Onkohan Li raskaana, on niin kummalliset vaatteet nyt päällä
Yleensä en tee tämmöisiä aloituksia kenestäkään, eikä mulla ole mitään Andersonia vastaan.
Nyt vain pisti silmään toi outo vaatetus SuomiAreenassa.
Kommentit (18)
Se on sanonut että pukeutuu rumasti jotta ei kroppa vie sanomalta palstatilaa. Säkkitaktiikka
Vierailija kirjoitti:
Lillä on aina oudot vaatteet.
No höpöhöpö, yleensä ihan normaalit farkut ja paita ja pikkutakki.
Vierailija kirjoitti:
Se on sanonut että pukeutuu rumasti jotta ei kroppa vie sanomalta palstatilaa. Säkkitaktiikka
Missä?!?
Luoja meitä moiselta vitsaukselta suojelkoon! On jo riittävä katastrofi että Sinnemäki on lisääntynyt.
Siellä on hoonattu reiät puhtaaksi
Eiköhän oluen juominen ole pöhöttänyt.
Kyllä maistuu!
Vierailija kirjoitti:
Höh, anteeksi Li että pilasin tämän taktiikan. Ja todella hävettää itseänikin, että teen näin ala-arvoisen ja pinnallisen aloituksen, mutta ajatus vain juolahti mieleen kun ton takin näin.
Vai piilotteleeko Li Uzia povarissa.. :)
ap
Ei mun mielestä ollut oudot vaatteet. Oli värikäs pitkä mekko ja pitkä takki. Säätilakin oli varmaan aika kylmä...
Nyt on kieltämättä vähän outoa ja homssuista kerrospukeutumista,
Emma K. kirjoitti:
Eiköhän oluen juominen ole pöhöttänyt.
Kyllä maistuu!
Ei näköjään, kun naama ei ole pöhöttynyt yhtään, kyllä minä kaljasieppona tiedän että se pullauttaa myös naaman.
ap
Se huutaa koko ajan - miksi kukaan ei ole opettanut sille, että mikrofoniin ei tarvita tuollaista karjumista.
Vierailija kirjoitti:
Se huutaa koko ajan - miksi kukaan ei ole opettanut sille, että mikrofoniin ei tarvita tuollaista karjumista.
Ei vaan hän huutaa kokoajan.
Onnea Jutille ja Lille jos perheenlisäystä on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Lillä on usein suttuinen look
Niin minsutakin. Esim. Veitolan ohjelmassa, kun olivat kirkossa.
Oletko kateellinen kun lissu saa pippeliä?