijottelija, että olisi ihan mielenkiintoista tietää tämäkin. Löysin hieman leväperäisen englanninkielisen sivun, jossa mainittiin ovulaation aikaan todennäköisyydeksi 38%, toinen asiallisempi tutkimustulos antoi ovulaatioliman erityksen aikaan raskautumiseen myös noin 30% todennäköisyyden.

).( Kp 15/24-30, ovulaatio bongattu, simpat laitettu liikenteeseen ja tänään vielä varmistellaan.

Tärppionnea kanssasisaret!

Vierailija
12/13 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pitäisi alkaa. Tosin kierto voi olla ihan sekaisin pillereiden

lopettamisen jälkee, joten mitään hurraamista ei ole. Odottelen

ainakin keskiviikkoon ennen kuin testaan yhtään mitään.

Sama negatiivinen fiilis jatkuu viimeöisestä plussaunesta huolimatta.

Eiks yleensä unet meinaa just päinvastasta?

Huippaa. Pakko mennä syömään jotain.

Plussaa onnea kaikille!

Vierailija
13/13 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret pahoitteluni tädin yllättämille ja kovasti onnea kaikille plussanneille!

Täällä edelleen ovista ootellaan, kp 12/29.

Tänään on viiminen pupuilumahdollisuus, ukko lähtee siis huomenna töihin. Pitää vaan toivoa, että se riittää ja ovis ymmärtäs tulla nopsaan!

Plussaonnea kaikille ja tervetuloa uusille mukaan!