Miehen suvun puutarhajuhla, onko enään ihan nirmaalia teistä?
Bemarit, mersut ja porshet rivissä pihalla ja just pesty ja killotettu. Tytöillä mekot ja polvisukat, tai pojilla bleiserit. Naiset korkokengissä ja lyhyissä puvuissa. Ketään ei oo rennosti pukeutunut paitsi meikämanne farkkuhameessa, teepaidassa ja balleriinoissa (pinkit totta kai).
Juon sidukkaa suoraan tölkistä ja mulle ei tartte alkaa ryttyillä! Niiihin pöperöihin en koske paitsi jos on jotain hyvää jälkkäriä niin sitä.
Yhdeltä alkaa juhlat, voi kun satais!
Kommentit (27)
Anoppi sano mulle kun tultiim et kiva tukka sulla, rihkee.
No mähän siihen heti kauhee ku oot laiha luut vaan pistää esiin.
Se on kasvissyöjä niin siitä aina veetuilen .
Vierailija kirjoitti:
onhan sulla tatskaa nahka täynnä?
Ei ihan. Mulla lukee Lasten nimet olkapäässä ja perhonen nilkassa.
Meillä on tuollaisia sukujuhlia. Tosin en muista onko polvisukkia lapsilla, itseasiassa kuulostaisi söpöiltä.
Kyllä sielläkin rentoa illalla on, alku vain on pönötystä. Kannattaa nauttia ruuasta ja unohtaa ennakkoluulot, usen myös viinit ovat hyviä ja sopivat ruuan kanssa.
Loppuillasta on takuulla muutkin hiprakassa kuin sinä, eikä suoraan tölkistä juominen niin paha asia ole. Toki jos jaksat, voisit alkuillan kaataa siiderin lasiin. Vaatteesi ovat ihan ok.
Meidän suvun puutarhajuhlissa voisi olla tuollaista, ihan nirmaaleja ollaan me, keskiluokkasia, yrittäjiä, akteemisiakin joukossa, lähihoitajia, sähköasentajia, insinöörejä, hitsaajia, sairaanhoitajia, osa miehistä pitää kivoista autoista, yhdellä on kesäauto vaimon syntymävuodekra, yksi ajaa vanhalla Ladalla.
Tavataan harvoin, pukeudutaan siististi, kukaan ei kyllä pukeudu liian lyhyeen, muttei sukujuhlaan henkkamaukkakaan.
Lapsille puetaan siistit vaatteet harvoin kun pikkuserkkuja näkee voi laittaa juhlavaatteet.
Ja meillä on kivaa, kukaan ei koittaa siideriä tölkistä ja kiukuttele, lasit kuohari tervetuliaisiksi ja ruuan kanssa olutta, hyvää viiniä, vettä tai limonaatia.
Meteli on kyllä h... tin moinen, harvoin kun nähdään riittää kerrottavaa ja kysyttävää.
Milläs miehes sit ajelee? Ja mikset voi rennosti nauttia farkkuhameessas? Kuulostaa alemmuuskompleksilta joka on sun, ei miehes suvun ongelma. Ja onhan noita toisenlaisiakin perhejuhlia missä ketään ei kiinnosta panostaa vaan pieruverkkareissa juodaan kaljaa. Olisko semmoinen kivampi sulle? Minusta on ihanaa et järjestetään juhlia ja panostetaan niihin. Ja nimenomaan myös pukeudutaan kauniisti. Minulla on kokemusta ihmisistä jotka ei ymmärrä juhlan ja paskahuussin tyhjennyksen eroa. Eivätkä arvosta toisten järjestämiä juhlia suihkussa käynnin vertaa
Höpöhöpö, toiveajattelua aloittajalta.
onhan sulla tatskaa nahka täynnä?