Miksi mies (tai vaimo?) kiukuttelee koko ajan?
Ensimmäiset yhdessäolovuodet meni hyvin, että mies kiukutellut ikinä. Jos oli väsynyt niin meni nukkumaan, jos oli stressaantunut niin lähti lenkille, jos oli minulle ärsyyntynyt jostain ihan asiasta niin sanoi sen ja asia sovittiin jne sellaista normaalia toimintaa. Luulin siis meneväni naimisiin tällaisen miehen kanssa. Mutta nyt viiden yhdessäolovuoden jälkeen mies on muuttunut niin, että hän kiukuttelee minulle kotona melkeimpä koko ajan. Ei ihan joka päivä, mutta usein, joka viikko ainakin. Kuin joku teini, joka kiukuttelee stressiään tai väsymystään tai sitä että jääkaapissa on maitotölkki ylähyllyllä eikä ovessa ja hän ei heti näe sitä ja luulee että ei ole maitoa.
Ei meillä edes ole riitaa eikä mitään erimielisyyttä, joka voitaisiin ratkaista, kun mies vain kiukuttelee ilman että edes oikein mitään aihetta on. Stressiään kai. Mutta miksi ei mene sinne lenkille kuin ennen? Tai nukkumaan? Tai vaikka baariin tai mitä tahansa. Kertokaa minulle miksi mies kiukuttelee koko ajan? Mies, joka ensimmäiset vuodet osasi olla kiukuttelematta. Yhtä hyvin kai tämä koskee vaimojakin, jos jollain on vaimo, joka kiukuttelee koko ajan. Mikä on syy siihen?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Masennus, hormonit, murheet joita ei voi kertoa sinulle, ei rakasta sinua enää tai toinen nainen tai joku muu syy miksi haluaa erota ja etsii syytä tai yrittää saada sinut eroamaan hänestä.
Olen kysynyt haluaako erota. Kuulemma ei. Olen käskenyt lähtemään, jos ei kestä minua enää. Ei kuulemma halua lähteä (ja tuosta käskemisestäni se kiukuttelu loppui kolmeksi viikoksi). Ap
Sanovat ettei halua erota ja ettei ole toista naista. Odottaa että sinä teet aloitteen eroon joten ei ole se paha osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Sanovat ettei halua erota ja ettei ole toista naista. Odottaa että sinä teet aloitteen eroon joten ei ole se paha osapuoli.
Minähän tein kun sanoin, että haluaako erota. Miksi olisi väittänyt, että ei halua, jos haluaa? Ap
Sillon jotain henk koht ongelmia, joita purkaa uuteen äitiinsä eli sinuun.
Masennus, hormonit, murheet joita ei voi kertoa sinulle, ei rakasta sinua enää tai toinen nainen tai joku muu syy miksi haluaa erota ja etsii syytä tai yrittää saada sinut eroamaan hänestä.