Voita tisseihin ja saunaan?
Entä voita kankkuihin ja saunaan? Jos laittaa saunan lämpeämään eikä mee liian kuumaan saunaan, voiko tulla tosiaan palovammat. Jostain vain luin, että jollekkin olisi tullut... mikä on hyvä lämpö? N. 40-50? 60 max? Onko joku kokeillut? Jostain luin toisten kokemuksia, ja jotkut väittää että toimii, toiset että ei. Ja pitääkö säännöllosesti laittaa?
Typerä keskustelu, mutta tuli vaan mieleen ja alkoi kiinnostaa aihe. Oon 14v, mut en todellakaan ulkonäöstäni paineissa oleva. Ihan mielenkiinnostani kysun, vaikka pari vuotta sit alkoikin murrosikäni. Mut siis, jos joku viitsii vastata nii kiitos siitä nyt etukäteen!
Kommentit (28)
Ihon läpi ei mene mikään voi eikä öljy. Jos haluat rintasi sisään rasvaa, kirurgi voi sen tehdä kun olet täysi-ikäinen. Mutta voita tai oliiviöljyä eivät lääkäritkään ihmisen sisään laita. Miksi haluaisit rintasi sisälle juuri voita? Ymmärrätkö ihosta mitään? Jos et, biologian opettajasi voi kertoa, mitä minkäkin ihokerroksen läpi menee. Sama opettaja voi myös kertoa, miten ikävää terveydelle olisi jos voi saataisiin ihon kerrosten läpi rintaan. Rinta on rasvaa ja rauhasta, eikä kasva muulla kuin hormonien, lihomisen tai kirurgian keinoin.
Katsoin perjantai-iltana puolihuolimattomasti sitä Ylen saunaohjelmaa. Siinä miehet siveli pintaan sekoitusta, jossa oli öljyä ja jotain muuta. Se jäi epäselväksi, mikä se toinen aine oli ja miksi sitä hierottiin ihoon, mutta sitä ihmettelin, kuka joutuu pesemään saunan tuon jälkeen. Ohjelma löytynee Areenasta.
Vierailija kirjoitti:
Ihon läpi ei mene mikään voi eikä öljy. Jos haluat rintasi sisään rasvaa, kirurgi voi sen tehdä kun olet täysi-ikäinen. Mutta voita tai oliiviöljyä eivät lääkäritkään ihmisen sisään laita. Miksi haluaisit rintasi sisälle juuri voita? Ymmärrätkö ihosta mitään? Jos et, biologian opettajasi voi kertoa, mitä minkäkin ihokerroksen läpi menee. Sama opettaja voi myös kertoa, miten ikävää terveydelle olisi jos voi saataisiin ihon kerrosten läpi rintaan. Rinta on rasvaa ja rauhasta, eikä kasva muulla kuin hormonien, lihomisen tai kirurgian keinoin.
En ruve rasvoja siirtelee, implanttei tms ottaa rintoihin. Niist voi tulla allergisii reaktioi, tms ei sovi kaikille. Ja muutenkaan en halua niitä jos haluan kuitenkin poistaa ne. Nekin maksaa, enkä asu rikkaassa perheessä tai mitään. Ei kaikki ole kultalusikka suussa tyntyneet. Sä et ymmärrä itse mun pointtia, etkä ymmärrä tai tiedä mun ymmärtämisestä ja tiedostani mitään.
Nro 23, se on eriasia mitä toiset tekee kun joki toinen. Ei ole yle areenaa, mutta jos sen jostain voi ilmaiseksi katsoa nii linkkaa se.
Nro 24, oot varmaa joku rai s ka ri joten nou.
Sun bosat kasvaa vielä, kun syöt tarpeeksi pullaa
Vierailija kirjoitti:
Sun bosat kasvaa vielä, kun syöt tarpeeksi pullaa
Mä olen muutenkin 170/90. Ylipainone, mut enimäksee lihasta. Oon aina ollu isokokone, vaik liikun paljon ja syön säännöllisesti,terveellisesti ja herkkuja ja limuja, yms tosi harvoin ja pullasta en välitä.
Vierailija kirjoitti:
Laita ap voita vain pyllyysi. Tulen erittäin mielellän naimaan sinua sinne. Eikä haittaa vaikka olet vasta 14-vuotias nainen. <3
M35
Mä ilmoitin sun kommentin asiattomaksi, vaikka olisikin vain provo. Silti kukaan täysi-järkinen ihminen ei laittaisi tuollaista kommentia ede vitsillä.
T. Aloittaja.
Ota silmä köteen, googlaa ja katso.