Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystäväni on ihastunut toiseen

Vierailija
14.07.2019 |

Haluaisi ehkäpä olla tämän toisen kanssa joten lähiaikoina ghoustaan naisystäväni elämästäni pois.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisystäväsi ihastuminen on voimakasta.Ja kestänyt jo jonkin aikaa.Anna mennä :)

Vierailija
2/15 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vielä mietit? Anna naisen mennä, ansaitset ja saat parempaa. Tuollaisia heitukoita tartte kukaan. Kunnioita itseäsi sen verran, ettet tyydy olemaan mikään varavaihtoehto. Kun voisit olla jollekin kaikki kaikessa. Mutta pisteet naiselle siitä jos kertoi rehellisesti, eikä vaan mennyt suoraan pettämään. Se on vähintä mitä voi tehä. Mutta silti, et tarvitse tuollaista naista. Ansaitset ja Saat paljon parempaa. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista.

Aikuiset ei oleta asioita tai pelaile toisten selän takana, vaan keskustelee asioista suoraan.

Vierailija
4/15 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yhtään sen parempi kuin tämä nainen on, etkä edes näe sitä.

Vierailija
5/15 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea päätös. Jätä se nainen. Saat luultavasti paljon paremman.

Vierailija
6/15 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisia voi pitkässä suhteessa tulla ja mennä ja ne menevät itsestään ohi jos niille ei tee mitään. Ihastuminen on asia, jolle ei voi mitään, mutta joka ei ole mitenkään verrattavissa rakkauteen ja kumppanuuteen.

Ne on niitä, jotka joka kerta menevät ihan sekaisin viehättävistä ihmisistä ja kyseenalaistavat siksi koko parisuhteensa, jotka eroilevat ja sarjaseurustelevat.

Vierailija
7/15 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaisesi ihmisen suhteet ovat varmasti oikein tasapainoisia.

Sitä saat mitä tilaat.

Vierailija
8/15 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäminen on aloittajalle ainoa oikea vaihtoehto. Ei tule jäämään yhteen ainoaan kertaan ja jonain päivänä huomaat, että sinut on jätetty toisen miehen vuoksi.

Muista säilyttää eron jälkeen itsekunnioituksesi, äläkä ota naistasi takaisin. "Ghoustaaminen" on oikea tapa päästä eron jälkeen eroon toisesta osapuolesta. Älä vastaa mihinkään kyselyihin. Parhain tapa on laittaa kaikki mahdolliset yhteydenottokanavat estoon.

Vierailija
9/15 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Jätä se. Itse olin joskus samassa tilanteessa ja jätin tyttöystäväni. Nyt olen hyvässä parisuhteessa.

Vierailija
10/15 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse! Ei se tähän jää.

Vierailija
11/15 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista kohtelua kannata sietää.

Vierailija
12/15 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Operaatio on alkanut hyvin. Soitteli pari kertaa tuossa mutta en vastannut. Nyt lähettelee viestejä. En aio lukea niitä. -ap

Vierailija
13/15 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs tää ihastuminen oikein paljastui? Annas kun arvaat, nainen jutellut jonkun miehen kanssa ja sinä päättelit mustasukkaisessa mielessäsi että pakko olla ihastuminen kyseessä.

Vierailija
14/15 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen ystävänsä kertoi minulle tästä humalapäissään juhannuksena. Ja olin aikaisemmin naisystäväni muuttuneesta käytöksestä jo jotain aavistellut. -ap

Vierailija
15/15 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ilmeisesti soittamaan ovikelloa. En avannut. Pakko oli laittaa jo puhelinnumero estoon, kun yritti soittaa yli 20 kertaa peräkkäin -ap