Miksi vähävarainen reippaasti yli 40-vuotias perheellinen tatuoitu nainen hankkii lisää tatuointeja?
En halua tuomita enkä arvostella, mutta mielenkiinnosta haluaisin tietää miksi tiukassa rahatilanteessa uusi tatuointi on niin tärkeä, että se pitää saada, varsinkin kun se selvästi hukkuu muiden tatuointien sekaan. Ja vielä aikuinen ihminen, niin mitä iloa saat noista kotkotuksista?
Kommentit (20)
Jos esim. tuttavapiiriisi kuuluu tuollainen henkilö, niin kysy häneltä. Muuten kyllä ihmettelen, että mistä tiedät random-ihmisten perheellisyydestä, rahatilanteesta...
Ja kun nainen on vielä todella tukevassa kunnossa, niin ei tuo uusi kallis tatuointi ainakaan näkymää paranna ja ei se koristeena ainakaan mene.
Vaikka jonkun toisen mielestä tatuoinnit olisivat vain jotain ”kotkotuksia”, ”eivätkä ainakaan näkymää paranna tai koristuksesta mene”, niin tatuoinnin ottajan mielestä ne voivat silti olla hienoja. 😊
Vierailija kirjoitti:
Jos esim. tuttavapiiriisi kuuluu tuollainen henkilö, niin kysy häneltä. Muuten kyllä ihmettelen, että mistä tiedät random-ihmisten perheellisyydestä, rahatilanteesta...
Ei kuulu tuttavapiiriin, mutta naapurustossa asuva nainen osui kauppaan samaan aikaan ja huomasin, että hänellä oli uusi tatuointi mikä oli juuri otettu kai kun oli vielä peitettynä sellaisella suojalla. Se oli siinä toisten tatuointien seassa. Tiedän, että nainen ei ole varoissaan ja ei siinä vaikka olisi, mutta mitä ihmeen lisäarvoa nuo tuo ihmisille, sen haluaisin vaan tietää.
Voihan se olla, että kaveri on tehnyt sen hänelle halvalla, jos/kun on niin tärkeää saada se. Ei ne aina maksa 200 euroa :) Mulla ei ole yhtään tatuointia, mutta ymmärrän että joskus viimeisetkin rahat käytetään omaan mielenkiinnon kohteeseen.. Ei toki pitäisi olla lapsilta tms. pois ne rahat.
Juu___ kirjoitti:
Voihan se olla, että kaveri on tehnyt sen hänelle halvalla, jos/kun on niin tärkeää saada se. Ei ne aina maksa 200 euroa :) Mulla ei ole yhtään tatuointia, mutta ymmärrän että joskus viimeisetkin rahat käytetään omaan mielenkiinnon kohteeseen.. Ei toki pitäisi olla lapsilta tms. pois ne rahat.
Ne "kavereiden" tatskat yleensä vasta hienoja ovatkin. Todellisia wt-syheröitä.
Aika monen sossupummin suusta kuullut, että ne säästävät rahaa uutta leimaa varten. Miksi siihen pitää laittaa rahat, vaikka hädin tuskin saa laskuja maksettua.
Et halua tuomita, etkä arvostella ja silti tuomitset ja arvostelet.
Ehkä nainen on saanut tatskan lahjaksi? Sun mielestä naisen olisi pitänyt sanoa, että antakaa lahja rahana, pitää maksaa sähkölasku. Ja paljonko seuraat naapureiden raha-asioita ja muutenkin heidän elämäänsä?
Jospa olleet nössöjä ja arkoja nuoruudessa, nyt "raju" vaihe menossa.
Vierailija kirjoitti:
Juu___ kirjoitti:
Tälläiset arvostelijat eivät voi olla onnellisia omassa elämässään. En kerta kaikkiaan käsitä näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu___ kirjoitti:
Tälläiset arvostelijat eivät voi olla onnellisia omassa elämässään. En kerta kaikkiaan käsitä näitä.
Jos se tatska pitää ottaa, niin miksei siitä voi maksaa kunnolla ja käydä ammattilaisella. Wt-kansa ilmeisesti pitää sellaisista tatskoista, jotka näyttävät jonkun 2-vuotiaan lapsen tuherruksilta.
Mitä köyhempi ihminen, sitä enemmän tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu___ kirjoitti:
Jos se tatska pitää ottaa, niin miksei siitä voi maksaa kunnolla ja käydä ammattilaisella. Wt-kansa ilmeisesti pitää sellaisista tatskoista, jotka näyttävät jonkun 2-vuotiaan lapsen tuherruksilta.
Sitä ylevämmäksihän sä saat tuntea itsesi, eikö se ole hyvä. Vielä parempi olisi, jos sulla olisi oikeasti parempaa mietittävää, kuin jonkun randomtyypin tekemiset.
Asuu Tampereella, täällä yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu___ kirjoitti:
Sitä ylevämmäksihän sä saat tuntea itsesi, eikö se ole hyvä. Vielä parempi olisi, jos sulla olisi oikeasti parempaa mietittävää, kuin jonkun randomtyypin tekemiset.
Moi, wt-kansalainen! Onko käsi täynnä kaverin HALVALLA tekemiä tuhruja?
Vierailija kirjoitti:
Et halua tuomita, etkä arvostella ja silti tuomitset ja arvostelet.
Ehkä nainen on saanut tatskan lahjaksi? Sun mielestä naisen olisi pitänyt sanoa, että antakaa lahja rahana, pitää maksaa sähkölasku. Ja paljonko seuraat naapureiden raha-asioita ja muutenkin heidän elämäänsä?
Joo anteeksi kun kuulostan tuomitsevalta, mutta haluaisin oikeasti kuulla joltain aikuiselta tuollaiselta naiselta miksi sen tatuoinnin ottaa. Siis mikä siinä viehättää.
Vierailija kirjoitti:
Aika monen sossupummin suusta kuullut, että ne säästävät rahaa uutta leimaa varten. Miksi siihen pitää laittaa rahat, vaikka hädin tuskin saa laskuja maksettua.
No minua harmittaa kyllä, etten nuorena ja köyhänä hankkinut tatuointia, kun siihen ei ollut varaa, vaikka sellaisesta haaveilin. Kai sitä olisi voinut olla vähemmän järkevä. Nyt kun olisi rahaa, ei enää ole varsinaista intoa asiaan, mutta nuorena hankitun kanssa eläisin näin keski-iässäkin ihan mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Joo anteeksi kun kuulostan tuomitsevalta, mutta haluaisin oikeasti kuulla joltain aikuiselta tuollaiselta naiselta miksi sen tatuoinnin ottaa. Siis mikä siinä viehättää.
Aikuinen nainen tässä hei (yli 30-vuotias). Pidän tatuointien estetiikasta, ja haluan itselleni tavalla tai toisella merkityksellisiä kuvia ihooni. Ne ovat vain mua varten, ja riittää että mä itse pidän niistä. Ihmiset kautta aikojen on koristelleet itseään pysyvämmin tai vähemmän pysyvästi, ei tämä eroa siitä mitenkään. En yritä miellyttää tatuoinneillani ketään mutta en myöskään pyri viestittämään niillä mitään erityistä kellekään muulle.
Ps. yliopistokoulutus, kohtuulliset tulot, ennen kuin kukaan ehtii huudella, että WT.
Eikö noihinkin jää koukkuun? Koskaan ei tule nahka valmiiksi.