Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä Gigantti on saanut päähänsä että olen yritysasiakas?

Vierailija
14.07.2019 |

Joku aika sitten tilasin heidän verkkokaupasta ssd-levyn ja nyt olen ostamassa pakastinta. En ole yrittäjä vaikka kovapäinen gigantin verkkosivu näin esittääkin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa menisit yritysmyynti-sivulta normaalille sivulle? 

Vierailija
2/12 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jospa menisit yritysmyynti-sivulta normaalille sivulle? 

Kun olen Gigantin etusivulla niin ostoskorini näkyy "yritysmyynti". Kuinka pääsen "ei yritysmyynti"puolelle? 

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pääsisin pois yrittäjästatuksen alta niin pitääkö tietokone räjäyttää ja ostaa uusi vai?

Asentaa selain, Win10 uusiksi vai?

ap.

Vierailija
4/12 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä jos vaikka laittaisit viestiä sinne Gigantin asiakaspalveluun, notta et halua olla yritysasiakas!?

Vierailija
5/12 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä jos vaikka laittaisit viestiä sinne Gigantin asiakaspalveluun, notta et halua olla yritysasiakas!?

Enpä laita heille viestiä kun en koskaan heille ole esittänyt että olen yritysasiakas. Jos tämä tyyli on joku Gigantin vedätys,että haluaa vuoropuhelua sen perusteella että olen yhden kerran heiltä ostanut niin haitakoon pas*kan.

ap.

Vierailija
6/12 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kun Gigantin verkkokaupasta tilaa jotain niin antaa heille valtuudet laittaa "selainlaajennuksen". Tämän jälkeen he tarkailevat ja keräävät tietoa kun heidän sivuillaan käy. En osaa sanoa mitä muuta tarkkailevat.

Vierailija
7/12 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan viimeksi tilausvaiheessa rekisteröinyt itsesi yritykseksi?

Vierailija
8/12 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös yritysasiakkaalta kysytä y-tunnus? Ei kai sellaiseksi vahingossa päädy? Asia kannattaa joka tapauksessa korjata, koska kuluttajalla on paljon laajemmat oikeudet, jos tavara ei vastaa sitä mistä maksettiin.

Vierailija
9/12 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla kun Gigantin verkkokaupasta tilaa jotain niin antaa heille valtuudet laittaa "selainlaajennuksen". Tämän jälkeen he tarkailevat ja keräävät tietoa kun heidän sivuillaan käy. En osaa sanoa mitä muuta tarkkailevat.

Käytännössä kaikki nettikaupat käyttävät cookieita, jotka tekevät tuon.

Vierailija
10/12 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan viimeksi tilausvaiheessa rekisteröinyt itsesi yritykseksi?

Tyhjensin selaushistorian (chrome) ei auttanut mitään ja kun laitan googleen haun Gigantti ja painan enter niin avautuu tuo ssd-levyni (avausviestini) tilausvahvistus jossa lukee maksaja jossa olen yksityisasiakas ja toimitus minulle (yksityisasiakas) kun katson tuon sivun ostoskoriin niin siinä lukee yritysmyynti. 

Vaikka miten menen Gigantin sivuille niin on tuo yritysmyynti ostoskorissa.

ap.

Vierailija
11/12 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös yritysasiakkaalta kysytä y-tunnus? Ei kai sellaiseksi vahingossa päädy? Asia kannattaa joka tapauksessa korjata, koska kuluttajalla on paljon laajemmat oikeudet, jos tavara ei vastaa sitä mistä maksettiin.

Hyvä huomio.

ap.

Vierailija
12/12 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä huomio.

ap.

Hyvä huomio siis tuo että kuluttajaasikkaan edut voi olla paremmat ja ei kannata tilata "yrittäjänä" mitään.

ps. Voisin kysyä Gigantilta että minkä alan yrittäjä minusta on tullut:)